Kon niet missen dat deze Epic Fail zou heten! Hahaha... maar ik ga verder, nog wat zooi opruimen! Maar we zijn al weer open!quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:33 schreef Poit het volgende:
[insert epic fail pic]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, die hards.. Succes!quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:36 schreef MartialArd het volgende:
[..]
Kon niet missen dat deze Epic Fail zou heten! Hahaha... maar ik ga verder, nog wat zooi opruimen! Maar we zijn al weer open!
Dit is niet het juiste topic om dit soort vragen te stellen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:10 schreef Ruzbeh het volgende:
Weten jullie hoe dat werkt met die mobiele telefoons. Als ik een nieuwe koop zonder simlock of abbo kan ik dan gewoon simkaart erin douwen van m'n oude mobiel?
Hoi Ruzbehquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:10 schreef Ruzbeh het volgende:
Weten jullie hoe dat werkt met die mobiele telefoons. Als ik een nieuwe koop zonder simlock of abbo kan ik dan gewoon simkaart erin douwen van m'n oude mobiel?
quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:22 schreef MartialArd het volgende:
[..]
Dit is niet het juiste topic om dit soort vragen te stellen.![]()
Maar idd ja, dat kan!![]()
By the way:
Epic fail (nummer 30):
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:22 schreef MartialArd het volgende:
Epic fail (nummer 30):
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:28 schreef MartialArd het volgende:
Koevoet hebben ze ook maar laten liggen bij die kast... Dachten zekers dat de koevoet stuk was!
quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]Ze dachten vast: "Die jongens bij Dixons fixen die koevoet wel ff, halen we hem morgen wel weer op"
IDDquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:49 schreef MartialArd het volgende:
[..]
Ik zou hem niet eens opgestuurd hebben, maar omgeruild, betrof hier duidelijk een DOA.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:21 schreef taart het volgende:
Het enige wat ze konden meekrijgen zijn digitale Cameras?leuk dat je daarvoor je auto in gort moet rijden.
Auto was gestolen dus daar hoeven ze zich in ieder geval geen zorgen over te maken!quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:21 schreef taart het volgende:
Het enige wat ze konden meekrijgen zijn digitale Cameras?leuk dat je daarvoor je auto in gort moet rijden.
Logisch dat ie gestolen is natuurlijkquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:28 schreef MartialArd het volgende:
[..]
Briljant!
[..]
Auto was gestolen dus daar hoeven ze zich in ieder geval geen zorgen over te maken!
Is het trouwens niet aan gort?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |