Wit-Russisch chemicus?quote:Op maandag 25 februari 2008 10:22 schreef Z het volgende:
Frenologisch gezien had m'neer inderdaad wel Roemeens kunnen zijn maar je zit er naast, ook naast zijn beroep.
Mais non!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:20 schreef pyl het volgende:
Dat moet ook een Fransoos zijn. Zo niet van geboorte dan toch van begeerte.
Aber nein!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:45 schreef Mark-A het volgende:
Bril en puntsnor doen mij vermoeden dat wij hier te maken hebben met een medicus.
Verder komt mij deze man nogal Pruisisch over...
Voordat we straks weer een opsomming krijgen - meneer is een Rus.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:15 schreef Z het volgende:
Het is natuurlijk een Zwitser.
Een Rus ja. Da!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:22 schreef pyl het volgende:
Een Rus? Hij? Maar dan toch wel een die graag in Parijs de bloemetjes buiten zette, veronderstel ik.
In het dagelijks leven wijdde hij zich aan de wetenschap.
Dat vond meneer ook, daarom schilderde hij niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:36 schreef pyl het volgende:
Dat lijkt me lastig schilderen, met zo'n lorgnet.
Hij was ook geen dirigent, maar muziek maakte wel een essentieel onderdeel uit van zijn werk.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:41 schreef Mark-A het volgende:
Zwaaide hij regelmatig met een houten 'baton' in de richting van een groep muzikanten?
Meneer was ook geen componist.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:11 schreef Mark-A het volgende:
Hij nootteerde muziek ?
Ja, dat is bewust zo getypt
Jeuj!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:22 schreef pyl het volgende:
Lev Ivanov was een graag bezoeker van Parijs, las ik eens ergens.
Jeuj!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:22 schreef Z het volgende:
Lev Ivanov.
Oui, oui.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:54 schreef Mark-A het volgende:
Kwam de transpiratie van mevrouw wellicht doordat zij de sponde deelde met menig man? En is dat ook de reden van haar muze-zijn?
Ha, daar is de harensnijder.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |