En zogenaamd boos kijken naar Claire.Gadver alle aandacht moet weer van Amanda en Brian af.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:40 schreef Taurus het volgende:
En Huub stond zogenaamd af te luisteren bij het gesprek tussen Eric en Claire over het met Tommy in de jacuzzi gaan, waarna claire moest denken dat Huub jaloers was en daarom afluistertOok Amanda vraagt aan Huub: "is er iets? je kijkt zo triest" (of iets dergelijks). Verhaallijntje Huub is jaloers start dus al, terwijl Huub daar geen enkele reden toe heeft. Onzinnig, Claire vindt hem volgens mij niet eens leuk, en terecht.
Nou ik naar mijn nest moet, omdat ik vanuit Gimmert morgen om 8 uur in Rotterdam moet zijn.quote:
kurry wat een timing zegquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou ik naar mijn nest moet, omdat ik vanuit Gimmert morgen om 8 uur in Rotterdam moet zijn.
Auwquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou ik naar mijn nest moet, omdat ik vanuit Gimmert morgen om 8 uur in Rotterdam moet zijn.
slaap lekker dan, en lekker weer op om een uur of 5:30?quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tis kut Guus.![]()
Ben er weg van Fok.![]()
Trusten.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tis kut Guus.![]()
Ben er weg van Fok.![]()
Stom dat Huub en Claire eraan meewerkenquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:51 schreef tho_Omas het volgende:
Een enorm kabaal van een enthousiaste Amanda.
fuck dimitri, ruud moet morgenvroeg om 8 uur in rotterdam zijn!quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:53 schreef tho_Omas het volgende:
Dimitri gaat naar een fetishfeest.
Het ligt er zo dik bovenop allemaal.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:54 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Stom dat Huub en Claire eraan meewerken
idd..en dat allemaal dankzij hun eigen briljante plan dat ze ineens haddenquote:Op donderdag 21 februari 2008 00:26 schreef Lady-night het volgende:
En alle aandacht weer van B&A af....hoe voorspelbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |