quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:05 schreef Treezz het volgende:
Jared Leto neemt een hapje ...(( wat een timing van die paparazzi fotograaf))
Ze heeft nog geen maand geleden een kind gekregenquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:20 schreef Ephemera het volgende:
Hm.. ik dacht eigenlijk stiekem dat Christina geen siliconen had. Maar deze foto maakt me aan het twijfelen, aangezien haar boobs wel erg hoekig (en oerlelijk) zijn daar.
en daar krijg je zulke opgeblazen hoekige boobs van?quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:24 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ze heeft nog geen maand geleden een kind gekregen
ik heb twee kinderen gekregen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:24 schreef Rens_Wilders het volgende:
I know.. maar de mensen boven mij geven al aan dat je dáár geen hoekige boobs van hoeft te krijgenquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:24 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Vreemd kereltje ben je......quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:19 schreef Smash-it het volgende:
[..]
![]()
Britney neemt een slokje, oh my god wat een timing
[ afbeelding ]
Drew Barrymore heeft d'r ogen dicht, die timing, wow!
[ afbeelding ]
haha, ik wíst dat we het eens zouden wordenquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:41 schreef Rens_Wilders het volgende:
Oh jemig ik zie nu pas wat een rare vorm die (op de foto) rechtertiet heeftDat ziet er inderdaad behoorlijk raar uit
Haha, echt he? Wel eens in mijn fobo gekeken? Lang, blond haar inclusief vlechtjes en strikjes.quote:
WTF?? Ik doe 'verdomme' helemaal niets voor jou!quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:16 schreef Harajuku. het volgende:
Oh here we go again. Daarbij is die foto ook nog eens oud, blijf dan verdomme uit deze reeks.
Volgens mij was die reactie voor mij bedoeldquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:18 schreef jack4ya het volgende:
[..]
WTF?? Ik doe 'verdomme' helemaal niets voor jou!
De meeste foto's zijn inderdaad hartstikke onflatteus en prima geschikt voor dit topic. Meeste Amy foto's vallen er ook prima onder... Ik ben heus geen moraalridder
Maar wat ik erg min vond was deze smileybij deze betreffende foto...
als je dat niet inziet
Mee eensquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:16 schreef jack4ya het volgende:
Okay okay, al goed... we glijden hier alle kanten op, klaar ermee maar weer
Zoeken naar een onflatteuze pic lukt nu even niet, later misschien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |