Joh, dat van Geel een wandelende sufkut is wisten we toch wel?quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:37 schreef DemonCleaner het volgende:
Dat van Cahais vind ik ook vaag. Dat je naast iemand grijpt die naar PSV gaat, ok. Maar naar Groningen? Daar heeft iemand een fout gemaakt.
Hij heeft zelf ook aangegeven de weg van de geleidelijkheid te willen volgen. Hij had zelfs een aanbieding van Real Madrid op zak. Gewoon een jongen, die het rustig aan wil doen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:37 schreef DemonCleaner het volgende:
Dat van Cahais vind ik ook vaag. Dat je naast iemand grijpt die naar PSV gaat, ok. Maar naar Groningen? Daar heeft iemand een fout gemaakt.
De Nl competitie lijkt mij wel geleidelijk genoeg. Het gaat er bij mij niet in dat iemand die naar Groningen gaat, echt niet naar Ajax wil. Voor mijn part hadden ze hem dit halfjaar aan Groningen verhuurd om te wennen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:44 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Hij heeft zelf ook aangegeven de weg van de geleidelijkheid te willen volgen. Hij had zelfs een aanbieding van Real Madrid op zak. Gewoon een jongen, die het rustig aan wil doen.
Ach ja, met een vernieuwde top en een redelijk aan- en verkoopbeleid kom je weer een heel eind.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:53 schreef Trancelocator het volgende:
Opmerkingen zoals "we worden kampioen" zijn weer niet van de lucht. Hoewel natuurlijk humoristisch bedoeld, kan ik er eigenlijk niet echt goed tegen. Ik geef het JC te doen zeg, tien jaar rotzooi opruimen.
De naam is niet alleen genoeg want dan zou de naam Ajax ook al genoeg moeten zijn.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, met een vernieuwde top en een redelijk aan- en verkoopbeleid kom je weer een heel eind.
En ik denk dat het vooral qua uitstraling helpt, spelers zullen ff anders denken als Cruijff ze vraagt ipv ene V Geel.
Ik verwacht niet meteen een dominantie in het Nederlandse voetbal hoor, ik verwacht vooral weer een wat rationeler en slimmer handelend Ajax.
Resultaten kan hij niet garanderen, wel een gezond Ajax, en dan ben ik wel weer net zo positief om te geloven dat dat gaat resulteren in betere prestaties..
De naam Ajax staat al 10 jaar bekend als beerput, spelers slopende club, kille zooi etc. Dus die vlieger gaat niet op denk ik.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De naam is niet alleen genoeg want dan zou de naam Ajax ook al genoeg moeten zijn.
De scouting moet flink beter en vooral de jeugdopleidingen moet weer meer gaan opleveren en daar helpt geen naam bij.
Beginnen met Heatwave de mond smoeren?quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:02 schreef M0NTANA het volgende:
Och, ik moet het allemaal nog zien met die Matías Cahais, was bij Boca Juniors ook geen basiskracht meer en mocht wel héél makkelijk weg. Laten we niet ineens alles negatief gaan bekijken, dan wordt het zo'n depressieve sfeer hier.
Ik had het meer met Doedelzakquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:03 schreef Jasza het volgende:
[..]
Beginnen met Heatwave de mond smoeren?![]()
![]()
Groot talent is idd niet de definitie dat het ook echt een geweldige speler word, vind het ook vrij vaag dat Boca hem zo simpel laat gaan.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:53 schreef Trancelocator het volgende:
Opmerkingen zoals "we worden kampioen" zijn weer niet van de lucht. Hoewel natuurlijk humoristisch bedoeld, kan ik er eigenlijk niet echt goed tegen. Ik geef het JC te doen zeg, tien jaar rotzooi opruimen.
Niet 101equote:Op woensdag 20 februari 2008 17:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Yes 100e post
Een kenner!quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:08 schreef Mangoworks2002 het volgende:
zolang ajax nog beursgenoteerd is zal er niet snel iets kunnen veranderen ben ik bang
Laten we hopen dat dat ook gauw bij het verleden behoort!!quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:08 schreef Mangoworks2002 het volgende:
zolang ajax nog beursgenoteerd is zal er niet snel iets kunnen veranderen ben ik bang
Ik ben fan van hem en hij is imho welkom!quote:PSV zal de komende weken proberen het contract van Otman Bakkal definitief te verlengen. Er wordt al langer gesproken met de talentvolle middenvelder over een langer verblijf, maar tot nu toe weigerde de creatieve speler.
Een voornaam struikelblok lijkt de gelimiteerde transfersom te zijn. De Eindhovenaren proberen deze flink op te schroeven, maar dat is tegen de zin van Bakkal. Mochten de twee kampen er alsnog uitkomen, dan ligt de jongeling nog vast in het Philips-stadion tot medio 2013.
Dit seizoen kent Bakkal zijn definitieve doorbraak. Nadat hij eerder verhuurd werd aan FC Eindhoven en FC Twente, achtte Sef Vergoossen hem rijp voor het grote werk en werd hij in de basis geposteerd.
Bij psv heeft hij vaak een basisplek en sportief staat psv er beter voor dan Ajax de enige reden die ik zie dat hij niet wil verlengen is dat hij denkt klaar te zijn voor het buitenlandquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik ben fan van hem en hij is imho welkom!
Gaat je wel een slordige 30 miljoen kosten dan.quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:29 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Laten we hopen dat dat ook gauw bij het verleden behoort!!
Met daarvan 80% interviews met twee fans die voor Jan Lul naar het trainingsveld zijn gegaan omdat de Ajacieden een vrije dag hebben (pas sinds vrijdag bekend) en een reportage in Betondorp met interviews met...jawel, ook drie mensen die er totaal geen verstand van hebben.quote:
Minstens 36, dacht ik.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:12 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Gaat je wel een slordige 30 miljoen kosten dan.
Tja, NOS hequote:Op woensdag 20 februari 2008 18:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Met daarvan 80% interviews met twee fans die voor Jan Lul naar het trainingsveld zijn gegaan omdat de Ajacieden een vrije dag hebben (pas sinds vrijdag bekend) en een reportage in Betondorp met interviews met...jawel, ook drie mensen die er totaal geen verstand van hebben.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Johan en Marco
We worden kampioen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |