Is dat zo, ik heb het nog niet een keer gezien. Ik vind dit zo vreemd, ze moeten volgens mij toch merken dat er iets niet klopt??quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:55 schreef 2live het volgende:
[..]
In dit programma zo'n beetje elke butler.
Precies, Huub ga GVD die valsspeler aanpakken, dit geneuzel gaat toch helemaalquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:56 schreef Kinga het volgende:
verhaallijn bespreking in het kantoor...
pffff
Ik heb nooit begrepen waarom Elly niet meer kwam, die was leuk.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Behalve Elly![]()
Ik vond Elly wel gezellie![]()
Lief, om de LaPo er nog even uit te vissenquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:00 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen waarom Elly niet meer kwam, die was leuk.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lief, om de LaPo er nog even uit te vissen
Oervervelend inderdaadquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:02 schreef rooie3 het volgende:
Rot toch op met deze verhaallijn.Kunnen ze verdorie nou echt niks anders verzinnen.Zet ze desnoods dagenlang op de fiets voor geld
Slaapverwekkend ook. Heb al maanden niet meer zo vroeg in me bed gelegen als de laatste weken hier!quote:
In een grijs muizenpakje, kompleet met flaporen en staart.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:02 schreef rooie3 het volgende:
Rot toch op met deze verhaallijn.Kunnen ze verdorie nou echt niks anders verzinnen.Zet ze desnoods dagenlang op de fiets voor geld
Nog niet gevonden, ik zoek voor jequote:Op woensdag 20 februari 2008 23:05 schreef Kinga het volgende:
Is ergens dat artikel uit de Party te lezen? Ik krijg steeds maar geen antwoord...
BeeQueen was vanmiddag van plan om de Party te kopen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:05 schreef Kinga het volgende:
Is ergens dat artikel uit de Party te lezen? Ik krijg steeds maar geen antwoord...
Ik ben voor bonen sorteren.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
In een grijs muizenpakje, kompleet met flaporen en staart.
Graag gedaan Mrs. Starquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:09 schreef coldstar het volgende:
Dank je wel Disana, Top
Je hebt gelijk. De enige verhaallijn die nog bedacht kan worden daar is en gaat over sex. Ik denk dat er ook niets anders meer te bedenken is. Althans niet iets wat nog mag.....quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:02 schreef rooie3 het volgende:
Okee dan... Mrs. Cold-Starquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:16 schreef coldstar het volgende:
[..]
??? Leg even uit voor ik naar bed ga.....vat hem even niet
Hij is leuk....truste allemaalquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Okee dan... Mrs. Cold-Star![]()
En nu gaat Madam Disana verder kijken naar Jouw Vrouw Mijn Vrouw.
Ik weet waar het broeinest zitquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:20 schreef Scandalous het volgende:
Amanda zegt dat ze onder de muggenbulten zit. Eric zegt nergens last van te hebben, is ook nogal vroeg voor muggen.
toch last van beestje Amanda?
quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:20 schreef tho_Omas het volgende:
Dit is echt retarded
Stemming of Tommy 2 X in de week mag komen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Beetje verslag over de bankzitters is welkom voor een streamer zonder geluid
Stemming; Tommy komt 2 keer per week, 1 keer werken, en 1 keer met Dimitri...wat een feest!quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Beetje verslag over de bankzitters is welkom voor een streamer zonder geluid
Wtf?quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:20 schreef Varen het volgende:
Jaap wil met Huub of Claire trouwen.
Bijna alles in dat hok is 'zogenaamd'. Zo maken ze TV.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:40 schreef Taurus het volgende:
En Huub stond zogenaamd af te luisteren bij het gesprek tussen Eric en Claire over het met Tommy in de jacuzzi gaan, waarna claire moest denken dat Huub jaloers was en daarom afluistertOok Amanda vraagt aan Huub: "is er iets? je kijkt zo triest" (of iets dergelijks). Verhaallijntje Huub is jaloers start dus al, terwijl Huub daar geen enkele reden toe heeft. Onzinnig, Claire vindt hem volgens mij niet eens leuk, en terecht.
En zogenaamd boos kijken naar Claire.Gadver alle aandacht moet weer van Amanda en Brian af.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:40 schreef Taurus het volgende:
En Huub stond zogenaamd af te luisteren bij het gesprek tussen Eric en Claire over het met Tommy in de jacuzzi gaan, waarna claire moest denken dat Huub jaloers was en daarom afluistertOok Amanda vraagt aan Huub: "is er iets? je kijkt zo triest" (of iets dergelijks). Verhaallijntje Huub is jaloers start dus al, terwijl Huub daar geen enkele reden toe heeft. Onzinnig, Claire vindt hem volgens mij niet eens leuk, en terecht.
Nou ik naar mijn nest moet, omdat ik vanuit Gimmert morgen om 8 uur in Rotterdam moet zijn.quote:
kurry wat een timing zegquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou ik naar mijn nest moet, omdat ik vanuit Gimmert morgen om 8 uur in Rotterdam moet zijn.
Auwquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou ik naar mijn nest moet, omdat ik vanuit Gimmert morgen om 8 uur in Rotterdam moet zijn.
slaap lekker dan, en lekker weer op om een uur of 5:30?quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tis kut Guus.![]()
Ben er weg van Fok.![]()
Trusten.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tis kut Guus.![]()
Ben er weg van Fok.![]()
Stom dat Huub en Claire eraan meewerkenquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:51 schreef tho_Omas het volgende:
Een enorm kabaal van een enthousiaste Amanda.
fuck dimitri, ruud moet morgenvroeg om 8 uur in rotterdam zijn!quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:53 schreef tho_Omas het volgende:
Dimitri gaat naar een fetishfeest.
Het ligt er zo dik bovenop allemaal.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:54 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Stom dat Huub en Claire eraan meewerken
idd..en dat allemaal dankzij hun eigen briljante plan dat ze ineens haddenquote:Op donderdag 21 februari 2008 00:26 schreef Lady-night het volgende:
En alle aandacht weer van B&A af....hoe voorspelbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |