hoi, LS!quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Amanda ziet werkelijk alleen maar dat wat ze wil zien he=
Ik heb nog nooit zo´n achterlijk stel bij elkaar gezien.
Amanda weet het zelfs nog beter, terwijl zelfs Brian zegt dat die tweede trapt fout was. Wat voor tunnelvisie kan je dan hebben, daar komt ze haar leven niet meer vanaf.
zeker...quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:12 schreef AnTjUh het volgende:
het is wel duidelijk dat amanda de wedstrijd heeeeel anders heeft beleefd
Volgens mij ook! Hans die zegt dat hij zich niet bewezen heeft..... de mensen die de ring wilden bestormen (vond Brian ook grappig, hij dacht waarschijnlijk dat ze hem op de schouders wilden nemen en een triomfrondje door de zaal wilden geven).quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:14 schreef beequeen het volgende:
Brian blijft maar herhalen dat in de Party staat dat hij eigenlijk gedwiskwalifiseerd had moeten worden. Is hij nou echt zo achterlijk, hij wordt volkomen afgemaakt in dat artikel.
Dat is hetzelfde als toen met Nathanael toen ze maar bleef gillen: "Ik zat er zelf naast..!!!!!"quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:12 schreef avonne het volgende:
[..]
hoi, LS!
ik begrijp wel dat ze in eerste instantie (live) het niet goed gezien heeft. En Brian heeft haar tot nu toe ook niet verteld dat het in het gezicht was. Hij heeft meerdere keren gezegd "op het lichaam" en andere verzachtende excuses.
nee, verbaast mij niet. Ik ben nog steeds van mening dat Yuri zowiezo betaald werd om te verliezen (dan wel er als superzwakke deelnemer is ingeluisd).quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Verbaast je dat, mij niet hoor. Hij heeft moeten vluchten uit de Vechtsebanen, hij wist niet hoe snel hij weg moest komen daar. Een user hier, Lunatic, was aanwezig in de zaal en heeft dat bevestigd.
oh, die heb ik gemist. Ik wil best dat Brian nog een wedstrijd gaat doenquote:Hans Nijman: Brian heeft zich in deze wedstrijd niet bewezen.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als toen met Nathanael toen ze maar bleef gillen: "Ik zat er zelf naast..!!!!!"
Die meid beleefd alles zoals ze het zelf ziet, ook al vertellen 1000 man het tegenovergestelde met beelden en al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |