abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73328768
Edit: Laat maar
pi_73328798
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 11:06 schreef Meike26 het volgende:
Misschien dat je bij dat kasteel-ding kan gaan kijken in Almere? Dat oh-zo leuke innovatieve project wat heerlijk gefaald heeft !!
Daar heb je wel gelijk in. Goed idee, is misschien wel een optie...
pi_73388756
naar zo'n topic was ik net opzoek..

Ik ben opzoek naar een naar slooppanden in de buurt van noord Holland noord .
ivm shoot voor een Death Metal band.
Het moet in ieder gaval er lekker goor uit zien

iemand een idee ?
JA!
pi_73393431
Het is dan niet Urban genoeg, maar is het misschien een idee, als je eventueel niets kan vinden, contact te leggen met het vliegveld in Den Helder? Er zijn daar een aantal grote hangars en er staat er altijd wel eentje leeg volgens mij. Zo'n hangar lijkt me wel een mooie foto locatie voor een death metal band.
  maandag 5 oktober 2009 @ 17:13:25 #180
181764 -Robbedoes-
Nee dit is geen banaan
pi_73396286
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 13:00 schreef Rensjebree het volgende:
naar zo'n topic was ik net opzoek..

Ik ben opzoek naar een naar slooppanden in de buurt van noord Holland noord .
ivm shoot voor een Death Metal band.
Het moet in ieder gaval er lekker goor uit zien

iemand een idee ?
Zijn de oude loodsen van Bruynzeel in Zaandam niets?
Liggen achter loods 5
pi_73398271
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:13 schreef -Robbedoes- het volgende:

[..]

Zijn de oude loodsen van Bruynzeel in Zaandam niets?
Liggen achter loods 5
Ik zal het onthouden.
JA!
pi_73403856
Zomaar een puntje: bij een shoot met een band draait het voornamelijk om de band. Al zet je ze voor een verweerde muur daar kan je al ontzettend veel mee.

Daarnaast, nagenoeg ieder industrieterrein kan in je wensen voldoen. Opties genoeg.

Ik ga binnenkort het hier eerder genoemde Garzweiler eens checken. Ik kwam erachter dat ik hier regelmatig langsrij. En vanaf de snelweg ziet het er al mighty impressive uit.
pi_73404458
quote:
Op maandag 28 april 2008 18:43 schreef mrSPLIFFY het volgende:

[..]

daar schijnen nu gewapende krakers rond te lopen.. gelezen op dutchphotozone.nl
dus ik zeg kijk uit!

Vrijdag naar cheratte!! dat wordt vet volgens mij!!
Ik zeg, zelf wapens meenemen.
Of doe ik nou te macho.

Weet iemand nog in de omgeving van de randstad een met het ov bereikbare en het liefst legaal toegankelijk verlaten fabriekspand?
pi_73404703
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 13:23 schreef Ynske het volgende:
Limburg, de SintPieter in gaan, maar goed, das ook wel weer erg gevaarlijk
De Sint Pieter ligt volgens mij in Rome. Als rechtgeaarde Maastrichtenaar wil ik wel graag weten wat je bedoelt.
  maandag 5 oktober 2009 @ 21:04:34 #185
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_73405109
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 20:55 schreef Osramp het volgende:

[..]

De Sint Pieter ligt volgens mij in Rome. Als rechtgeaarde Maastrichtenaar wil ik wel graag weten wat je bedoelt.
St. Pietersberg???? kweet anders ook niks
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
pi_73408476
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 20:36 schreef icemotion het volgende:
Zomaar een puntje: bij een shoot met een band draait het voornamelijk om de band. Al zet je ze voor een verweerde muur daar kan je al ontzettend veel mee.

Daarnaast, nagenoeg ieder industrieterrein kan in je wensen voldoen. Opties genoeg.

Ik ga binnenkort het hier eerder genoemde Garzweiler eens checken. Ik kwam erachter dat ik hier regelmatig langsrij. En vanaf de snelweg ziet het er al mighty impressive uit.
Tja, dat is allemaal zo standaard, ik vind de omgeving ook erg belangrijk.
JA!
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 11:10:12 #187
230608 el-mar
urbexerend
pi_73873283
grappig om te zien dat dit topic begint met een dieplink van pics naar mijn site

Anyway, ik zal er zelf ook eens een posten:

pi_75177146
Ik ga dit topic toch lichtelijk kicken....

Ik wil mijn ouders voor kerst een canvasdoek doen met een portret van mij en mijn broer. Dit wil ik doen bij een grafitti-muur. Het is nu zelf moeilijk om de foto's te nemen, maar ik heb al een collega gevonden die ook met fotografie bezig houdt.

Weet iemand leuke, bereikbare locaties waar deze shoot gehouden kan worden?
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  dinsdag 1 december 2009 @ 12:29:28 #189
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_75178027
De Berenkuil in Eindhoven, meer en betere graffitti vind je nergens
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
pi_75178666
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 11:10 schreef el-mar het volgende:
grappig om te zien dat dit topic begint met een dieplink van pics naar mijn site

[ afbeelding ]
Wow, die foto had meer commentaar verdiend. Prachtige plaat.
pi_75180220
quote:

[ afbeelding ]
Grappig.. die foto heb ik eerder gezien, maar dan omdat ik het stel ken dat in de foto aanwezig is. Was een leuke serie.
pi_75183728
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 12:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik ga dit topic toch lichtelijk kicken....

Ik wil mijn ouders voor kerst een canvasdoek doen met een portret van mij en mijn broer. Dit wil ik doen bij een grafitti-muur. Het is nu zelf moeilijk om de foto's te nemen, maar ik heb al een collega gevonden die ook met fotografie bezig houdt.

Weet iemand leuke, bereikbare locaties waar deze shoot gehouden kan worden?
Ligt er een beetje aan welke regio, maar in het centrum van Utrecht is een fietstunnel die van voor naar achter, van onder naar boven vol zit met grote pieces.
pi_75184600
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 15:16 schreef k_man het volgende:

[..]

Ligt er een beetje aan welke regio, maar in het centrum van Utrecht is een fietstunnel die van voor naar achter, van onder naar boven vol zit met grote pieces.
Bij een fietstunnel is het licht natuurlijk beperkt, tenzij de zon wat lager staat, later op de dag....
pi_75185516
Gaat wel goed. Het tunneltje zelf is overdekt, maar er is een behoorlijk stuk om op de juiste diepte te komen (of hoe je dat ook wilt uitdrukken) en da's helemaal open.
  dinsdag 1 december 2009 @ 19:33:03 #195
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_75193131
Nijmegen bij Doornroosje .. Delft .. tsja waar niet... Rotterdam ... waar niet ... DenHaag zit ook vol en Amsterdam zelfde v erhaal ...
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  dinsdag 1 december 2009 @ 20:02:10 #196
181764 -Robbedoes-
Nee dit is geen banaan
pi_75194326
quote:

[ afbeelding ]
waar is deze plaat gemaakt?
Wat een leuke lokatie
pi_75201658
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:33 schreef ebeaydojraes het volgende:
Nijmegen bij Doornroosje .. Delft .. tsja waar niet... Rotterdam ... waar niet ... DenHaag zit ook vol en Amsterdam zelfde v erhaal ...
Ow ja doornroosje (ik geboren en getogen zijn in Nijmegen) dus dat ken ik.

Maar de andere plaatsen zijn wat precieze locaties fijner. Bedoel overal is graffiti, maar waar is het "foto-waardig" ?
pi_75386530
Bovenstaande foto van dat station:
Heel erg mooie foto! Mooi contrast, erg goed gedaan. Ik zou alleen (als het zou kunnen) het licht van de lamp achter de vrouw iets wegphotoshoppen, zodat de gloed langs haar lichaam minder wordt.

Een foto van mij, die ik gisteren heb gemaakt.

Groter: http://www.flickr.com/photos/37034954@N05/4165637855/sizes/o/
Compilatie van 2 RAW foto's, lichtelijk bewerkt met Photomatix Pro.
Graag uw reactie
Niets is geheel waar, en zelfs dat niet.
- Frederik van Eeden
pi_75388920
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:32 schreef Jongeheer123 het volgende:
Bovenstaande foto van dat station:
Heel erg mooie foto! Mooi contrast, erg goed gedaan. Ik zou alleen (als het zou kunnen) het licht van de lamp achter de vrouw iets wegphotoshoppen, zodat de gloed langs haar lichaam minder wordt.

Een foto van mij, die ik gisteren heb gemaakt.
[ afbeelding ]

Groter: http://www.flickr.com/photos/37034954@N05/4165637855/sizes/o/
Compilatie van 2 RAW foto's, lichtelijk bewerkt met Photomatix Pro.
Graag uw reactie
Daar ben ik gisteren ook geweest! das toevallig! Essen oud station! check mijn foto! in beoordeel mijn foto!

Maar een mooie foto hoor! jij hebt precies het tegenovergestelde van mij gedaan en dat is alles een stuk grauwer gemaakt. Ik heb juist de kleuren eruit laten springen! Ik vind de compositie van je foto niet echt super. De foto van het raam op je flickr pagina vind ik dan mooier! Verder goed gelukt!

[ Bericht 11% gewijzigd door RikH op 07-12-2009 21:28:31 ]
Canon EOS 5d mark ii / Canon EOS 400D / Canon 70-200 f4 L / Canon 17-40 f4 L / Tamron 90mm f2.8 Macro / Canon Speedlight 430EX II / Lowepro Flipside 400
pi_75462808
Afgelopen zondag ben ik voor de tweede keer naar Doel geweest. De vorige keer was in augustus en het is opvallend hoe het dorp sindsdien alweer veranderd is.

Het is nog veel leger en verlaten als eerder. Alle huurders zijn inmiddels gedwongen vertrokken, zodat alleen nog een handjevol woningeigenaren over is. Er zijn dus weer meer huizen waar je zo binnen loopt, hoewel juist een villa waar ik in augustus zo naar binnen liep, nu voorzien was van een nieuw slot op een hermetisch gesloten deur.

Ondanks een sloopverbod heeft men toch weer wat gesloopt, dat te bouwvallig was om te blijven. De kunstwerken die er in augustus waren zijn ook deels verdwenen, maar daar is een hoop graffiti voor in de plaats genomen. En wat voor voor graffiti! Je moet dan bijv. denken aan een rat... van een verdieping hoog en twee huizen breed! Woah!

Niet mijn foto, bron

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2009 22:16:28 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')