Nee, alleen dat er voor dit seizoen niet meer gefilmd zal gaan worden. Fox heeft nog niks gezegd over een seizoen 4.quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:37 schreef sitting_elfling het volgende:
gretchen is echt een lekker wijf lol.
En is er al "" officieel "" nieuws uit over hoe nu verder met PB ?
quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:30 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Ik zou dat ook graag willen [ afbeelding ]
Denk niet dat ze echt zo stom zijn om daar lechero te laten staan.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:54 schreef Koniomi het volgende:
Nog een leuke blooper gevonden door iemand op imdb
http://xs124.xs.to/xs124/08083/dsf686.jpg
Tenzij iemand Lechero's kleren heeft gepakt
De aflevering waarin ze zouden beginnen met ontsnappen zou de winterfinale moeten worden dus dat stukje met 30 seconds, go!!! Dat zou het einde van de eerste seizoenshelft worden maar doordat die schrijversstaking toen kwam en men niks meer schreef en regisseerde besloot men episode 13 als finale van de eerste seizoenshelft te doen!quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:44 schreef -Franktastic- het volgende:
Ik snap de discussie hier niet helemaal..
Ik heb op verschillende plaatsen gelezen dat dit echt de seizoensfinale al was (vanwege de staking).
Dus er komt geen S03-E14 zoals sommigen hier denken.
En het vierde seizoen is ook zo goed als zeker vanuit Fox, dus dit was al helemaal geen einde van de hele serie.
Ik denk dat de makers al vrij zeker waren en zijn van een nieuw seizoen, want ik denk niet dat de makers het zo willen laten eindigen. Teveel belangrijke vragen zijn nog niet beantwoord..
Discotheken hebben ook metaaldetectoren. Nja, sommige dan.quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Grappig, metaaldectector en dan toch binnenkomen met je telefoontje. Knap hoor
Seizoen is afgelopen?quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:51 schreef Isdatzo het volgende:
aha, hier is ie dus..
beter dat ze opschieten met episode 14
ik vond dat juist een heel tof muziekjequote:Op woensdag 20 februari 2008 23:38 schreef Game_Error het volgende:
ik vond dat muziekstuk aan het einde een beetje kut, verpeste de hele sfeer, en verder was die achtervolgingscenen echt uber nep? of lag dat aan mij? het leek heel wat doo rhet uberchaotische filmwerk, ze konden de camera gewoon niet stil houden
ja dat vond ik ook, alles heel chaotisch gefilmd zodat het lijkt alsof ze hard rijden...quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:38 schreef Game_Error het volgende:
en verder was die achtervolgingscenen echt uber nep? of lag dat aan mij? het leek heel wat doo rhet uberchaotische filmwerk, ze konden de camera gewoon niet stil houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |