Met een OEM key gaat dit niet werken.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:55 schreef Chinless het volgende:
[..]
Dat is mogelijk ja. Ik heb een x64 bit gedownload. Geinstalleerd en de key gebruikt van mijn 32bits versie (orgineel) ik kan hem activeren en al.
Ik heb een x64 geinstalleerd en geactiveerd met de OEM key van een x32 versie.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:27 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Met een OEM key gaat dit niet werken.
Volgens mij zijn er verschillende OEM key's. Op mijn nieuwe HP laptop kon ik kiezen tussen een 32 en 64 bits Vista bij de installatie. Maar ik heb ook een keer ervaren dat een 32 bits OEM key niet werkte op een x64 versie...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik heb een x64 geinstalleerd en geactiveerd met de OEM key van een x32 versie.
Bij Vista is volgens mij veel onderscheid in 'key-types' weggehaald. Een MSDN DVD is bijvoorbeeld te gebruiken om een installatie te maken, en een OEM key in te voeren. Bij Xp hoefde je dat niet te proberen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er verschillende OEM key's. Op mijn nieuwe HP laptop kon ik kiezen tussen een 32 en 64 bits Vista bij de installatie. Maar ik heb ook een keer ervaren dat een 32 bits OEM key niet werkte op een x64 versie...
Hmm..I stand corrected dan. Ik heb altijd begrepen dat van een OEM x32 naar OEM x4 niet mogelijk was met dezelfde key. Maar jij bent het levende bewijs dat het wel kan.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik heb een x64 geinstalleerd en geactiveerd met de OEM key van een x32 versie.
Ik weet niet of microsoft virtual server dan iets is voor je?quote:Op maandag 25 februari 2008 18:29 schreef Yi-Long het volgende:
Hoe zit het als ik een dual-boot maak met een 64 bits Ubuntu ofzo erop!?
Op die manier kan de pc WEL gebruik maken van het extra geheugen!? Zodat als ik dan bijvoorbeeld een middag wat zware programma's moet draaien, dan boot ik op in 64 bit Ubuntu, en ga ik daarin aan de slag...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |