hey gezellig , ik ben vanaf 3 uur wakker geweest tot een uur of half 7 terwijl ik me daarna bijna nog versliepquote:Op vrijdag 22 februari 2008 06:04 schreef k_i_m het volgende:
Niks bijzonders te melden, maar na tot 3 uur wakker te hebben gelegen ben ik nu alweer klaarwakker. En ik moet om 8 uur weer opstaan.
.
.
Ik doe niks tot 21 maart, dus je kan voorlopig nog ruim op vakantiequote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:24 schreef sjak het volgende:
Oh, en k_i_m jij wacht maar even tot ik terug ben hoor
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:46 schreef sjak het volgende:
Mijn vorige bevalling duurde 32 uur, ik kan dus wel een paar keer heen en weer
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:10 schreef Mammietje het volgende:
Sjees hee... nog geen baby's...Webkim en Maneki...Jullie willen wel erg optimaal genieten van de zwangerschap he?!
![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:42 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ja hallo ik ben nog niet eens overtijd hoor
Ik heb vannacht geslapen. Verder niets.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 09:26 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat webkim bevallen was van een jochie
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:34 schreef Troel het volgende:
Hoi, ik zit bij mijn ouders, dus de babietjes mogen wat mij betreft tot maandag wachten, want dan kan ik tenminste mee F5-en
En als de kids echt eerder willen komen, vooruit dan maar![]()
In Amsterdam zijn de winkels gewoon op zondag open hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:04 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik moet van m`n zus ook wachten tot maandag..dan kan ze een kadootje kopen omdat ze het geslacht nog niet weet!
Bij mij begon het de eerste keer exact hetzelfde!! Volgende dag om half 12 's middags was ik Mammaquote:Op zaterdag 23 februari 2008 10:49 schreef Webkim het volgende:
Begin van de ochtend kreeg ik trouwens wel menstruatiepijnachtige krampjes in the lower regions, maar het komt en gaat en het doet eigenlijk nauwelijks pijn. 't Is alleen een beetje vervelend.
Dus dit weekend bevallen, daar geloof ik ook niet zo in. En in dat geval word ik dus maandag gestript.
Zie je wel!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:51 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ja maar in dit pauperdorp niet hoor
Ennieweez..ik ga m`n best ff doen voor vannacht of morgen.. ben er nu wel aan toe zeg maar
Nou zo gek vind ik dat niet, hier trekt m'n buik ook afentoe met het fietsen, dan ligt beeb weer overdwars zeg ik dan maar.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:15 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb gefietst. EN HET DEED PIJN.
.
.
Is dat normaal, dat je niet meer kan fietsen als je uitgerekende datum in de buurt komt?.
Wonderbaarlijk hoe spastisch sommige mensen doen over hun zwangerschapquote:Op zondag 24 februari 2008 08:26 schreef Wurpje het volgende:
Zo, wij gooien de info dat we zwanger zijn vanaf vandaag maar een vorm van open waarschijnlijk![]()
(als in: wij gaan het wel wat meer vertellen, maar vinden het nog niet heel leuk als mensen het aan elkįįr vertellen..
Waarom is dat nou weer spastisch?quote:Op zondag 24 februari 2008 08:35 schreef Vivi het volgende:
[..]
Niet te geloven hoe spastisch sommige mensen doen over hun zwangerschap.
Ja, maar dan dat "We hebben liever niet dat mensen het aan elkaar vertellen"quote:Op zondag 24 februari 2008 08:44 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Waarom is dat nou weer spastisch?
De vorige keer hebben wij het ook tot een week of 12 aan niemand verteld. We vonden het veel te leuk om even ongestoord te genieten van ons geheimpje/wondertje en even goed te wennen aan het idee dat we ouders zouden worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |