quote:Op donderdag 21 februari 2008 01:21 schreef Yurithemaster het volgende:
omdat hij coppola heet dus de neef van en dat wou hij niet
Jeejquote:Op donderdag 21 februari 2008 01:22 schreef NanKing het volgende:
Yurithemaster +2
Dat dacht ik al maar ik weet te weinig van de coppola´s/nicolage cage ben ik bangquote:Op donderdag 21 februari 2008 01:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hint: heeft te maken met de vorige vraag
Bekende film van fransis ford coppola, met een berg grote sterren er inquote:Op donderdag 21 februari 2008 01:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat dacht ik al maar ik weet te weinig van de coppola´s/nicolage cage ben ik bang
Ik ken de film vast maar er schiet me even niets te binnen...quote:Op donderdag 21 februari 2008 01:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Bekende film van fransis ford coppola, met een berg grote sterren er in
uit 1979quote:Op donderdag 21 februari 2008 01:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ken de film vast maar er schiet me even niets te binnen...
quote:I love the smell of napalm in the morning
Apocalypse Now?quote:Op donderdag 21 februari 2008 01:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
uit 1979
En ene kwootje
[..]
Saigon heette het inderdaad vroegerquote:Op donderdag 21 februari 2008 01:51 schreef Yurithemaster het volgende:
saigon en uh
Eerste deel klopt maar zet er nog even een duiding achterquote:Op donderdag 21 februari 2008 01:53 schreef Yurithemaster het volgende:
hocimin weg?
denk dat het fout is maar in iedergeval ik ga naar bed
Hochimin hoofdweg?quote:Op donderdag 21 februari 2008 01:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Eerste deel klopt maar zet er nog even een duiding achter
quote:
Dat is emquote:
Wat las je dan?quote:Op donderdag 21 februari 2008 01:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hochimin snelweg?
Ik zit fout te lezen![]()
![]()
![]()
Dat wist ik wel maar op de een of andere vreemde mannier las ik dat je een hoofdweg zochtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |