Hopelijk zien de andere miljonairs deze Party ook nog in.quote:Amanda en Brian houden zich met hele andere dingen bezig. De Amsterdamse was lekker haar dansmoves aan het oefenen en Brian ging het andere team een paar keer expres storen, terwijl zij in het kantoor zaten. Hij probeerde ook nog wat af te luisteren, al lukte dat niet helemaal De twee zitten nu rustig een pizza’tje te eten en bekijken de Party, waar zij instaan met een foto en interview. Wat is het toch leuk om een BN’er te zijn!
Ja, nu geloof ik je dus niet meer.quote:
Dat zal ongetwijfeld gebeuren, want Brian lijkt te beseffen dat het allemaal niet zo machtigprachtig is als hij al 3 dagen zichzelf verteld.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:15 schreef AnTjUh het volgende:
en nu zeker gauw de party ergens verstoppen zodat de rest het niet kan lezen
Waarom nou niet, daar zit ik op te wachten, vooral de reactie van Huub.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:36 schreef avonne het volgende:
Mike heeft al 2 keer de Party opgehouden, en niemand van JECH die ook maar enige interesse toont.
Een uur geleden had ze nog buikpijnquote:Op woensdag 20 februari 2008 15:43 schreef avonne het volgende:
Amanda heeft nog steeds last van haar rib
"niet normaal, ik word er gewoon misselijk van"
Dat paaldansen is echt een gevaarlijke sport, hè?quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:43 schreef avonne het volgende:
Amanda heeft nog steeds last van haar rib
"niet normaal, ik word er gewoon misselijk van"
Kom maar, kom maar, kom maar ... je kan het!!!quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:44 schreef avonne het volgende:
Claire bladert...
Staat het aan het begin.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:44 schreef avonne het volgende:
Claire bladert...
hier is de scheids te ver weg, heb ik begrepen. Yuri vliegt zelfs al weer de lucht in. De scheidsrechter had hier letterlijk al tussen moeten staan.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:35 schreef beequeen het volgende:
Nog een paar caps om en dan stop ik over het onderwerp.
Het verschil in grootte tussen Brian en Yuri.
[ afbeelding ]
De trap na, ik zie toch echt de scheids vlakbij staan.
[ afbeelding ]
De beker waar Flens? een andere tekst op heeft gezet.
[ afbeelding ]
Niet dichtbij genoegquote:Op woensdag 20 februari 2008 15:35 schreef beequeen het volgende:
De trap na, ik zie toch echt de scheids vlakbij staan.
staat het aan het begin? Dan is Jaap er ook langs gebladerd.quote:
Jaap gaat nu lezen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:49 schreef avonne het volgende:
[..]
staat het aan het begin? Dan is Jaap er ook langs gebladerd.
Van Claire verwacht ik niet dat ze het benul heeft om er iets uit te halen voor het spel.
Van Jaap wel, dom van Jaap, dus
LOLquote:Op woensdag 20 februari 2008 15:50 schreef avonne het volgende:
Brian zegt het nu tegen Jaap...
"het artikel van mij staat er ook in"
Jaap had het niet gezien, en gaat even kijken...
Het ligt alweer, die rotrib ook.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:46 schreef mootie het volgende:
Als ik het goed begrijp liep Amanda in haar punanipakje voor de lol, ze heeft 2 minuten geoefend.
Ze gaat zich nu weer omkleden.
Welk lied? Thriller? Bad? Dirty Diana?quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:52 schreef avonne het volgende:
Amanda luistert weer naar dat lied van Michael Jackson. Wat haalt ze daar toch uit?? Wat betekent het voor haar?
Dirty Diana? Mama?quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:52 schreef avonne het volgende:
Amanda luistert weer naar dat lied van Michael Jackson. Wat haalt ze daar toch uit?? Wat betekent het voor haar?
ik denk dat hij geen zin meer heeft om te zweten en te wachten.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL
Hij wijst Jaap zelf op dat artikel?
En je punt is? Hij mag om die reden Yuri wel natrappen?quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:48 schreef T-lex het volgende:
Ook goed te zien dat bij de 2e schop Yuri dus niet op de grond ligt.
Goffer.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:54 schreef avonne het volgende:
Jaap is gestopt met lezen en kijkt nu in een ander tijdschrift
hij vliegt alweer de lucht in. De foto van impact lijkt me nuttiger (en die is er dus niet...)quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:48 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ook goed te zien dat bij de 2e schop Yuri dus niet op de grond ligt.
Volgens de regels wel ja.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
En je punt is? Hij mag om die reden Yuri wel natrappen?
Een knie is geen voet toch?quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:57 schreef T-lex het volgende:
[..]
Volgens de regels wel ja.![]()
Je bent in gevecht tot je met een ander deel van je lichaam dan je voeten de mat aan raakt.
Hij had ze handen al op de grond toen brian hem die 2de trap gaf, dus het was een foute trap van el brian:)quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:57 schreef T-lex het volgende:
[..]
Volgens de regels wel ja.![]()
Je bent in gevecht tot je met een ander deel van je lichaam dan je voeten de mat aan raakt.
Cool....Brian en Huub een geweer met hagel en gaan!quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:59 schreef avonne het volgende:
de luchtballon is er, en de rest gaat kleiduiven schieten in de tuin.
Maar wel een filmpje, wil je die zien of is het OT?quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:56 schreef avonne het volgende:
hij vliegt alweer de lucht in. De foto van impact lijkt me nuttiger (en die is er dus niet...)
Dan ben ik benieuwd of Huub wel iets zegt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |