Ik schrik me kapot maar het is een spitting image, vooral het haar en slabek.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:47 schreef cobain94 het volgende:
Alvast een voorproefje van een wassen beeld van amanda..
[ afbeelding ]
dit is codes door spelen aan het thuis front...a b c gebruikt HIj vandaar dat het niet klinkt.. want geloof me hij kan heel goed gitaar spelen!quote:
jammer!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:47 schreef Copycat het volgende:
Eric vertrekt vanavond definitief uit de villa? En gaat met Palma en Natasia jureren ... Gezellie ...
[..]
Definitief ???? Dat is balen of PoekieRoekie is aan het fucken.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:47 schreef Copycat het volgende:
Eric vertrekt vanavond definitief uit de villa? En gaat met Palma en Natasia jureren ... Gezellie ...
Het zal stiller en stiller worden op deze manier..Word vast weer veel tv kijken de komende dagen..quote:
Mooi, Eric weg. Nu kan Claire goed uit de verf komenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu kunnen er gelukkig weer 2 nieuwe in voor de Tokkiesquote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:54 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Het zal stiller en stiller worden op deze manier..Word vast weer veel tv kijken de komende dagen..
Ik hoop olieverf..waterverf droogt zo gauw op...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mooi, Eric weg. Nu kan Claire goed uit de verf komen
Fijn. Zo liggen de verhoudingen weer zoals ze wezen moeten: heerlijk scheef.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:58 schreef STAP01 het volgende:
Nu kunnen er gelukkig weer 2 nieuwe in voor de Tokkies
Ben bang dat we de laatste(2 maand?) geen nieuwe bewoners zullen zien..quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:58 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Nu kunnen er gelukkig weer 2 nieuwe in voor de Tokkies
Heeft zij vriendinnen dan???quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:07 schreef STAP01 het volgende:
Amanda baalt van een vriendin die niets laat horen?? Brian vergelijkt het met Zes en Terrence...
Nou, in dit geval gaat het geloof ik over Cementa. Die zei nog in een telefoongesprek: HE, HET BELT!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heeft zij vriendinnen dan???![]()
Ohhhh ja! Lieke
Wat raar, het is zo'n rustige, beheerste knul.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:13 schreef STAP01 het volgende:
Volgens Brian zijn zijn vrienden bang voor Brian!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |