quote:
Arme Duvelquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je maakt Duvel helemaal gek met deze TT
quote:
quote:
Oh ja hoor, wéér iemand met een levenquote:
Wanneer ga jij eens meedoen met FOK!Idolsquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:34 schreef Zhenar het volgende:
tvp
Ja.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:36 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Oh ja hoor, wéér iemand met een leven![]()
Alsof een echte kroeg leuker is dan mn eigen met digitale penissen en vagina's behangen "Eet, drink, neuk, 10-minuten-break-om-RSI-tegen-te-gaan, Reebok, ING" kroeg
Wat een mooie ingetogen postquote:Op vrijdag 22 februari 2008 01:30 schreef MissBliss het volgende:
Ja.
Jaquote:
Aaaaaawquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:09 schreef Zhenar het volgende:
Ja![]()
Maar daar gaat het niet om. Ik vind jullie gewoon lief![]()
Jaquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:11 schreef babette21 het volgende:
wat een overmatigjes-gebruik hier?!?!
daarmee wordt het imago van SC wel 'n beetje aangetast.quote:
tja ik zit weer tussen de paupers hequote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:11 schreef Giechel_Ho het volgende:
Me thinka too
Jezus Babs, WTF is er met je Engels aan de hand?![]()
Start de Cops tune: Bad boys bad boys what ya gonna doquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:17 schreef babette21 het volgende:
tja ik zit weer tussen de paupers he
moest gisteren een domestic violence gesprek in het Engels doen, ging nog best goed eigenlijk
nee ´t waren van die... god, hoe heet ´t ook alweer?! van die buitenlanders die hier dure functies komen bekleden (waar half Den Haag inmiddels vol mee zit). Non-Pauper zeg maarquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:19 schreef Giechel_Ho het volgende:
Waren het ook echt pauper Britten, of nog beter Amerikanen, of waren het gewoon buitenlanders die alleen hun moedertaal en Engels konden
Meppende expats? Cool!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee ´t waren van die... god, hoe heet ´t ook alweer?! van die buitenlanders die hier dure functies komen bekleden (waar half Den Haag inmiddels vol mee zit). Non-Pauper zeg maar
Vind ik een hele leuke stadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |