weer staaltje van huubs ijzersterke debating skillsquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:13 schreef beequeen het volgende:
Brian komt boven en Huub vraagt waarom ze niet mee willen eten.
Brian: Snap je dat niet met je domme verstand?
Huub: Een persoon is dom, verstand niet. Of snap je dat niet met je slimme verstand?
Go Huub.![]()
![]()
![]()
Deze uitslag roept weerstand op, waardoor er volgende maand meer mensen gaan stemmen.(=kassa)quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:23 schreef avonne het volgende:
popipoll
1. Huub 42 %
2. Amanda 21 %
3. 19% Brian
4 en 5 Jaap (identiteitscrisis) en Claire (de kijker nog niet overtuigen) 9%
Volgens mij hebben de sigaretten ook te maken met Brians eerste para-actie: De sigaretten van Stefan in het zwembad omdat hij er zo'n last van hadquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:17 schreef mootie het volgende:
Ik vind het dan wel weer grappig dat Claire, Eric en Huub meteen een peuk opsteken als B en A beginnen met eten.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:19 schreef beequeen het volgende:
Claire en Huub moeten zich weer verantwoorden t.o. Brian over het Tommie gebeuren....daar gaan we weer.
Het viel mij juist op dat Amanda weer eens schaapachtig zat te lachen en geen antwoord heeft..quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:17 schreef beequeen het volgende:
Melisa: Jammer dat je Yuri natrapte, was helemaal niet nodig geweest. De sfeer werd daarna ook erg grimmig........doodse stilte.
Huub blijft iig beschaafd, Amanda begint alweer te blèren. Hij neemt B en A alle wind uit de zeilen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:19 schreef schatje het volgende:
En Huub beantwoordt weer netjes de vragen van Brian en Amanda.
Maar je kunt toch niet ontkennen dat Huub vaak zeer onbeschaafd zijn muil opentrekt.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub blijft iig beschaafd, Amanda begint alweer te blèren. Hij neemt B en A alle wind uit de zeilen.
Nee, dat kan ik niet ontkennen, met name als hij gedronken heeft. Ik moet je eerlijk zeggen dat er de grootst mogelijk bagger uit mijn mond zou komen als Brian en Amanda mijn "gesprekspartners" zouden zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Maar je kunt toch niet ontkennen dat Huub vaak zeer onbeschaafd zijn muil opentrekt.
Ja hoor, de boxring. Ben benieuwd of je voorspelling uitkomtquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:26 schreef blomst het volgende:
weer op de bank
zou er dan een filmpje komen van het gevecht, waar het boe geroep is uit geknipt?
Cap iemand? BVDquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:28 schreef Dark het volgende:
Zit Brian nu bijna te janken?
mannies visie is vrij simpel en logiesquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:23 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het viel mij juist op dat Amanda weer eens schaapachtig zat te lachen en geen antwoord heeft..
"Het was cooollll...hahaha....supercool...hahaha...."en nog blijven geloven in haar eigen gelijk..
zoiets dus.
Dat heb je goed gezien.......raar hè?quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:29 schreef jassy het volgende:
MOGEN WIJ NU SERIEUS DE PLASMA BEELDEN NIET ZIEN
Tamelijk onzinnig LIJKT het, maar de streamers hebben het filmpje allemaal gezien en krijgen nu de reacties op de gezichten te zien. Ook wel interessantquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:30 schreef akveor het volgende:
Welke stream is het filmpje.... of draaien ze die bewust weg zodat we niet zien dat ze die natrap niet laten zien? Wat is de bedoeling?
Leuk hè, dat knippen plakken.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:33 schreef mootie het volgende:
Ik heb geen boe gehoord...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |