Hahaha juist 'em!quote:

quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwahahaha by the power of greyskull!!
[ afbeelding ]
quote:

waarom moet ik dan gelijk denken aan maja de bijquote:

Huh wat?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
waarom moet ik dan gelijk denken aan maja de bij
En gelijk komt ook wiki de viking naar boven zetten

jah met al die horoscoopbeesten en dat grote roze monster.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:37 schreef Bellerophon het volgende:
Kennen we deze nog?
Starstreet!!
[ afbeelding ]

eh... nee. die ken ik niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:37 schreef Bellerophon het volgende:
Kennen we deze nog?
Starstreet!!
[ afbeelding ]

Nee die ken ik ook niet...quote:

Stomme viking die z'n vinger altijd onder z'n neus moest houden om op een idee te komen..zou er coke op gezeten hebben?quote:

Oei... Beller, ga je schamen!!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:40 schreef draculettetje het volgende:
mag ik even zeggen dat ik de troetelbeertjes ook al had genoemd na de flinstones.....

goed puntquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Stomme viking die z'n vinger altijd onder z'n neus moest houden om op een idee te komen..zou er coke op gezeten hebben?

quote:

Niet?!?quote:

En dan ook nog altijd roepen... "Heej, een idee"quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Stomme viking die z'n vinger altijd onder z'n neus moest houden om op een idee te komen..zou er coke op gezeten hebben?

snorkels?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
hoe heetten die vage beestjes die onder water leefden ook al weer. Die dingen hadden van die vage tuutjes op hun hoofd zitten en de hoofdpersoon was als ik me goed herinner blauw ofzo. Kan niet op de naam komen. Daar kon je ook poppetjes van kopen.

Snorkelsquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
hoe heetten die vage beestjes die onder water leefden ook al weer. Die dingen hadden van die vage tuutjes op hun hoofd zitten en de hoofdpersoon was als ik me goed herinner blauw ofzo. Kan niet op de naam komen. Daar kon je ook poppetjes van kopen.

de snorkelsquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()

Ja.. volgens mij was het meerquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dan ook nog altijd roepen... "Heej, een idee"

Dr. Snugglesquote:

snorkels dacht ikquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()

Strak manquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja.. volgens mij was het meer
*Snuif*
Heee...woaaa... een idee... en hard dat ik ga!

Dr. Snuggles?quote:

Whahahaquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:43 schreef WhiteLightning het volgende:
Super liege liegebeest
Super liege liegebeest
Super liege liegebeest
liegebeest
Niemand die weet dat ik hier ben mm
Hoewel ik de kasteelheer ben
Ik ben geen mens
maar ook geen echt beest
Ik ben het Superliegebeest
Super liege liegebeest
Super liege liegebeest
Super liege liegebeest
liegebeest

quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dr. Snuggles
Met zijn fiets / helikopter!!

vage shit altijd heh ? dat ze prince nadeden enzoquote:

nee man, MAARTEN MUST DIE!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:44 schreef Bellerophon het volgende:
De wasbeertjes
[ afbeelding ]
Niels Holgersson
[ afbeelding ]
Echt die hamster mocht dood!!

Kom er maar weer uit hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:44 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
In een hoekje zal ik kruipen!

Wie?!?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee man, MAARTEN MUST DIE!

quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:45 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb gezelschap bij me. Samen op de pc.Ik hou 't schermpje wel op de achtergrond nu.

Ja ik snap er ook niks meer van nuquote:

die vage ganzenrugvlieger anders ook. Meervoudig zelfsquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:44 schreef Bellerophon het volgende:
De wasbeertjes
[ afbeelding ]
Niels Holgersson
[ afbeelding ]
Echt die hamster mocht dood!!

dat klinkt meer als een sektequote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:47 schreef tripack het volgende:
trouwens over schamen en in de hoek gesproken.
mijn vriendin (doet SPW4) vertelde dat een klasgenoot stage loopt bij een basisschool en die is streng Katholiek. dan moeten die kinders als ze niezen of de hik hebben in de hoek gaan staan en vergiffenis vragen aan Jezus. alsof je met de duivel speelt wanneer je de hik heb

quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:08 schreef BrandX het volgende:hallo luitjes!
Heb vandaag een redelijk rustige dag, dus kan zomaar eens weer wat posten hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |