Wat ik zelf een nadeel vond van NG1 als je terug liep dat de vijanden weer respawnen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik hoop iig dat ze niet met de "Moeilijkheids" graad gaan kloten met NG2...
Leuk dat al die mensen stopten bij de eerste of de 2de eindbaas... maar dat kwam alleen omdat die mensen niet verder kwamen dan stilstaan en op X drukken.
Ze hadden NG:B al te makkelijk gemaakt met die Ninja dog mode, maar de mensen die geen moeite voor de game willen doen moeten hem gewoon laten liggen.
NG is absoluut geen moeilijke game, het is een game die je door moet hebben.
Voor mij de nr1 Xbox titel met Kotor op een goede 2de plek.
Speel het ook niet meer sinds ik CoD4 heb.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:18 schreef jorienvdherik het volgende:
nou ik ga hem niet kopen voor geld
ik kocht die map pack 10x gespeeld
en sinds januari al geen halo gespeeld
hadden ze niet! Die andere versie ook niet. Even verder zoekenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
NG black heeft meer content, haal die gewoon
http://www.budgetgaming.n(...)iden+black_Xbox.htmlquote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:49 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
hadden ze niet! Die andere versie ook niet. Even verder zoeken
Naar wie verwijs je?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:55 schreef MMaRsu het volgende:
Idd topgame heb hem hier toevallig liggen voor de pc..7,50 incl en hij is van jou
(riddick that is )
CoD 4 pwned. Goed dat meer mensen daar achter zijn gekomenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:21 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Speel het ook niet meer sinds ik CoD4 heb.
Jammer dat spel wil ik graagquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
CoD 4 pwned. Goed dat meer mensen daar achter zijn gekomen![]()
En AQuila er is nog steeds geen datum geprikt voor CoR.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jammer dat spel wil ik graagWas toch ongeveer het zelfde spel maar dan met 20 % nieuwe content ofzo?
Er zat zo'n heel vet stuk in dat je zo'n kerel moest zoeken dat was zo vet!!
quote:Filmgame Chronicles of Riddick: Escape from Butchers Bay komt naar de Xbox 360 en Playstation 3. Het spel zal niet alleen grafisch een update krijgen, maar ook het spel zelf zal flink uitgebreid worden vergeleken met de oude Xbox- en PC-versie.
De singleplayer zal met zo'n 40% worden verlengd. Het spel gaat Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena heten, genoemd naar het schip waar de nieuwe gameplay op afspeelt. Daarnaast krijgt het spel ook een multiplayer mode en kun je het commentaar van de ontwikkelaars tijdens het spelen aanzetten. Dit laatste had de PC-versie van het spel ook al.
Ik wil hetquote:
MMaRsu en Cyb gaan trouwenquote:
360 mediocore games hypen die mede mogelijk gemaakt worden door AQuila.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:17 schreef Edwinuss het volgende:
wat gaan we doen als we bij topic nummer 360 zijn!?
zo zo metal gear solid op de xboxquote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lente & Zomer
quote:GTAIV DLC
* When MS says exclusive, they mean that no other system can have DLC content for GTAIV
* It will be bigger than a lot of people think. GTA3 Vice City and San Andreas were basically expansions of GTA3. Think of the DLC that way. We are talking major expansion for GTAIV
* No price has been discussed yet. It’s up to Rockstar on whether or not they will charge for it
* If successful, DLC may be the new way to deliver GTA expansions
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |