abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56948809
quote:
Op zondag 24 februari 2008 15:43 schreef Freezor het volgende:

[..]

Nee, ze verdiende uiteindelijk nog meer geld met de sleutels op de deur.
oh ja klopt. Wzas alweer tijdje geleden
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  zondag 24 februari 2008 @ 22:28:43 #102
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_56957329
Dennis is mijn mol... Bij de prono zitten mijn winnaar en verliezer er nog in Goed genoeg
Vond die oefening met die klok ook gewoon stom zeg, pfff, veuls te moeilijk! Dat cruiseschip was wel leuk En jammer dat Patrick eruit is, ik kon wel om hem lachen

Oja, die google-ads hierboven... 'Hotels in Mol'
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
  maandag 25 februari 2008 @ 21:41:07 #103
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_56973339
Ik denk eigenlijk nog steeds dat het Edo is.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  dinsdag 26 februari 2008 @ 00:27:17 #104
88233 Steve
Still the best.
pi_56977526
Dennis de mol.
Jammer, nog maar twee afleveringen.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_56977541
quote:
Op maandag 25 februari 2008 21:41 schreef Jane het volgende:
Ik denk eigenlijk nog steeds dat het Edo is.
Ik neig daar ook naar, maar dat wíl ik helemaal niet
En ik kan hem ook niet echt op dingen betrappen.
Screw them.
We're going home.
pi_56979020
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 00:28 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Ik neig daar ook naar, maar dat wíl ik helemaal niet
En ik kan hem ook niet echt op dingen betrappen.
Niet ?

Kijk dan de afleveringen nog maar eens terug. Of hij of Dennis het nou is, ze zijn allebei zeker te betrappen op mollenstreken...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_56984012
Zit vanaf aflevering 1 op Dennis als De Mol en na deze aflevering gezien te hebben blijf ik nog steeds bij Dennis. Hij haalt toch vrij veel geld uit de pot, maar hij doet het echt ongemerkt. Dan kan hij wel een paar positieve acties hebben, maar die leveren niet bijster zoveel op. Ben benieuwd donderdag.
Ik hoorde Pieter-Jan zeggen (in Mooi weer de leeuw) dat as donderdag de finale is (en bekendmaking van De Mol) en volgende week donderdag de hints/aanwijzingen (kan ik me eigenlijk niet voorstellen dat het zo gaat want meestal wordt de Mol in de hints/aanwijzingen show bekendgemaakt)
pi_56990416
Inderdaad ja, de afgelopen seizoenen werd de mol altijd pas in de allerlaatste aflevering bekend gemaakt. Best "zuur" om met George's woorden te spreken. Moet je wéér een week wachten.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 22:08:44 #109
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_56998260

Bron

Edo lijkt daar op Sugar Lee Hooper
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_56999870
Woei! Veilen op de bikini van Regina
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
pi_57000299
Dat theekransje
pi_57000571
volgende week weten we het nóg niet toch?
4 8 15 16 23 42
pi_57001020
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 23:24 schreef Han-Pekel het volgende:
Volgende week krijgen we het te horen, volgende aflevering weten we het waarschijnlijk nog net niet
  woensdag 27 februari 2008 @ 00:20:30 #114
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_57001843
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 23:24 schreef Han-Pekel het volgende:
"Jullie 3-en staan hier nu... Winnaar, verliezer, mol... De mol is...........Nog een weekje geheim. Tot volgende week"
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_57001887
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 00:20 schreef MrManiak het volgende:

[..]

"Jullie 3-en staan hier nu... Winnaar, verliezer, mol... De mol is...........Nog een weekje geheim. Tot volgende week"
jup..helaas
4 8 15 16 23 42
pi_57010547
Kheb begrepen dat het volgende wel bekend gemaakt wordt. Dat zei Pieter Jan bij Paul de Leeuw..

Dan een vraagje aan degenen die Edo verdenken.. Wat is jullie argument tegen dat Coen in aflevering vier zijn hele test op Edo had gezet (dat had hij later ook nog bij schiffers.fm bevestigd)
pi_57013929
Ja, maar ze zeggen elk seizoen.. "deze aflevering komen we te weten wie nu die Mol is", en op het einde weet je het nog niet. Ze beloven zoveel
pi_57013943
Bekend maken wie de mol is veranderd zowat elk seizoen.
pi_57019175
EGS

Was dat niet een shirt van Dennis?
  woensdag 27 februari 2008 @ 23:15:10 #120
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_57023200
Vroegâh werd aan het eind van de voorlaatste aflevering bekendgemaakt wie de Mol was. Dan had je een hele week om na te denken hoe dat nou in hemelsnaam kón en wat die persoon dan allemaal moest hebben uitgevreten Dat bedierf de pret helemaal niet, want dan kreeg je in de laatste aflevering nog alle Mollenstreken op een rijtje.
De laatste jaren wordt de identiteit van de Mol pas in de allerlaatste aflevering onthuld. Ik vind dat best flauw; vanwege de kijkcijfers? Als je de hele reeks hebt gekeken, dan kijk je toch ook de laatste, ook al weet je al wie de Mol is
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_57023380
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 23:15 schreef Wickedangel het volgende:
Vroegâh werd aan het eind van de voorlaatste aflevering bekendgemaakt wie de Mol was. Dan had je een hele week om na te denken hoe dat nou in hemelsnaam kón en wat die persoon dan allemaal moest hebben uitgevreten Dat bedierf de pret helemaal niet, want dan kreeg je in de laatste aflevering nog alle Mollenstreken op een rijtje.
De laatste jaren wordt de identiteit van de Mol pas in de allerlaatste aflevering onthuld. Ik vind dat best flauw; vanwege de kijkcijfers? Als je de hele reeks hebt gekeken, dan kijk je toch ook de laatste, ook al weet je al wie de Mol is
Vind ik niet.. ik vind dit concept vele malen spannender
  woensdag 27 februari 2008 @ 23:29:33 #122
88233 Steve
Still the best.
pi_57023601
Misschien dat nieuwe kijkers dan denken dat het programma afgelopen is. Maar aan het eind wordt nog wel even verteld dat de mollenstreken de week erna aan bod komen, dus dat lijkt me op zich wel duidelijk. Lijkt mij ook gewoon rekken zodat iedereen zeker de week erna kijkt.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_57026166
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 23:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Misschien dat nieuwe kijkers dan denken dat het programma afgelopen is. Maar aan het eind wordt nog wel even verteld dat de mollenstreken de week erna aan bod komen, dus dat lijkt me op zich wel duidelijk. Lijkt mij ook gewoon rekken zodat iedereen zeker de week erna kijkt.
Zeker.. alles voor de kijkcijfertjes
pi_57038126
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 14:08 schreef Irving het volgende:
Kheb begrepen dat het volgende wel bekend gemaakt wordt. Dat zei Pieter Jan bij Paul de Leeuw..

Dan een vraagje aan degenen die Edo verdenken.. Wat is jullie argument tegen dat Coen in aflevering vier zijn hele test op Edo had gezet (dat had hij later ook nog bij schiffers.fm bevestigd)
Coen kan wel alles op Edo zetten maar als hij de antwoorden niet goed hebt, dan kan hij nog de meeste fouten hebben.
pi_57038153
vanavond weer!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')