Wie is Harvey Mansfield?quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Harvey_Mansfieldquote:In his recent book 'Manliness', Mansfield defends a highly conservative understanding of gender roles, and bemoans the loss of the virtue of manliness in a "gender neutral" society. In a recent New York Times interview, he defined the concept briefly as "confidence in a situation of risk. A manly man has to know what he is doing."
Mansfield has expressed, in solidarity with former President of Harvard Lawrence Summers, that it is "probably true" that women "innately have less capacity than men at the highest level of science... It's common sense if you just look at who the top scientists are."
de jury keurt het goedquote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:42 schreef slaveloos het volgende:
bill bailey oa van never mind the buzzcocks
Hossa, hossa! Carolyne1575 +1quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:03 schreef Carolyne1575 het volgende:
rex gildo
ik ook niet persoonlijk, maar het is een Spaanse acteurquote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:11 schreef ChrisJX het volgende:
Ik ken hem niet.
minimaal de naam van de acteur er nog bijquote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:56 schreef Yankee het volgende:
no country for old men
verder geen idee
dan zal hij het punt waarschijnlijk niet scoren, misschien iemand andersquote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:01 schreef Morendo het volgende:
Hij heeft net aangegeven dat hij daar geen idee van heeft.
ik ook, maar daar dachten zijn ouders anders overquote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:32 schreef ChrisJX het volgende:
Ik vind hem wel een vent voor de naam 'Felipe'.
javierquote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:43 schreef Morendo het volgende:
Zou me niets verbazen als zijn voornaam José blijkt te zijn.
Dan vind ik dat de punten mij toebehoren. Want geef toe: José of Javier, dat scheelt niet veel.quote:
stel maar een nieuwe vraag, niemand krijgt puntenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dan vind ik dat de punten mij toebehoren. Want geef toe: José of Javier, dat scheelt niet veel.
Ik heb daar filmposters van zien hangen. Ranzige titel is datquote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:47 schreef Carolyne1575 het volgende:
love in the time of cholera
Boek van Gabriel García Márquez (ook niet de minste)quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:49 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik heb daar filmposters van zien hangen. Ranzige titel is dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |