abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56861065
Party "een tweede ongecontroleerde trap in het gezicht"

Amanda "NEEEEE... HET WAS HELEMAAL NIET IN HET GEZICHT!!!!"
Brian "jawel, hoor. Aman... ik heb hem zelf uitgedeeld"
pi_56861068
Amanda ziet werkelijk alleen maar dat wat ze wil zien he=
Ik heb nog nooit zo´n achterlijk stel bij elkaar gezien.

Amanda weet het zelfs nog beter, terwijl zelfs Brian zegt dat die tweede trapt fout was. Wat voor tunnelvisie kan je dan hebben, daar komt ze haar leven niet meer vanaf.
pi_56861079
De foto's zijn ook goed. Die ene van de eerste trap is heel mooi.
pi_56861095
En Brian leest het stuk nog maar eens voor....... 3e keer?
  woensdag 20 februari 2008 @ 15:11:24 #30
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56861111
Ongelooflijk hoe volhardend Brian is in zijn overwinnaarsroes.
Als ze daar kampioenschappen in zouden houden, zou hij met twee vingers in zijn neus en een voet in zijn reet winnen.
Met gemak.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_56861128
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 15:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Amanda ziet werkelijk alleen maar dat wat ze wil zien he=
Ik heb nog nooit zo´n achterlijk stel bij elkaar gezien.

Amanda weet het zelfs nog beter, terwijl zelfs Brian zegt dat die tweede trapt fout was. Wat voor tunnelvisie kan je dan hebben, daar komt ze haar leven niet meer vanaf.
hoi, LS!

ik begrijp wel dat ze in eerste instantie (live) het niet goed gezien heeft. En Brian heeft haar tot nu toe ook niet verteld dat het in het gezicht was. Hij heeft meerdere keren gezegd "op het lichaam" en andere verzachtende excuses.
pi_56861140
huub zegt dat claire het goed doet, dat er alleen ook wat verbeterpunten zijn, dat het altijd beter kan.
Claire vind het fijn dat huub dit zo allemaal tegen haar zegt. Huub zegt in reactie daarop, fijn.... daar worden we zelf allebei beter van
  woensdag 20 februari 2008 @ 15:12:41 #33
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_56861143
het is wel duidelijk dat amanda de wedstrijd heeeeel anders heeft beleefd
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
pi_56861151
Brian leest nog eens het stukje over diskwalificatie. Ik geloof dat hij even zat te peinzen.
  † In Memoriam † woensdag 20 februari 2008 @ 15:14:10 #35
135305 beequeen
Lost.
pi_56861170
Brian blijft maar herhalen dat in de Party staat dat hij eigenlijk gedwiskwalifiseerd had moeten worden. Is hij nou echt zo achterlijk, hij wordt volkomen afgemaakt in dat artikel.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_56861176
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 15:12 schreef AnTjUh het volgende:
het is wel duidelijk dat amanda de wedstrijd heeeeel anders heeft beleefd
zeker...
  woensdag 20 februari 2008 @ 15:15:26 #37
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_56861201
en nu zeker gauw de party ergens verstoppen zodat de rest het niet kan lezen
pi_56861202
Toch wel leuk zo'n stukje in de Party. Publiciteit is publiciteit natuurlijk...daar gaat de marktwaarde van B weer een paar tandjes van omhoog.
Hebben ze Yuri ook nog ff kort om een reactie gevraagt?
Ownee, die was nog een beetje K.O. en kon niet meer praten.
pi_56861231
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 15:14 schreef beequeen het volgende:
Brian blijft maar herhalen dat in de Party staat dat hij eigenlijk gedwiskwalifiseerd had moeten worden. Is hij nou echt zo achterlijk, hij wordt volkomen afgemaakt in dat artikel.
Volgens mij ook! Hans die zegt dat hij zich niet bewezen heeft..... de mensen die de ring wilden bestormen (vond Brian ook grappig, hij dacht waarschijnlijk dat ze hem op de schouders wilden nemen en een triomfrondje door de zaal wilden geven).
pi_56861235
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 15:12 schreef avonne het volgende:

[..]

hoi, LS!

ik begrijp wel dat ze in eerste instantie (live) het niet goed gezien heeft. En Brian heeft haar tot nu toe ook niet verteld dat het in het gezicht was. Hij heeft meerdere keren gezegd "op het lichaam" en andere verzachtende excuses.
Dat is hetzelfde als toen met Nathanael toen ze maar bleef gillen: "Ik zat er zelf naast..!!!!!"
Die meid beleefd alles zoals ze het zelf ziet, ook al vertellen 1000 man het tegenovergestelde met beelden en al.
  woensdag 20 februari 2008 @ 15:18:35 #41
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_56861259
brian vind het zo grappig omdat iedereen zo onder de indruk was van youri
amanda denkt dat youri kwaad op brian is
hij stemt niet op mij zegt brian voor de pp
pi_56861264
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 15:07 schreef beequeen het volgende:

[..]

Verbaast je dat, mij niet hoor. Hij heeft moeten vluchten uit de Vechtsebanen, hij wist niet hoe snel hij weg moest komen daar. Een user hier, Lunatic, was aanwezig in de zaal en heeft dat bevestigd.
nee, verbaast mij niet. Ik ben nog steeds van mening dat Yuri zowiezo betaald werd om te verliezen (dan wel er als superzwakke deelnemer is ingeluisd).

Dat het No Contest is, is m.i. ook in overleg met RTL.

Maar dat het door een woordvoerder openlijk gezegd wordt in de Party dat de jury niet de regels heeft toegepast zoals ze horen, dat is een FEIT, dus, en opmerkelijk.

Het gehele artikel in de Party lijkt me wel erg openhartig en feitelijk juist (dan wel argumenten voor beide visies aandraagt). Dus dit stukje is opmerkelijk in mijn ogen.
pi_56861282
Jaap zal wel in een dip raken als hij het stukje over Kelly leest. Kelly wijst hem daar keihard af.
pi_56861306
Amanda vindt dat Brian gewoon gewonnen heeft, klaar.
Ze vonden Yuri erg onsportief overkomen.
pi_56861324
quote:
Hans Nijman: Brian heeft zich in deze wedstrijd niet bewezen.
oh, die heb ik gemist. Ik wil best dat Brian nog een wedstrijd gaat doen
  woensdag 20 februari 2008 @ 15:22:14 #46
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_56861348
pi_56861432
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 15:17 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Dat is hetzelfde als toen met Nathanael toen ze maar bleef gillen: "Ik zat er zelf naast..!!!!!"
Die meid beleefd alles zoals ze het zelf ziet, ook al vertellen 1000 man het tegenovergestelde met beelden en al.
(dat was een top avond)
ook toen zaten we hier op Fok te piepen "waar blijven de filmpjes". Van de 20 man hier was er maar één of zo die het goed had gezien, nl dat NL als eerste en enige had getrapt.
pi_56861501
Huub geeft Claire "the Kiss of Death" ?
pi_56861503
ik verwacht trouwens dat de tweede trap herhaaldelijk te zien zal zijn in de uitzending.
Het levert zoveel discussie op... goed voor de kijkcijfers, spraakmakend en zo
pi_56861523
Mike vindt het ook al super grappig, dat stukje over diskwalificatie en "de pleuris was uitgebroken"

Zegt toch wel wat, hoor. Ze hechten waarde aan "sterker zijn" maar helemaal niet aan "regels" of "fairness"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')