Brian: 6 dagenquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:05 schreef Starlie het volgende:
[..]
Bwahahaha, Brian die keihard (zo lijkt het...) "FANTA" roept!
Tja en Amanda.. wie helpt..??
Amanda zegt daar "bah, bah, bah,"quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:05 schreef Starlie het volgende:
[..]
Bwahahaha, Brian die keihard (zo lijkt het...) "FANTA" roept!
Tja en Amanda.. wie helpt..??
quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:14 schreef Leandra het volgende:
Waar zijn Huub en Claire eigenlijk??
Of zitten die nu bij de Febo maar schreeuwen we daar niet over dat ze waarschijnlijk allerlei info krijgen
Ik ben bang van niet.. ik zie alleen dat die kaart gruwelijk snel bezorgd is (geschreven op de 19de, gisteren dus) en dat er vrijwel niets weggeplakt is...quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:16 schreef beequeen het volgende:
@Leandra, kun je hier iets mee?![]()
[ afbeelding ]
Mooi omschreven, er moet weer tv gemaakt worden.....en wie nemen we daarvoor, Huub.quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:16 schreef Desii het volgende:
yup, die zijn een patatje Gigolo halen, met een door te flippen Huubsaus
Als ik de site van Brian en Amanda bekijk kun je daar wel eens gelijk in hebben, wat een zolen daar zeg.quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:19 schreef Leandra het volgende:
Ik ben bang van niet.. ik zie alleen dat die kaart gruwelijk snel bezorgd is (geschreven op de 19de, gisteren dus) en dat er vrijwel niets weggeplakt is...
Het zal dus wel een slijmerige kwijlkaart zijn, en van de gemiddelde Brian en Amanda fan verwacht ik nog net wat minder vermogen echte spelinformatie door te spelen dan van een Huub-fan... dat verklaart waarschijnlijk gelijk het ontbreken van zwarte strepen
Natuurlijk past dat welquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo jammer dat die gifjes net niet naast elkaar passen hè... dan zou het perfect zijn: Amanda links en Brian rechts, net alsof ze gezeik met elkaar hebben
[..]
Op dat gifje van gisteren?? Zwart jurkje toch?!
[ afbeelding ]
Cap: Varen
Prachtig..... Mazaru heeft zulke gave gifsquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Natuurlijk past dat wel
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik wil nooit mensen niet graag beledigen en ik dacht dat dat hier ook niet mocht maar idd ben ik het heeeeeeelemaal mee eens!quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ik de site van Brian en Amanda bekijk kun je daar wel eens gelijk in hebben, wat een zolen daar zeg.
Kan ook niet anders gezien het niveau van B en A.
geweldige gif!!!quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:29 schreef Desii het volgende:
[..]
Prachtig..... Mazaru heeft zulke gave gifs
whehehe het is net of Brian zegt 'wij zaligen, wij zaligen...' en Amanda 'maar ik was erbij, maar ik was erbij...'quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:44 schreef Katewalker het volgende:
hahahaha wat een fantastische caps...wat een stel hè!
Geweldigquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Natuurlijk past dat wel
oei dat gaat Claire straks over d'r heen krijgen, ben benieuwd hoe lang het duurt voor die slabek wordt opengetrokkenquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:33 schreef mootie het volgende:
Die zure bek van Amanda!
Vriendin: Amanda is gewoon de grootste slet van het huis.
Slabek loopt weer eens weg nadat Eric vraagt wat ze ervan vindt wat er over haar gezegd wordt.quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
oei dat gaat Claire straks over d'r heen krijgen, ben benieuwd hoe lang het duurt voor die slabek wordt opengetrokken
Heel klein beetje maar hoor.quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:34 schreef Carlaa het volgende:
haha, Amanda is niet een KLEIN beetje zuur
Volgens mij ruikt ze zelfs zuur aan Brian te zien.quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heel klein beetje maar hoor.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |