Ja dat vraag ik me ook wel eens af. Ik werk gemiddeld 15 uur per week en heb een contract van 3 uur.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:11 schreef Twisted_Logic het volgende:
Hoe zit het trouwens met contract uren, ik ben nu 19 en heb een 5 uur per week contract, ik werk echter minimaal wel 12 uur in de week. Kan ik contract verhoging eisen?? En hoe moeilijk doen ze daarover?
Even uit mijn hoofd: Als je van dertien aansluitende weken, er tenminste 10 een bepaald aantal uren (hoger dan je contract) werkt, heb je recht op een contract voor dát aantal uren dat je ieder van die weken hebt gewerkt.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:11 schreef Twisted_Logic het volgende:
Hoe zit het trouwens met contract uren, ik ben nu 19 en heb een 5 uur per week contract, ik werk echter minimaal wel 12 uur in de week. Kan ik contract verhoging eisen?? En hoe moeilijk doen ze daarover?
Voor zover ik weet krijg je die uren ook doorbetaald in de vakantie en als je ziek bent.quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:15 schreef morgane het volgende:
Maar wat is het voordeel van contractverhoging? Alleen dat ze je dan niet heel weinig in kunnen plannen toch?
precies!quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:10 schreef ExtremeBanaan het volgende:
[..]
Voor zover ik weet krijg je die uren ook doorbetaald in de vakantie en als je ziek bent.
En als je te oud wordt krijg je maar je maximale contract uren per week... Dus mag je niet meer meer werken...quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:08 schreef -Sum- het volgende:
[..]
precies!er zijn mensen met een 5 uren contract die 20 uur per week werken! als ze dan in de zomer 3 weken op vakantie gaan krijgen ze 15 uur doorbetaald ipv 60!! das nogal een groot verschil
heel slim van ah dus
Zozo contract van 12 uurquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:36 schreef Monotomo het volgende:
Yes, klopt. Daarom maar gevraagd om een contractverhoging. Is van 4 naar 12 uur gegaan!
Koste dat je veel moeite? Wat ik heb het al verschillende keren gevraagd aan mijn 'baas' (tevens vader) en die doet er heel moeilijk over.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:36 schreef Monotomo het volgende:
Yes, klopt. Daarom maar gevraagd om een contractverhoging. Is van 4 naar 12 uur gegaan!
vraag je het over een tijdje weer.........heb je een andere baas!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:28 schreef ExtremeBanaan het volgende:
[..]
Koste dat je veel moeite? Wat ik heb het al verschillende keren gevraagd aan mijn 'baas' (tevens vader) en die doet er heel moeilijk over.
Yeh, valt te proberen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:18 schreef crx-boy het volgende:
[..]
vraag je het over een tijdje weer.........heb je een andere baas!
geef je weinig hoop, denk dat je met je vader beter af was, de volgende asm zal wel die hufter warden.quote:
logo van ferari van je auto gevallen? je moet straks echt met de auto naar je werk he!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:17 schreef StefanCJ het volgende:
Hoe is het met Wimpie?
hmmmm......dacht dat ze jullie dom hielden in de fabriek?!?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:37 schreef wiillie het volgende:
[..]
logo van ferari van je auto gevallen? je moet straks echt met de auto naar je werk he!
kost een hoop parkeergeld!
valt me tegen. Had meer gehoopt.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:51 schreef waterreus23 het volgende:38% winstuitkering bij het volgende salaris
Geef me een naam..quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:31 schreef wiillie het volgende:
[..]
geef je weinig hoop, denk dat je met je vader beter af was, de volgende asm zal wel die hufter warden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |