zo, ziet er nog mooi uit.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:41 schreef MMaRsu het volgende:
Lost preview van Gamespot :
[..]
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=91206 < positieve Lost preview van Eurogamer..
http://uk.youtube.com/watch?v=_F0DfNos6Vc < intro van de game
http://viadomus.blogspot.(...)lost-video-game.html < making of
[ afbeelding ]
Niks mis mee. Lost ziet er ook goed uitquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:23 schreef DJ_ het volgende:
[..]
kijk mam een karton versie van het vrijheidsbeeld
vergeet de lost demo .quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:50 schreef jorienvdherik het volgende:
komt er nog een demo van lost ?
morgen de nieuwe lost kijken
soon...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:19 schreef Edwinuss het volgende:
ben ook benieuwd naar de ninja demo! Wanneer is die er?
Gister dat filmpje van Ninja Gaiden 2 gezien en ik ben zoooooo hyped!quote:
Vond DMC4 steriel en kaal,..... NG heeft iets,.... kan er mijn vinger niet op leggen,... mmmm dan maar met een zwaard proberen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gister dat filmpje van Ninja Gaiden 2 gezien en ik ben zoooooo hyped!Toegegeven, het ziet uit als een high res versie van NG1, maar dat boeit niet! De makers hebben duidelijk de tijd gestoken in de gameplay. Wat gaat het allemaal snel en vloeiend!
Ook maken ze gebruik van de kracht van de 360 om meer en gedetailleerdere vijanden tegelijk op het scherm te tonen, en niet zoals bij DMC4 voor allerlei grafische opsmuk die toch niks toevoegt.
Ik kan er ook niet helemaal mijn vinger op leggen. Het heeft denk ik iets te maken met de grafische stijl, die me erg aanspreekt. Niet zozeer realistisch maar meer cartoonachtig. Ninja Gaiden ziet uit als een mooie videogame, in plaats van de meeste games van tegenwoordig met een net-niet realistische setting.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:53 schreef Chocobo het volgende:
Vond DMC4 steriel en kaal,..... NG heeft iets,.... kan er mijn vinger niet op leggen,... mmmm dan maar met een zwaard proberen.
Ik heb die preview video uitgezet... het boeit me echt niet.. doet me sterk denken aan dat filmpje van StarWars kid, waarbij je lomp loopt te zwaaien met een zwaard, stok, piemel.. moeilijk hakken en niet weten waarop. Ah dood, next please en al rollend van het ene level naar het volgende.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet helemaal mijn vinger op leggen. Het heeft denk ik iets te maken met de grafische stijl, die me erg aanspreekt. Niet zozeer realistisch maar meer cartoonachtig. Ninja Gaiden ziet uit als een mooie videogame, in plaats van de meeste games van tegenwoordig met een net-niet realistische setting.
Hahaha,... dat zou button bashing zijn maar zo is NG niet. Kan me wel voorstellen dat je dat zo ziet aangezien je nog nooit een NG gegamed heb. Het zit hem in de controls,... iets wat je zelf doet als het ware,.... bijna ongeevenaard die controls,... zo spot-on en direct. Echt heerlijk,..... en het is een echte die-hard pittige game, met momenten dat je je echt afvraagt hoe je een bepaalde baas nou precies gehaald hebtquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb die preview video uitgezet... het boeit me echt niet.. doet me sterk denken aan dat filmpje van StarWars kid, waarbij je lomp loopt te zwaaien met een zwaard, stok, piemel.. moeilijk hakken en niet weten waarop. Ah dood, next please en al rollend van het ene level naar het volgende.
Kijk, als ik hem kan kopen voor een tientje dan is het anders.. speel ik hem lekker weg.. maar duidelijk geen must voor mij dit.
Maar goed, dat is mijn mening hoor.. ik gun iedereen uren spelplezier hierin.
DMC4 is leuk alleen je hebt alleen niet het gevoel dat je het zelf doet zeg maar..quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gister dat filmpje van Ninja Gaiden 2 gezien en ik ben zoooooo hyped!Toegegeven, het ziet uit als een high res versie van NG1, maar dat boeit niet! De makers hebben duidelijk de tijd gestoken in de gameplay. Wat gaat het allemaal snel en vloeiend!
Ook maken ze gebruik van de kracht van de 360 om meer en gedetailleerdere vijanden tegelijk op het scherm te tonen, en niet zoals bij DMC4 voor allerlei grafische opsmuk die toch niks toevoegt.
NG is een van de weinige titels waarbij als je dood gaat het volledig je eigen schuld is...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hahaha,... dat zou button bashing zijn maar zo is NG niet. Kan me wel voorstellen dat je dat zo ziet aangezien je nog nooit een NG gegamed heb. Het zit hem in de controls,... iets wat je zelf doet als het ware,.... bijna ongeevenaard die controls,... zo spot-on en direct. Echt heerlijk,..... en het is een echte die-hard pittige game, met momenten dat je je echt afvraagt hoe je een bepaalde baas nou precies gehaald hebt
Anyway,... denk ook dat het echt niks voor jou is. Maar,... voor mij echt DE zomer titel
Ja,... ik weet nog goed hoe bang ik was voor bepaalde vijanden,.... een paar levels later had ik zoiets van kooooom maaarquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:01 schreef Strolie75 het volgende:
Mooie aan NG is dat je echt gaandeweg beter in het spel wordt. Het ziet er chaotisch en onoverzichtelijk uit, maar geloof me, je weet verdomt goed waar je mee bezig bent.
Ik hoop iig dat ze niet met de "Moeilijkheids" graad gaan kloten met NG2...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... ik weet nog goed hoe bang ik was voor bepaalde vijanden,.... een paar levels later had ik zoiets van kooooom maaar![]()
quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:41 schreef MMaRsu het volgende:
Lost preview van Gamespot :
[..]
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=91206 < positieve Lost preview van Eurogamer..
http://uk.youtube.com/watch?v=_F0DfNos6Vc < intro van de game
http://viadomus.blogspot.(...)lost-video-game.html < making of
[ afbeelding ]
Ik deel die mening,.... NG en KOTOR waren DE games voor die zwarte consolequote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik hoop iig dat ze niet met de "Moeilijkheids" graad gaan kloten met NG2...
Leuk dat al die mensen stopten bij de eerste of de 2de eindbaas... maar dat kwam alleen omdat die mensen niet verder kwamen dan stilstaan en op X drukken.
Ze hadden NG:B al te makkelijk gemaakt met die Ninja dog mode, maar de mensen die geen moeite voor de game willen doen moeten hem gewoon laten liggen.
NG is absoluut geen moeilijke game, het is een game die je door moet hebben.
Voor mij de nr1 Xbox titel met Kotor op een goede 2de plek.
KOTOR was de reden voor mij om een Xbox te halenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:45 schreef Chocobo het volgende:
Ik deel die mening,.... NG en KOTOR waren DE games voor die zwarte console
Ja, Jade Empire had zijn minpunten maar het was nog steeds een fantastisch spel! Die sfeer is echt ongelovelijk.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
KOTOR was de reden voor mij om een Xbox te halen
Dat Halo, Fable, Psychonauts en Ninja Gaiden ook erg tof bleken te zijn was mooi meegenomen.
Hironisch genoeg was Jade Empire de grootste teleurstelling.
ik kocht een jaar geleden een 360 omdat ik ninja gaiden nog een keer wou spelenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
KOTOR was de reden voor mij om een Xbox te halen
Dat Halo, Fable, Psychonauts en Ninja Gaiden ook erg tof bleken te zijn was mooi meegenomen.
Hironisch genoeg was Jade Empire de grootste teleurstelling.
damn, waar haal je die plaatjes toch vandaan van de MSX spellen?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Red Faction 3...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
No shit sherlock. Dit zijn wél degelijk officieel vrijgegeven screens.
Maar om even te reageren op de screens:![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |