Thanks man, maar dat houdt dus in dat ALS ik een 64 bits systeem zou willen, ipv mijn huidige, bijgeleverde OEM 32 bits versie, ik 'screwed' ben... !?quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:17 schreef Jo0Lz het volgende:
http://support.microsoft.com/default.aspx/kb/932795
Dat is mogelijk ja. Ik heb een x64 bit gedownload. Geinstalleerd en de key gebruikt van mijn 32bits versie (orgineel) ik kan hem activeren en al.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:40 schreef MrDrako het volgende:
Ik meen ergens een keer gelezen te hebben dat je gewoon een 64 bits cd kan pakken en met je key van 32 bit kan installeren?? (nooit getest maarja)
Medion pc nemen en dan schreeuwen om 8gb geheugen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:52 schreef Yi-Long het volgende:
Mja... maar hoe kom ik aan een 64 bits cd?
ANyway, ik zal morgen eerst medion erover bellen, want ze adverteren met een PC met 4GB intern geheugen, die uitgebreidt kan worden naar 8 GB. Dan zou je er van uit mogen gaan dat het een 64 bits OS is, want met een 32 bits OS kan dat niet.
Als zij het niet willen oplossen, dan wellicht een belletje naar Microsoft om te zien of die een oplossing hebben, en anders waarschijnlijk de pc terug in de doos en terug naar Medion, want ik wil toch echt zometeen 8 GB in my PC hebben... anders moet ik over 2-3 jaar weer meteen upgraden zodra Photoshop CS4 ofzo uit is...
Ze kunnen wel overal op het net staan, maar straks vinden ze opeens een of ander middeltje om erachter te komen dat je het gedownloadt hebt, en dan kom je opeens Vista niet meer in ofzo...quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:00 schreef MrDrako het volgende:
en legaal of niet, die 64 bit cd's staan overal op internet
Eh nee. Microsoft kan niet zien of jij het dvd'tje gedownload hebt of niet. Wel kunnen ze natuurlijk naar de serial kijken, maar als het eenmaal geactiveerd is, heb je weinig problemen meer.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ze kunnen wel overal op het net staan, maar straks vinden ze opeens een of ander middeltje om erachter te komen dat je het gedownloadt hebt, en dan kom je opeens Vista niet meer in ofzo...
Ok, dan probeer ik het morgen eerst via Medion/Microsoft te regelen, en anders probeer ik het op die manier zoals jullie adviserenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:13 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Eh nee. Microsoft kan niet zien of jij het dvd'tje gedownload hebt of niet. Wel kunnen ze natuurlijk naar de serial kijken, maar als het eenmaal geactiveerd is, heb je weinig problemen meer.
Medion heeft een redelijk goede reputatie kwa kwaliteit, en qua service, als ik de berichten een beetje mag geloven.quote:
Dan kom ik nog niet aan mijn 4GBquote:Op vrijdag 22 februari 2008 03:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Medion heeft een redelijk goede reputatie kwa kwaliteit, en qua service, als ik de berichten een beetje mag geloven.
...en 8GB lijkt misschien overkill, maar wanneer ik 3 of 4 zwaardere programma's tegelijkertijd openheb om steeds heen en weer te 'zappen', zoals Vue, 3ds max, poser, photoshop, painter, etc... dan heb ik liever wat GB's extra, dan te weinig. Vooral nu het allemaal redelijk betaalbaar is.
... maar goed, dan is het wel zaak dat ik een 64 bits OS heb.
Wel eens van virtualisatie gehoord?quote:
Ze zeggen dat het uit te breiden is naar 8GB.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:54 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Ehm het ligt gewoon aan jou. Zij zeggen dat er 4GB in het systeem zit en dat is ook gewoon zo.
Is dat ook mogelijk met windows xp proffesional? Nu hier de 32 bit en wil naar 64 bit.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:55 schreef Chinless het volgende:
[..]
Dat is mogelijk ja. Ik heb een x64 bit gedownload. Geinstalleerd en de key gebruikt van mijn 32bits versie (orgineel) ik kan hem activeren en al.
Ik lees links en rechts dat vista in het doosje geleverd word (werd?) met 2 dvd's erin een 32 en een 64 bit versie met dezelfde key.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ze zeggen dat het uit te breiden is naar 8GB.
Als je er dan een OS op zet waardoor dat niet langer mogelijk is, dan zou je dat erbij moeten zetten, anders is het false advertisement, door te pronken met mogelijkheden die geen mogelijkheden zijn door de restricties die zij er zelf op hebben gezet, en dus niet vermelden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |