En je kijkt niet neer op vmbo'ers?quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:23 schreef Laertes het volgende:
Ik doe VWO, trouwens.
Oh, zo. =pquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:28 schreef House-Musik het volgende:
[..]
En je kijkt niet neer op vmbo'ers?
Komop zeg, 80% weet niet eens wat de helft van een kwart is
Een keertje naar de kapper zou niet verkeerd zijn, nee!quote:Op donderdag 21 februari 2008 07:57 schreef McKillem het volgende:
er moet veel gebeuren
quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:15 schreef Chriz2k het volgende:
Met niet leren zou je alsnog minimaal een 4 á 5 moeten halen, you fail!
Jezus christus, ging het om drie uur leren voor drie proefwerken/toetsen/tentamens/pta's/weetikhoezehettegenwoordignoemens?quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:38 schreef Laertes het volgende:
[..]
Het ging om 3 uur leren voor 1 PTA Frans, 1 PTA Latijn en 1 toets Wiskunde.
Lezen is ook moeilijk!
NERD ALERTquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Is ook moeilijk je concentratie vasthouden als VMBO'er.
Overactieve newbie Alert.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:19 schreef House-Musik het volgende:
[..]
LEUKE, VMBO VS MENSEN-MÉT-HERSENEN RUZIE ALERT_!
Nerdquote:
'Laat gaan en stop met huilen'quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:57 schreef Laertes het volgende:
Ontspoord topic alert!
iemand nog creatieve oplossingen naast 'pak je pipa en klap die tori'?
Mijn ervaring daarmee is dat het hem grotendeels in de intonatie zit.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:33 schreef Metalfreak het volgende:
Anders neem je het allemaal wat te serieus.
Doet me denken aan mijn economieleraar toen op de middelbare school. Die riep ook wel eens tegen mensen: "je bent nog stommer dan het achterste van een varken" of "ga toch BH's verkopen bij de Hema" en daar had je ook altijd van die mensen die zich dan zo enorm op hun tenen getrapt voelden. Ik lachte me altijd kapot om die opmerkingen...Kom zeg, beetje relativeren kan geen kwaad.
Ik vind dat, als je jong bent, je dan wel wat leukers kan doen dan blokken hoor! Werken en "in de maatschappij versmelten" komt later wel.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:37 schreef Orthello het volgende:
[..]
Nou... niet helemaal.... min aftrek van de uren die TS aanwezig moet zijn in het school gebouw natuurlijk.. om lessen te volgen.
even zien (36 per week * 52 weken) - 180 verlof uren = 1692 uur
Met wat mazzel gaan daar nog 4 feestdagen vanaf. Kom je op zo'n 1656 uur die een normaal mens aan het werk is.
1040 uren zou de norm worden en dat wilde scholieren niet, dus op dit moment zitten ze minder op school?
Goed.. voor het gemak neem ik dan even aan dat scholieren 1000 uur per jaar op school zitten.
Hou je nog dik 600 uur over waarin huiswerk gemaakt kan worden. Dat is zo'n 2 uur per dag minimaal. Er zijn natuurlijk ook nog weekenden, vakantie's en andere zaken die belangrijker zijn dan school. Komt het er dus op neer dat 3 a 4 uur huiswerk per dag helemaal niet gek is. Soms minder, soms meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |