Dan heb ik het dubbel kutquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Systeembeheerder zijn is trouwens best kut.
Je bedoelt naast die natte naaidoos van je?quote:
Ja naast die natte gleuf..!quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bedoelt naast die natte naaidoos van je?
quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet om 4 uur naar een bijeenkomst. Het schijnt dat er bitterballen zullen zijn
quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Systeembeheerder zijn is trouwens best kut.
Jij begrijpt 'm!quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:15 schreef Tally het volgende:
O dus als je bitterballen krijgt kan het geen kutbaan zijn
Ik zal het mn baas zeggen..
Tenzij je ergens ander méér bitterballen mag vreten natuurlijk!quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus als je 1 keer per jaar een uurtje bitterballen kan eten vind jij het verder allemaal wel best?
K.?quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:18 schreef mcDavid het volgende:
Vinden jullie K. ook zo'n schattig naīef meisje btw?
Hij zal vast nog op school zitten..quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus als je 1 keer per jaar een uurtje bitterballen kan eten vind jij het verder allemaal wel best?
Ik denk dat ik beter kan beginnen met eens wat eerder naar bed gaanquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij zal vast nog op school zitten..
Een Mc niet zoveel zuipen en blowen mien jong..
Daar word je nog waziger van
Waarom dát nou weer?quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:18 schreef mcDavid het volgende:
Vinden jullie K. ook zo'n schattig naīef meisje btw?
Wie zegt dat het over jou gaat?quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:40 schreef Kuukske het volgende:
Waarom dát nou weer?
Daar zou je mee kunnen beginnen.. Maar ik denk dat het bij jou al te veel schade heeft aangericht..quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik denk dat ik beter kan beginnen met eens wat eerder naar bed gaan
Moest jij niet een user aanmakenquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie zegt dat het over jou gaat?
Ah okee, shake hands dan maarquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:41 schreef Tally het volgende:
Ik verveel me kapot..
Heb genoeg te doen maar geen zin..
En zijn voor de rest alleen maar saaie mensen..
Msn heb ik veel online maar trekken de bek niet open..
Wat een kut systeembeheerder ben en heb ik
Mja das het enige leuke aan systeembeheerder..quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah okee, shake hands dan maar
Uitgezonderd dat MSN dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |