quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:24 schreef Troel het volgende:
[..]
PM je adres en ik smurf hem naar je toe
ah zo liefquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:30 schreef spanishgirl het volgende:
Mag ik smurfin hebben?Hoeveel kost ze?
Wat is lief, smurfin of ikkequote:
Ja, daar is dit topic ook voor bedoeld.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:24 schreef Nonneke het volgende:
is dit voor iedereen om smurfen te ruilen ?![]()
Ik heb nog dubbele![]()
quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:29 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, daar is dit topic ook voor bedoeld.
jupquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:29 schreef Syd het volgende:
is er ook een gargamel en een azrael ?
Smurf je adres en ik smurf hem. Ik ben dan mijn smurfjes en ook de zegeltjes kwijt!quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:30 schreef spanishgirl het volgende:
Mag ik smurfin hebben?Hoeveel kost ze?
Ik heb grote smurf en baby smurf hier liggen, als je mij je adres even stuurt wil ik ze wel naar je opsturen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:36 schreef zout-droppie het volgende:
Mijn dochter heeft 2 smurfen van de AH dubbel dat zijn Luilak Smurf en Mopper Smurf.
Deze zou ze graag ruilen tegen 1 van de volgende smurfen;
Baby Smurf, Voetbal Smurf, Klus Smurf, Grote Smurf, Boodschappen Smurf, Smurfin, Potige Smurf, Muziek Smurf, Bak Smurf, Bril Smurf
Bezorgen niet bij mijquote:Op zondag 24 februari 2008 11:49 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Ik zie dat wanneer je via het internet boodschappen doet dat je 8 extra smurfen erbij krijgt.
quote:Op zondag 24 februari 2008 11:49 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Ik zie dat wanneer je via het internet boodschappen doet dat je 8 extra smurfen erbij krijgt.
Of die bak smurfquote:Op woensdag 27 februari 2008 02:09 schreef MissHobje het volgende:
dRIBBEL MEN 1 smurfin ruilen voor de klussmurf ?>?
Die bakt er anders weinig van hoorquote:Op woensdag 27 februari 2008 02:10 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Of die bak smurfdie is vet cool!!
Brilsmurfquote:Op woensdag 27 februari 2008 02:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb allemaal smurfen maar ik wil ze niet![]()
[ afbeelding ]
Mag ik ze hebben?quote:Op woensdag 27 februari 2008 02:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb allemaal smurfen maar ik wil ze niet![]()
[ afbeelding ]
?quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:58 schreef fraubitch het volgende:
niet dat je mij vraagt of ik je smurfen wil hebben stomme martijn[ afbeelding ]
Martijn= Dribbel_ = mijn vriendjequote:
Uitleg +3quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:04 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Martijn= Dribbel_ = mijn vriendje
Dit is toch gewwoon het "pimp hier met je smurfen"topicquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:58 schreef fraubitch het volgende:
niet dat je mij vraagt of ik je smurfen wil hebben stomme martijn[ afbeelding ]
Ik heb een zwarte smurf van ongeveer 15/20cm hoog.. kwam bij de action ooit eens vandaanquote:Op woensdag 20 februari 2008 12:28 schreef mrPanerai het volgende:
bestaat zwarte smurf ook?
Shakti, als je me even een pmmetje stuurt, ik heb Azrael liggen.quote:Op zondag 24 februari 2008 10:03 schreef Shakti het volgende:
Ah das handig, ik heb nog geen dubbele om te ruilen. Maar mocht iemand ze toch kwijt willen dan houd ik me aanbevolen
Ik heb totnutoe alleen voetbal-, boodschappen- en baby- smurf. De rest is dus erg welkom. Vooral azrael!
Als ik dubbele heb geef ik wel een gil.
Ik heb wel een voetbalsmurf voor je !quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:54 schreef 12bhippy het volgende:
Ik heb 1x Lolsmurf, 2x Grote Smurf, en 2x Luilaksmurf
TE RUIL
Voor: Boodschappensmurf, Voetbalsmurf, Brilsmurf, Smurfin, Potige Smurf, Muzieksmurf, Azraël of Gargamel
Inclusief de gouden smurf? Daar wordt 200 euro voor geboden op marktplaats.quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:39 schreef Mr_DG het volgende:
Ik heb een compeelt setje smurfen verkocht op Marktplaats voor 17 euro![]()
Mooi, Klus is zijn zaag kwijt bij mij.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:26 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik weet niet of het al gepost is, maar als je smurf kapot is kan je hem gratis omruilen voor een nieuwe.
Dusse..
quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:30 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Mooi, Klus is zijn zaag kwijt bij mij.
Nee, een Zwarte smurf, uit de aflevering (hoe kan het ook anders) De zwarte smurfenquote:
*gnap*gnap*quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:36 schreef Sakura het volgende:
[..]
Nee, een Zwarte smurf, uit de aflevering (hoe kan het ook anders) De zwarte smurfen
Ik wel tegen luilaksmurfquote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:46 schreef Hallahan het volgende:
Ik heb (mijn kids dan) Gargamel en Azrael dubbel, wie wil er ruilen?
azrael tegen potige smurf?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:46 schreef Hallahan het volgende:
Ik heb (mijn kids dan) Gargamel en Azrael dubbel, wie wil er ruilen?
Bliksem G!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:13 schreef Wurdsje het volgende:
Ik heb Klussmurf en Voetbalsmurf dubbel..
Ik wil ze graag wel ruilen tegen luilaksmurf, lolsmurf of boodschappensmurf..
Mag ik dan gargamel van je?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:15 schreef Spookje81 het volgende:
Ik zoek nog smurfin.
Heb eventueel dubbel baby, muziek, boodschappen, en gargamel
Dat is prima..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:19 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Bliksem G!
Ik wil voetbalsmurf wel hebben
Krijg je van mij luilaksmurf
1 boodschappen smurf aangeboden, ruilen tegen klus smurf?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:13 schreef Wurdsje het volgende:
Ik heb Klussmurf en Voetbalsmurf dubbel..
Ik wil ze graag wel ruilen tegen luilaksmurf, lolsmurf of boodschappensmurf..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |