Over dat filmpje werd vorige week zaterdag ook al gesproken door alle chauffeurs.quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:12 schreef blizzard_rail het volgende:
[..]
Vanmiddag hoorde ik van de Chaufeur die onze verslevering heeft bezorgd dat de chaufeur boos was omdat het personeel niet 5 stapels fusten op de klep zette (zoals hij vroeg) maar slechts 4. beetje een heethoofd dus.
[..]
Da's logisch jij werkt voor Stationsfoodstore B.V, franchise nemer van Albert Heijn. Stationsfoodstore is een volle dochter van Servex B.V. dat valt dan weer onder NS poort, De holding van alle NS werkmaatschapijen.
Alle DC'S (?) hadden storing vandaag, er zijn heel wat filialen die niet meer beleverd worden vandaag.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:00 schreef Brammie1 het volgende:
ik moet zo werken van 18-24 en het beloofd weer leuk te wordenversvracht komt rond 18 uur ipv begin van de middag. Precies tijdens spitsuur dus. En straks heb ik minder mensen dan in de middag, maar er zullen wel zeker 20 containers gevuld moeten worden...
Voortaan je camera mee naar de Appie nemen he!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:08 schreef Webgangster het volgende:
Ook nog gezeur met chauffeur, die beeerde dat wij niks meegaven.
De chauffeur vertelde dat het ordersysteem (volgens mij) plat lag vanochtend.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:08 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Alle DC'S (?) hadden storing vandaag, er zijn heel wat filialen die niet meer beleverd worden vandaag.
Wij hadden 1 uur vertraging dus bij ons viel nog mee.
Ook nog gezeur met chauffeur, die beeerde dat wij niks meegaven.
Tja als de vorige vrachtwagen om half 11 voor het laatste is geweest en jij komt om 3 uur aankakaken dan kan je er gewoon vanuit gaan dat alle rolcontainers van de actie van volgende week er ook bij staan en tja dan heb je wat meer rolcontainers dan normaal
Achteraf konden er 6 minitainers en 5 melkrics en wat fusten niet mee.
quote:Op zondag 24 februari 2008 01:02 schreef Simsfan88 het volgende:
... maar iemand had het er over dat dat eigenlijk niet eens mocht?
Huh Ik heb hem al een tijdje terug gehad(maand geleden ofzo?!).quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:25 schreef ReMcOrE het volgende:
f*ck, wil ik mijn IB-aangifte in gaan vullen, komt de jaaropgaaf van AH pas over 3 weken
quote:***Wij verkopen geen alcohol aan klanten jonger dan 16 jaar. Voor de Palm geldt maximaal 6 kratten per klant.
hmm maar is dat altijd zo, dan heeft mijn manager er schijnbaar schijt aanquote:Op zondag 24 februari 2008 12:45 schreef Brammie1 het volgende:
AH heeft toch ook altijd de 'max 6 kratten per klant' voorwaarde?
Volgende week Palm in de aanbieding (), op de AH site staat erbij:
[..]
van wat ik me nog kan herinneren was dat bij ons ook altijd zo...quote:Op zondag 24 februari 2008 13:27 schreef Brammie1 het volgende:
volgens mij is het limiet altijd 6 kratten per klant
Nog twee weken, dan komt er zeker de Excelent PAAS producten, dan misschien weer Hamsterweken en dan de Wuppies voor het EK voetbal (gok ik)quote:Op zondag 24 februari 2008 14:58 schreef Twisted_Logic het volgende:
Tot wanneer is die smurfen actie??
wtf? 2 pallets bier?quote:Op zondag 24 februari 2008 12:24 schreef Kadooosh het volgende:
Maar vroeg me eigenlijk af, tegenwoordig hebben we zoveel van die avondwinkel/snackbar gastjes die even 150 kratten bier of 4 van die Heineken blikjes containers komen kopen wanneer ze in de aanbieding zijn, mag dit wel?
6 containers Heineken flesjes(26 kratten op elk) en andere keer 3x zon Heineken blikjes doli(of heet dat dan een pallet?)/quote:
zeker dikke pret!quote:Op maandag 25 februari 2008 04:40 schreef StefanCJ het volgende:
Dikke pret gisteren bij PSV - De Graafschap.
@ Willie -> succes!
@ crx-boy -> fijne vakantie!
10,5 jaarquote:Op zondag 24 februari 2008 21:55 schreef blizzard_rail het volgende:
Nee pallet's zijn die grote houten dingen die we vroeger gebruikten. De meesten hier hebben dat denk ik niet mee gemaakt bij AH, maar producten zoals bier/fris werden allemaal op pallets uitgeleverd. deze werden met een electrische pompwagen van de klep gereden. nog vroeger kwam alles op pallets binnen, en(sommige producten) zelfs nog producten rechtstreeks van de fabrikant, al heb ook ik dat niet meer mee gemaakt(na ruim 10 dienstjaren).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |