Net alle vier de goals (quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ja, ik ga er van uit dat het allemaal goals zijn van tijdens en na het WK.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ruud tegen Ivoorkust zeker wetenquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Net alle vier de goals () teruggezien van het WK 2006, maar volgens mij zit er daar geen één van tussen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga lekkerZal de volgende keer wel editten.
Alleen 3 en 4 dus nog
[ Bericht 53% gewijzigd door EnGCatjuh op 19-03-2008 17:09:11 ]There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:01 schreef EnGCatjuh het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga lekkerZal de volgende keer wel editten.
Alleen 3 en 4 dus nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is 'm ook niet volgens mij.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:25 schreef pekel het volgende:
Kom alleen bij die afgekeurde goal van van Persie vs. Bulgarije uit..maar dat was dus geen goal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:07 schreef jaapiejow het volgende:Je hebt helemaal gelijk. Ik had hem wel gezien, maar dacht dat de lijntjes wat anders liepen. TopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Compleet overzicht:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'I don't make predictions. I never have done and I never will do.' - Ian Wright
[ Bericht 6% gewijzigd door venomsnake op 02-04-2008 14:08:58 ]wie zaait zal oogsten.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |