inderdaad... Gelukkig heb ik nog andere niet lekkende schoenen die ik dan gewoon aantrek.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:45 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is met dit weer niet best
Hup Tinus, wees eens niet zo'n wijf en neem vanavond gewoon ontslag zonder je daar zo druk om te maken!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wie wil even tegen mij zeggen: "Hup Tinus, wees eens niet zo'n wijf en neem vanavond gewoon ontslag zonder je daar zo druk om te maken!"
tsja dat hoort erbij. we zijn niet op de wereld om iedereen te plezieren.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dank je, dat helpt.
Wat een labiele trut ben ik toch ook.. Ik vind het echt vreselijk om te moeten doen, een maand geleden of zo heeft m'n baas nog gezegd hoe blij ie met me was en dat hij wilde dat er meer zo waren als ik, en nu ga ik weg en dat voelt zo verraderig maar ik weet ook wel dat dat stom is om te voelen. En 't is voor m'n eigen bestwil, want ik heb echt héél veel zin in m'n nieuwe baan, kan meer uren maken, en Do2 en ik kunnen meer tijd samen doorbrengen en 't is op 5 minuten fietsen en ik weet dat ik goed ben in wat ik doe dus ik hoef niet bang te zijn dat ik ga falen. Bah.
.
MOIII!!!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:25 schreef Grulez het volgende:
moiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Shadrak?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:30 schreef Crack_david het volgende:
[..]
MOIII!!!
ik kan me iets soortgelijks herinneren, maar dan in de wat latere uurtjes![]()
Van 20.00u tot een uur of 3, als het tegenzit, anders eerder.quote:
Ah, je hebt iemand tot wanhoop gedreven of anderzins met woorden naar de kloten geholpen? En dat was iemand bij wie je dat eigenlijk niet wilde doen maar het keihard zeggen wat je denkt was weer sterker dan jezelf?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:35 schreef Alexxxxx het volgende:
hoi
ik ben een domme lul
einde mededeling
Nee, ik heb mezlef tot wanhoop gedreven en met dden naar de klote geholpenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ah, je hebt iemand tot wanhoop gedreven of anderzins met woorden naar de kloten geholpen? En dat was iemand bij wie je dat eigenlijk niet wilde doen maar het keihard zeggen wat je denkt was weer sterker dan jezelf?
( +1 herkenbaar)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |