Net werkoverleg hierquote:
Aardig liedje hoor met zijn pa maar heb het nu inderdaad wel een beetje gehoord..quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:52 schreef TheZapster het volgende:
Alain Clark begin ik toch ook wel een beetje zat te worden na een maandje of 3
Volgens mij de laatste dagen minimaal één keer per dagquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:07 schreef cosmick het volgende:
Gisteren ook al The Cardigans toch? Moet niet gekker worden!
Album is al een tijdje uit ja. Persoonlijk vind ik de vorige, "11-11" veel leuker. Wat spontaner dan de nieuwe. Ze hebben nu duidelijk wel een beetje teveel hun best gedaan vind ik.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:23 schreef Sjowhan het volgende:
Voicst
Hadden zij al een album uitbracht? Ben erg benieuwd of 't allemaal dezelfde soort is, of dat zij daarop meer variatie hebben..
Dus jij luistert ook naar de American Connection op Radio 2??quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:22 schreef SilentChaos het volgende:
Dat nummer van die Amy Burger King is inderdaad een fijn nummertje
Ik hou wel van die country invloeden
Ik blijfquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij de laatste dagen minimaal één keer per dag.
Mijn radio komt nooit van 3FM af...quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dus jij luistert ook naar de American Connection op Radio 2??
Amy is wel erg gladde Americana, maar zo ga je steeds een stapje dieper en kom je bij de echte muziek uit.
Er is een album idd, ben m alleen kwijt geraakt met mn pc-crash voor ik m kon luisterenquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:23 schreef Sjowhan het volgende:
Voicst
Hadden zij al een album uitbracht? Ben erg benieuwd of 't allemaal dezelfde soort is, of dat zij daarop meer variatie hebben..
Sja, zo blijf je ook eeuwig in die Nickeback en Guns 'n Roses hangen inderdaadquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn radio komt nooit van 3FM af...
Komt eigenlijk omdat mijn autoradio uit 1975 komt en nog van die ouderwetse draaiknoppen heeft...Dus kom er liever niet aan als'ie eenmaal goed op 3FM afgesteld staat
Blijf het echt een geweldige plaat vindenquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:37 schreef IedeK. het volgende:
The world is outside!
Huh? Jij bent te horen in MetMichiel of Ghosts??quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:51 schreef Marc63 het volgende:
Ik krijg net een fax... vanavond te horen in MetMichiel
Als ik het zo lees denk ik dat Marc63 creatief met badeenden is geweest...quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Huh? Jij bent te horen in MetMichiel of Ghosts??
Beide zou leuk zijn...quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Huh? Jij bent te horen in MetMichiel of Ghosts??
Oohh okay! ben benieuwdquote:Op donderdag 21 februari 2008 17:09 schreef Sirolf het volgende:
Als ik het zo lees denk ik dat Marc63 creatief met badeenden is geweest...
Dit weekend is Sport1 ook te zien zonder een abonnement las ik ergens, daar ga ik dus wel even gebruik van maken.quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:33 schreef -Hans- het volgende:
borisz ga je vanavond ook naar Sport1 kijken? Geloof dat Den Bosch - Groningen live is te zien
Cool! als je weet waar dan hoor ik het heel graag van je. Over een uur moet Groningen namelijk spelen en zou de wedstrijd best wel willen zien.quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dit weekend is Sport1 ook te zien zonder een abonnement las ik ergens, daar ga ik dus wel even gebruik van maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |