Nah, ik vond namelijk zelf dat ik ronduit slecht werk had geleverd en ging er ook vanuit dat ik 'm niet gehaald had. Zulks een verbazing toen bleek dat ik een acht had. Maar ik stel mijn mening niet bij, des te minder mensen 't lezen, des te beterquote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Wil je het even doorsturen? Studeer ook rechten dus vind het wel interessant....
Hoeft niet natuurlijk...
verrassend he..quote:Op vrijdag 22 februari 2008 01:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Bekeek net even de samenvatting van Jong Ajax - Jong PSV maar godskolere wat hadden die strontboeren weer voor de zoveelste keer een flinke dosis geluk zeg. Te-ring he.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 01:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Bekeek net even de samenvatting van Jong Ajax - Jong PSV maar godskolere wat hadden die strontboeren weer voor de zoveelste keer een flinke dosis geluk zeg. Te-ring he.
Stuur mij ook maar, heb ik wat te doen vandaag op werk.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Wil je het even doorsturen? Studeer ook rechten dus vind het wel interessant....
Hoeft niet natuurlijk...
Vorige keer liep het mis, toen ze naar Feyenoord zouden komen, dus ik juich nog niet.quote:
Zou niet weten waarom het niet door zou gaan.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vorige keer liep het mis, toen ze naar Feyenoord zouden komen, dus ik juich nog niet.
Natuurlijk gaat het ook gewoon door, PSV-supporters hebben zich niet misdragen in Frankrijk.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:41 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom het niet door zou gaan.
Al had ik liever Anderlecht - PSV gehad.
En daar doen wij natuurlijk niks mee.quote:Ajax Cape Town op weg naar landstitel
22-02-08
In tegenstelling tot 'moederclub' Ajax Amsterdam, weet Ajax Cape Town wel wat winnen is. De door het grote Ajax geadopteerde vereniging is momenteel dé sensatie in de Zuid-Afrikaanse profcompetitie en hard op weg om voor het eerst in de historie de nationale titel te veroveren.
De afgelopen week won de ploeg van de voormalige hoofd opleidingen Craig Rosslee achtereenvolgens met 3-1 van Bloemfontein Celtic, met 2-1 uit bij Black Leopards en gisteravond werd Thanda Royal Zulu met 3-0 aan de kant gezet. Hierdoor heeft de ploeg van doelman en ex-Ajacied Hans Vonk een voorsprong van vier punten op achtervolger Supersport genomen, terwijl de rijke Zuid-Afrikaanse topclubs Orlando Pirates en Kaizer Chiefs op liefst vijf en dertien punten achterstand zijn gezet.
Hans Vonk: "Het is ongelooflijk wat er gebeurt. Sinds Ajax hier begin 2007 is geweest, heeft de club een enorme impuls gekregen. We staan niet alleen bovenaan, inmiddels zitten ook drie spelers bij de nationale selectie en staan verschillende jongens in de belangstelling van buitenlandse clubs."
Ajax Cape Town is opgezet volgens de huisregels van de moederclub uit Amsterdam. Het team hanteert het 4-3-3-systeem en moet het vooral uit zelf opgeleide spelers hebben. Van het huidige basisteam zijn liefst acht spelers tussen de 19 en 22 jaar. Vonk: "Onze organisatie wordt als het voorbeeld voor het Afrikaanse voetbal gezien. Aanvankelijk leidden we alleen voor de grote clubs op, nu zijn we in staat onze talenten langer vast te houden en meteen komen de resultaten."
Die misdragen zich nooit. Misschien een administratief foutje?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat het ook gewoon door, PSV-supporters hebben zich niet misdragen in Frankrijk.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:08 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Die misdragen zich nooit. Misschien een administratief foutje?
Hij wil hem niet sturen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:40 schreef PizzaSalami het volgende:
Stuur mij ook maar, heb ik wat te doen vandaag op werk.
Viespeuk.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:05 schreef Blight het volgende:
Vanaf morgen spelertjes scouten in Zwitserland.
Young Boys?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:05 schreef Blight het volgende:
Vanaf morgen spelertjes scouten in Zwitserland.
FC Knudde uit Ghana is ook buitenland..quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:02 schreef Nashje het volgende:
[..]
En daar doen wij natuurlijk niks mee.
En toch gaat het gebeurenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:16 schreef BonJovi het volgende:
Dat ook ja maar het is toch echt hopeloos als we 3 keer van Nac niet kunnen winnen.
2e/5e, whatever...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:31 schreef Sethje het volgende:
zondag weer lekker kansloos onderuit gaan bij een subtopper
Bier. Hoeren. Nog meer bier. Nog meer hoeren.quote:
Ook ik heb weer 10 minuten verkut door deze rommel door te lezen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:45 schreef pfaf het volgende:
Sjesus wat een topic.
Wel makkelijk met tentamens enz.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Dyslectisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |