oh ja klopt. Wzas alweer tijdje geledenquote:Op zondag 24 februari 2008 15:43 schreef Freezor het volgende:
[..]
Nee, ze verdiende uiteindelijk nog meer geld met de sleutels op de deur.
Ik neig daar ook naar, maar dat wíl ik helemaal nietquote:Op maandag 25 februari 2008 21:41 schreef Jane het volgende:
Ik denk eigenlijk nog steeds dat het Edo is.
Nietquote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik neig daar ook naar, maar dat wíl ik helemaal niet
En ik kan hem ook niet echt op dingen betrappen.
Volgende week krijgen we het te horen, volgende aflevering weten we het waarschijnlijk nog net nietquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:24 schreef Han-Pekel het volgende:
volgende week weten we het nóg niet toch?
"Jullie 3-en staan hier nu... Winnaar, verliezer, mol... De mol is...........Nog een weekje geheim. Tot volgende week"quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:24 schreef Han-Pekel het volgende:
volgende week weten we het nóg niet toch?
jup..helaasquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:20 schreef MrManiak het volgende:
[..]
"Jullie 3-en staan hier nu... Winnaar, verliezer, mol... De mol is...........Nog een weekje geheim. Tot volgende week"
Vind ik niet.. ik vind dit concept vele malen spannenderquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:15 schreef Wickedangel het volgende:
Vroegâh werd aan het eind van de voorlaatste aflevering bekendgemaakt wie de Mol was. Dan had je een hele week om na te denken hoe dat nou in hemelsnaam kón en wat die persoon dan allemaal moest hebben uitgevretenDat bedierf de pret helemaal niet, want dan kreeg je in de laatste aflevering nog alle Mollenstreken op een rijtje.
De laatste jaren wordt de identiteit van de Mol pas in de allerlaatste aflevering onthuld. Ik vind dat best flauw; vanwege de kijkcijfers? Als je de hele reeks hebt gekeken, dan kijk je toch ook de laatste, ook al weet je al wie de Mol is
Zeker.. alles voor de kijkcijfertjesquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Misschien dat nieuwe kijkers dan denken dat het programma afgelopen is. Maar aan het eind wordt nog wel even verteld dat de mollenstreken de week erna aan bod komen, dus dat lijkt me op zich wel duidelijk. Lijkt mij ook gewoon rekken zodat iedereen zeker de week erna kijkt.
Coen kan wel alles op Edo zetten maar als hij de antwoorden niet goed hebt, dan kan hij nog de meeste fouten hebben.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:08 schreef Irving het volgende:
Kheb begrepen dat het volgende wel bekend gemaakt wordt. Dat zei Pieter Jan bij Paul de Leeuw..
Dan een vraagje aan degenen die Edo verdenken.. Wat is jullie argument tegen dat Coen in aflevering vier zijn hele test op Edo had gezet (dat had hij later ook nog bij schiffers.fm bevestigd)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |