abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56878776
Dus sarah en mahone werken nu samen? En blijken dus toch nog te leven?
pi_56878953
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 09:40 schreef IkWilbert het volgende:

[..]

Nee, de bekende prison break pauze. Over een maandje of wat gaan ze verder met ep14.
Van Seizoen 4 is nog helemaal geen sprake...
Goed nieuws over seizoen 4 (slecht als je niet van uitmelken houdt):
quote:
Question: Kind of going crazy here. Can you find out what the deal is with Prison Break? The season finale aired Monday, and there seems to be some confusion as to whether or not it's ever coming back. — Mike
Ausiello: Much to my surprise, I'm hearing a fourth season is pretty much a lock. Go figure.
bron

Seizoen 3 is echt afgelopen trouwens. Geen nieuwe afleveringen tot seizoen 4 begint in de herfst.
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 09:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dus sarah en mahone werken nu samen? En blijken dus toch nog te leven?
Sarah is nog steeds dood. Mahone leeft idd nog.
pi_56878995
Inderdaad, snap niet dat mensen nog denken dat ze volgende maand ofzo weer verder gaan met het vervolg van seizoen 3. Ze gaan zich nu volledig richten op seizoen 4 wat pas in augustus of september zal beginnen, geen maand eerder. Dat werkt nou eenmaal niet door die stakingen.
pi_56879113
Ze hadden het seizoen wel wat netter kunnen afronden dan. Echt teveel open verhaallijnen nog.
pi_56883463
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 09:59 schreef drGoeroe het volgende:
Inderdaad, snap niet dat mensen nog denken dat ze volgende maand ofzo weer verder gaan met het vervolg van seizoen 3. Ze gaan zich nu volledig richten op seizoen 4 wat pas in augustus of september zal beginnen, geen maand eerder. Dat werkt nou eenmaal niet door die stakingen.
Weet je dat heel zeker? Die stakingen zijn als het goed is deze week of volgende week over. Het kan goed dat de writer's in de tussentijd wel gewoon doorgeschreven hebben. Ze hebben gezegt dat ze tijdens de staking geen scripts af zouden leveren, wat niet zegt dat ze, ze niet maken.

De opname is dus hooguit 2 maanden, maar soms ook maar 1 maand ofzo voor de uitzending op tv.
Als ze het echt willen dan kan het. Maar nog 9 afleveringen doen ze denk ik noot. Daarom zou ik het gaaf vinden als ze nog 1 ep maken waarin alles op zijn pootjes valt en dan verder gaan met die spinoff. Ik heb het ook wel gehad met die company en Panama.

Ik denk ook dat ze dit niet doen en in de herfst pas verder gaan met s4. Dan zou dit wel eens de laatste keer geweest kunnen zijn dat we Scofield hebben gezien. Als ze nou nog een seizoen gaan maken met dezelfde cast weet je van tevoren dat het echt niks gaat worden.
pi_56883888
Wat een stom eind muziekje
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_56885019
Ik vind het maar vaag met het hele gebeuren rond Whistle, maar was hij nu uiteindelijk goed voor?
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_56886002
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 15:07 schreef Gremen het volgende:
Ik vind het maar vaag met het hele gebeuren rond Whistle, maar was hij nu uiteindelijk goed voor?
Voor zover ik het begrepen heb is hij 'gewoon' lid van de company. Het hele gedoe met die coördinaten was alleen maar om Scofield en anderen op het verkeerde been te zetten.
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_56888118
Omg er komt nog een 4e seizoen.
  donderdag 21 februari 2008 @ 17:50:27 #60
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_56888456
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 14:05 schreef Addict89 het volgende:
Wat een stom eind muziekje
vond dat juist wel mooi muziekje.. iemand de naam van het liedje?
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_56890393
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 13:44 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Weet je dat heel zeker? Die stakingen zijn als het goed is deze week of volgende week over. Het kan goed dat de writer's in de tussentijd wel gewoon doorgeschreven hebben. Ze hebben gezegt dat ze tijdens de staking geen scripts af zouden leveren, wat niet zegt dat ze, ze niet maken.

De opname is dus hooguit 2 maanden, maar soms ook maar 1 maand ofzo voor de uitzending op tv.
Als ze het echt willen dan kan het. Maar nog 9 afleveringen doen ze denk ik noot. Daarom zou ik het gaaf vinden als ze nog 1 ep maken waarin alles op zijn pootjes valt en dan verder gaan met die spinoff. Ik heb het ook wel gehad met die company en Panama.

Ik denk ook dat ze dit niet doen en in de herfst pas verder gaan met s4. Dan zou dit wel eens de laatste keer geweest kunnen zijn dat we Scofield hebben gezien. Als ze nou nog een seizoen gaan maken met dezelfde cast weet je van tevoren dat het echt niks gaat worden.
Zo werken dingen (soms jammer genoeg) niet in medialand in de VS. Is ook veel te duur.
pi_56892087
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 17:50 schreef RoodWitBlauw het volgende:

[..]

vond dat juist wel mooi muziekje.. iemand de naam van het liedje?
"Crying"
(Llorando)
Written by Roy Orbison and Joe Melson
Performed by Rebekah Del Rio
pi_56905653
kut schrijversstaking maarja hopen dat ze weer iets verzinnen voor S4.
pi_56905700
Sucre gisteren in 2fast2furious .
Secrets never die. Only people.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 15:28:12 #65
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_56907228
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 20:35 schreef Symer het volgende:

"Crying"
(Llorando)
Written by Roy Orbison and Joe Melson
Performed by Rebekah Del Rio
DL hier
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_56908868
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 14:21 schreef PizzaSalami het volgende:
Sucre gisteren in 2fast2furious .
Schandalig hoe slecht die film is
pi_56916311
Net gekeken en ik vond het echt een mooie aflevering, er gebeurde tenminste weer eens wat, een beetje vooruitgang
En ach, Scofield... het is ook wel een lekkertje

Vond het einde ook wel mooi, goed dat Sofia voor de andere kant koos. Hopelijk krijgt Linc zn rust nu want die gaat er geloof ik aan onderdoor. Hoop wel dat Sucre uit Sona komt want dit is ook wel zielig
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 22:40:39 #68
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56916323
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 16:40 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Schandalig hoe slecht die film is
die film is wel tof, maar deel 1 was beter.
deel 3 nooit gezien
pi_56921822
Even een lijstje opstellen
Fox River 8:
Michael: "safe", chasing Gretchen
Linc: safe, free, vrijgesproken, heeft niks meer aan zijn broek.
Sucre: zielig, zit weer in Sona
C-note: vrij, vrijgesproken vanwege getuigenis
T-bag: Zit waar hij moet zijn. _0_
Abruzzi: Dood
Haywire: Dood
Tweener: Dood

Bellick: Hij is zielig, in beide betekenissen van het woord. Hij zelf ook maar het typetje Bellick ook .

Nieuwe uitbrekers:

Whistler: Eikel van company,
Mahone: moet dood, zit weer bij company
Luis: eindelijk in een keer fatsoenlijk iemand veilig kunnen stellen!

Oftewel: Ze rekken het constant maar weer op. Sucre vrij, nu weer opgepakt :S . Waarom eigenlijk? Ze mogen hem in Panama daar toch niet voor vastzetten? Ze zouden hem uit moeten leveren aan Amerika, maar goed.
Het wel een toffe serie en het houdt me ook bezig, maar het begint gewoon zielig te worden sinds eind seizoen 2.
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_56929486
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 09:57 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Niet mee eens. Jammer dat hij door zijn drugsgedoe geen echte functie heeft gehad bij het ontsnappen, maar zijn personage echt vond ik het 2 seizoen.
Linc is vrij, maar heeft natuurlijk wel meegewerkt aan de ontsnapping van zijn broer. Na een heel klein beetje research zijn ze er zo achter dat hij wel eens meer zou kunnen weten over waar Scofield is.
Van Sucre vond ik het echt supervet toen hij die nieuwe grafdelver werd van Sona. Achteraf vond ik zijn rol toch niet zo interessant.

Voorspelling hoe de overige 9 eps zouden verlopen:
Scofield vindt Gretchen in Panama en vermoord haar. Vervolgens komt er politie waarna hij en Mahone weer opgepakt worden. Komen ze in Sona en gaan ze uiteraard weer ontsnappen met Sucre en t-bag erbij.
pi_56929679
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 18:16 schreef northernlight81 het volgende:
...
Voorspelling hoe de overige 9 eps zouden verlopen:
Scofield vindt Gretchen in Panama en vermoord haar. Vervolgens komt er politie waarna hij en Mahone weer opgepakt worden. Komen ze in Sona en gaan ze uiteraard weer ontsnappen met Sucre en t-bag erbij.
T-Bag moet niet ontsnappen vind ik. Een happy end zou T-Bag achter de tralies laten, die moeten ze niet vrijlaten in de samenleving.

Ik hoop ook niet dat Michael weer in Sona beland, maar dat hij Sucre van buiten af uit de gevangenis gaat breken. Dan heeft hij ook alle tijd en informatie om een geniaal plan in elkaar te zetten, net als in seizoen 1.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 19:36:38 #72
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_56931270
quote:
Even een lijstje opstellen
Fox River 8:
Michael: "safe", chasing Gretchen
Linc: safe, free, vrijgesproken, heeft niks meer aan zijn broek.
Sucre: zielig, zit weer in Sona
C-note: vrij, vrijgesproken vanwege getuigenis
T-bag: Zit waar hij moet zijn. _0_
Abruzzi: Dood
Haywire: Dood
Tweener: Dood

Bellick: Hij is zielig, in beide betekenissen van het woord. Hij zelf ook maar het typetje Bellick ook .

Nieuwe uitbrekers:

Whistler: Eikel van company,
Luis: eindelijk in een keer fatsoenlijk iemand veilig kunnen stellen!

Oftewel: Ze rekken het constant maar weer op. Sucre vrij, nu weer opgepakt :S . Waarom eigenlijk? Ze mogen hem in Panama daar toch niet voor vastzetten? Ze zouden hem uit moeten leveren aan Amerika, maar goed.
Het wel een toffe serie en het houdt me ook bezig, maar het begint gewoon zielig te worden sinds eind seizoen 2.
michael is niet safe ofzo, die heeft nogsteeds een flinke gevangenisstraf aan zn broek voor het overvallen van een bank, en twee uitbraken:P
ff wachten nog
pi_56932532
daarom staat safe ook tussen aanhalingstekens
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_56963995
quote:
Sucre vrij, nu weer opgepakt :S . Waarom eigenlijk? Ze mogen hem in Panama daar toch niet voor vastzetten? Ze zouden hem uit moeten leveren aan Amerika, maar goed.
Omdat hij heeft geholpen scofield uit te breken. Dan heeft ie in Panama dus ook iets gedaan en mogen ze hem daarvoor in Panama gevangen zetten.
pi_56964107
En toen een halfjaar geen prisonbreak......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')