Des-Ajax'? Ik wil gewoon kampioen worden manquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:32 schreef Sethje het volgende:
Zelfde hier. Net als wat Frits Barend gisteren zei, we zullen heus niet ineens kampioen worden maar Ajax zal weer wat warmer worden. De mensen gaan weer graag naar het stadion omdat er des-Ajax gevoetbald zal gaan worden. En dat is de belangrijkste winst met de aanstelling van Cruijff, V Basten etc. Ajax wint weer wat van haar, in de laatste jaren verbleekte, imago terug.
Ja man fok geschiedenis en clubliefde-binding!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:35 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Des-Ajax'? Ik wil gewoon kampioen worden man
Word dan voor PSV ofzoquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:35 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Des-Ajax'? Ik wil gewoon kampioen worden man
+ Milan verloochent hun geschiedenis niet, en is een warme familieclub.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:46 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Word dan voor PSV ofzo. Of AC Milan, winnen ook veel prijzen.
Er zijn veiligere opties hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:57 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat was elke nieuwe trainer geweest. Maakt geen verschil met Van Basten.
Ten Cate kon ook niet brengen wat er van hem verwacht werd.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:00 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Er zijn veiligere opties hoor.
Dan zitten ze goed fout bij Discovery. De F-Side bestaat zon beetje 30 jaar. Eind jaren 70 opgericht.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:25 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
De F-side bestaat pas sinds de ArEnA er is! Zelf gezien op Discovery bij Football Hooligans International!![]()
![]()
Over hooligans gesproken.. heb 'n acht (8) voor mijn scriptie. Zet ik Johan toch even mee in de schaduw naar ik denk.
of wel, jasza wil een spandoek maken voor zondag :quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:14 schreef Jasza het volgende:
Maatjes van me willen een spandoek maken voor zondag, ze willen:
Next: Van Geel erop zetten.
Beetje kansloos of
Nop ik ga hem niet maken, die gasten wonen niet in A'dam dus ga ik er ook niet aan meehelpen ofzo, maar gewoon, is Next: Van geel een beetje goed?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
of wel, jasza wil een spandoek maken voor zondag :
Next: Van geel
mag zo tekst wel naar binnen dan, hier nietquote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nop ik ga hem niet maken, die gasten wonen niet in A'dam dus ga ik er ook niet aan meehelpen ofzo, maar gewoon, is Next: Van geel een beetje goed?
Ja ik weet niet, waarschijnlijk niet na deze roerige week, maar die stewards zeiden vorige keer bij Utregt uit tegen die gasten dat het alleen bij FCU en 010 niet mag.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
mag zo tekst wel naar binnen dan, hier niet
25 Euro inclusief thuiswedstrijden van de beker. Volgend seizoen 50 Euro in het nieuwe stadion.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoe duur is zo abbo van slavia nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |