volgens mij werd via HOD en AD-HOC het gas water elektra, en dus ook douche, keukenblokl e.d. door de verhuurder geleverd.quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:26 schreef BalLon het volgende:
Anti-kraak BV in Utrecht, zit ook in andere steden. Heb er zelf 3 maanden van gehuurd (ook in Utrecht) Het was wel relaxed, maar je moet wel veel dingen zelf regelen (gas, water, electra) Ook nog aardig wat extra kosten van gemeente e.d. Uiteindelijk is het niet zo goedkoop als je denkt, tenminste, dat viel mij op.
En daarbij: je kan er elk moment uit gezet worden. Jij hebt bij hen 2 weken opzegtermijn, maar zij hoeven ook maar 2 weken van tevoren te zeggen dat je eruit moet. En ze zijn niet verplicht iets anders voor je te vinden.
Ben benieuwd!
Dat van die opzegtermijn viel me wel flink tegen. Ook al bleek achteraf dat al veel langer dan twee weken bekend was dat we moesten verhuizen, het werd altijd exact twee weken vantevoren gemeld.quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:26 schreef BalLon het volgende:
Anti-kraak BV in Utrecht, zit ook in andere steden. Heb er zelf 3 maanden van gehuurd (ook in Utrecht) Het was wel relaxed, maar je moet wel veel dingen zelf regelen (gas, water, electra) Ook nog aardig wat extra kosten van gemeente e.d. Uiteindelijk is het niet zo goedkoop als je denkt, tenminste, dat viel mij op.
En daarbij: je kan er elk moment uit gezet worden. Jij hebt bij hen 2 weken opzegtermijn, maar zij hoeven ook maar 2 weken van tevoren te zeggen dat je eruit moet. En ze zijn niet verplicht iets anders voor je te vinden.
Ben benieuwd!
Zou best kunnen, ik heb geen idee. Bij anti-kraak BV werkt het in ieder geval niet zo en moet je het zelf regelen en betalen. Een pand kost 150 euro excl. Uiteindelijk kwam het bij mij uit op zo'n 300 euro per maand.quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:32 schreef luciferist het volgende:
[..]
volgens mij werd via HOD en AD-HOC het gas water elektra, en dus ook douche, keukenblokl e.d. door de verhuurder geleverd.
via AD-HOC kost het 160 euro p.p. en met samenwonen 135 oid p.p.
Was dat ook via Anti-kraak BV.? Ik moet zeggen dat ik ze ook behoorlijk laks vond. Ik moest telkens zelf overal achteraan, heb geen borg van 300 euro betaald enz. Er werken ook niet de meest sociaal vaardige mensen vond ik. Maar goed, het is niet duur voor de ruimte die je doorgaans krijgt (ik huurde midden in het centrum een benedenwoning, met tuin en schuur. Het stond te koop, dus ik had ook telkens vreemde mensen in huis, ook als ik er niet was.) Maar tegen al die nadelen moet je kunnen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:35 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Dat van die opzegtermijn viel me wel flink tegen. Ook al bleek achteraf dat al veel langer dan twee weken bekend was dat we moesten verhuizen, het werd altijd exact twee weken vantevoren gemeld.
Heb op drie locaties gewoond: een winkelpand (9 mnd), een 2kamerapp. (3 mnd) en 4 weken in een kantoorpand dat ik zo vervelend vond dat ik naar een gewone kamer ben verhuisd.
Je moet het geluk hebben dat je ergens lang kan blijven wonen, als er niet alle voorzieningen aanwezig zijn, is er weinig haast het wel te regelen, en als je eruit moet is het nog maar de vraag of je doorgeplaatst (kan) word(en).
Soms is het bijna kamperen; moest met 5 man een douche delen waarbij je als je 's nachts ging na 5 minuten al geen warm water meer had.
Maar het kan ook erg leuk en gezellig zijn hoor![]()
Ik betaalde 145/mnd inc.
In Amsterdam 150 euri per maand, excl. G/W/L en dergelijke.quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:27 schreef Damzkieee het volgende:
Wat kost dat nou nog dan, zo'n antikraakpandje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |