Jaquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:33 schreef Edwinuss het volgende:
als ik gaiden black wil kopen. Kan dat ook op de 360?
ik heb game liever in een doosje in de kast. En is misschien ook nog goedkoperquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Jaen hij staat op MP voor 1200 points.
daar heb ik dingen over gehoord. Ook een reden om het orgineel te kopenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:39 schreef jorienvdherik het volgende:
en meeste werken slecht hoor als je ze van marktplace haalt
Maar dat word al vermeld voordat je hem koopt.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:39 schreef jorienvdherik het volgende:
originele werkt prima op de 360quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:44 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
daar heb ik dingen over gehoord. Ook een reden om het orgineel te kopen
ja dat is dus onzinquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:39 schreef jorienvdherik het volgende:
Volgens mij waren er toch wel problemen met filmpjes en soms framerate enz? en als je gewoon de orginele dvd er in had was dat niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:18 schreef kepler het volgende:
[..]
ja dat is dus onzinDe laadtijden zijn zelfs korter omdat je het van de HDD afhaalt.
Verder is het precies hetzelfde als je de DVD van de game erin stopt. In principe koop je gewoon een rom. Problemen die er met de download van Marketplace zijn zullen er ook zijn voor de originele DVD-versie.
Dé game was natuurlijkquote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
KOTOR was de reden voor mij om een Xbox te halen
Dat Halo, Fable, Psychonauts en Ninja Gaiden ook erg tof bleken te zijn was mooi meegenomen.
Hironisch genoeg was Jade Empire de grootste teleurstelling.
Het gaat niet tof worden helaas!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Trouwens, waarom geen reacties op die MMO van Real Time Worlds ? (APB)
Dat wordt misschien nog wel veel toffer dan GTA 4.
Vandaar dat veel sites het DE game van de GDC vinden.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het gaat niet tof worden helaas!
de game die je download maakt gebruik van precies dezelfde emulatie-software als een originele DVDquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Volgens mij waren er toch wel problemen met filmpjes en soms framerate enz? en als je gewoon de orginele dvd er in had was dat niet.
midtown madness 3 , binnenkort ff spelenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dé game was natuurlijkMidtown Madness 3
.
Euh omdat Paris geen racetrack heeft wellicht? Midtown Madness was natuurlijk crossen door de stad heen!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
midtown madness 3 , binnenkort ff spelen
i live to race in paris
waarom zit die stad nooit in een race game, behalve midtown maddess 3
ja maar pgr 4 en forza speel je ook in stedenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Euh omdat Paris geen racetrack heeft wellicht? Midtown Madness was natuurlijk crossen door de stad heen!
Overigs een hele toffe game..
Beste games op de XBOX was denk ik toch wel PGR2
En TigerWoods 2005 en Halo 2 natuurlijk, wellicht ook nog Unreal Championship.. alleen had ik als enige in de wereld last van lag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |