abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56854200
Oftewel, waarom heb ik dat verrekte abonnement niet gewoon rechtstreeks bij de betreffende provider afgesloten?!?!

Ik stuur ruim op tijd mijn contract terug. Er stond nergens een vakje waar ik kon invullen dat ik nummerbehoud wilde (wat ik wel had aangegeven tijdens het bestelproces). Dus ik kalk er met balpen groot bij dat ik nummerbehoud wil. Krijg een paar dagen later de melding dat ze het contract ontvangen hebben. Ruim een week later ineens een mail dat ze gegevens missen. WTF?

Ja u wil nummerbehoud maar wat is dan uw opzegtermijn en provider? Dat heeft u niet ingevuld!

Ja omdat ik A geen idee heb dat jullie die gegevens nodig hebben en B OMDAT DAT NIET OP HET CONTRACT STOND eikels.

Mijn abonnement loopt 21-5-2008 af en ik krijg net weer een hele mail met bla over nummerbehoud.
Dat het minstens 10 dagen gaat duren

Had ik mijn nieuwe abbo gewoon rechtstreeks afgesloten dan was alles nu al lang en breed geregeld.

AARRGGHHHHHHH zit ik nog een maand aan Vodafone vast voor 22.50
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 20 februari 2008 @ 09:26:40 #2
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_56854241
En daarom: Internet telefoon abbo's

Ga gewoon ff naar de winkel, vriendelijke doch ontechnische verkoopster helpt je graag met het uitzoeken van een passend abbonement en toestel.

En dan kom je ook nog eens onder de mensen.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_56854292
Ik hoef geen nieuw toestel, alleen een simonly.

En dat heb ik al vier keer prima voor elkaar gekregen, totdat ik zo stom was om het deze keer via Typhone te doen
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 20 februari 2008 @ 09:33:34 #4
27699 Ravage
thinking about you
pi_56854328
Niks mis met abonnementen via Internet bestellen.. Gewoon via telecomvergelijker.nl een goedkoop abbo uitzoeken, daar staat ook per shop de waardering bij
i'm not living, i'm just killing time
pi_56854346
Zou de toestand erger worden door een kwaaie email? Ik ben hier echt niet blij mee, alle andere abonnement-switces zijn prima verlopen, binnen vier-vijf dagen na het opsturen van het contract had ik m'n simmetjes al binnen.

Dit is GVD al 2 weken aan de gang en er is nog geen flikker gebeurt daar bij Typhone
pi_56854368
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 09:33 schreef Ravage het volgende:
Niks mis met abonnementen via Internet bestellen.. Gewoon via telecomvergelijker.nl een goedkoop abbo uitzoeken, daar staat ook per shop de waardering bij
Mijn vriend heeft zijn abonnement via Typhone genomen, en dat was naar mijn idee goed verlopen.
Ik heb toen hetzelfde abonnement genomen, alleen rechtstreeks via Vodafone, maar dacht nu: Och, laten we het eens proberen
pi_56854392
Ik ben inmiddels met 3 verschillende mensen en 3 verschillende adressen aan het mailen daar. Dat schiet ook lekker op.
  woensdag 20 februari 2008 @ 10:37:58 #8
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_56855445
Meis meisje toch want zijt gij gefrustreerd
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_56855550
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 10:37 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Meis meisje toch want zijt gij gefrustreerd
Dat ben ik ook, ik ben zelf OP TIJD begonnen met de aanvraag van een nieuw abonnement. Ik betaal nu nl. 7.50 euro per maand en dat wordt na 1 jaar 22.50 per maand En voor mij is dat veel geld. Weggegooid geld want de bijbehorende belminuten maak ik nooit op.

Vandaar.

Oja en de dag nadat ik mijn contract opstuurde had Typhone precies hetzelfde abonnement in de aanbieding, voor hetzelfde geld, maar nu met telefoon erbij
  woensdag 20 februari 2008 @ 10:45:11 #10
pi_56855565
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 10:44 schreef Syrena het volgende:

[..]

Dat ben ik ook, ik ben zelf OP TIJD begonnen met de aanvraag van een nieuw abonnement. Ik betaal nu nl. 7.50 euro per maand en dat wordt na 1 jaar 22.50 per maand En voor mij is dat veel geld. Weggegooid geld want de bijbehorende belminuten maak ik nooit op.

Vandaar.

Oja en de dag nadat ik mijn contract opstuurde had Typhone precies hetzelfde abonnement in de aanbieding, voor hetzelfde geld, maar nu met telefoon erbij
Wat een geschiedenis
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_56855698
Heb je al gelezen van m'n belastingschuld van 900 euro die mijn eigen schuld was?
(en een beetje van mijn vader.... )
  woensdag 20 februari 2008 @ 11:01:21 #12
pi_56855909
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 10:50 schreef Syrena het volgende:
Heb je al gelezen van m'n belastingschuld van 900 euro die mijn eigen schuld was?
(en een beetje van mijn vader.... )
Nee , maar je hebt in iedergeval veel te vertellen!
Oké wacht
  woensdag 20 februari 2008 @ 11:06:10 #13
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_56856004
Hoi neuqen?
pi_56856176
Het gaat hard de verkeerde kant op met mijn topic
  woensdag 20 februari 2008 @ 11:15:05 #15
pi_56856194
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 11:14 schreef Syrena het volgende:
Het gaat hard de verkeerde kant op met mijn topic
  woensdag 20 februari 2008 @ 11:15:20 #16
pi_56856201
Je klacht is duidelijk
pi_56856556
Op zich logische klacht. Maar: het is toch logisch dat je aangeeft wanneer je huidige abonnement afloopt, zij dienen te weten wanneer ze je moeten oversluiten. Als je weer een Vodafone abo neemt, kan nummerbehoud niet. Ik heb deze zomer ook 2 weken lopen klootzakken omdat het niet wilde via zo'n Typhone-achtige site.

Toen lekker de Vodafone winkel ingelopen en een kwartier later weer weg met een goedkoper abonnement.

En: je zit toch sowieso tot 21-5 vast aan je huidige abonnement, het is niet zo dat je meteen overgaat naar een ander.
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_56856600
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 10:44 schreef Syrena het volgende:

[..]

Vandaar.

Je hebt dus een twee-jarig abonnement afgesloten en denkt er na 1 jaar vanaf te kunnen. Ja zo werkt het niet, jij hebt je handtekening gezet onder dat contract, dus zit je er 2 jaar aanvast.

Ik doe alleen nog maar sim-only van 1 jaar. Wil niet meer 2 jaar vastzitten aan een abonnement.
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_56857117
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 11:38 schreef vrolijke-frits het volgende:

[..]

Je hebt dus een twee-jarig abonnement afgesloten en denkt er na 1 jaar vanaf te kunnen. Ja zo werkt het niet, jij hebt je handtekening gezet onder dat contract, dus zit je er 2 jaar aanvast.

Ik doe alleen nog maar sim-only van 1 jaar. Wil niet meer 2 jaar vastzitten aan een abonnement.
Ik heb helemaal geen tweejarig abonnement. Ik heb een eenjarige simonly van 7.50 bij Vodafone. En dat wordt vanzelf een 22.50 als ik niks doe. Stilzwijgend verlengen jeweets maar dan voor de volle mep.

En daarbij ga ik helemaal niet van Vodafone naar Vodafone, maar van Vodafone naar Debitel.

Ik weet dat ze bepaalde informatie moeten hebben om nummerbehoud te kunnen toepassen, maar die informatie vragen ze niet in het contract. Wat bij andere aanbieders WEL zo is. En aangezien ik 1x per jaar maar een nieuw abonnement aanvraag weet ik niet uit mijn hoofd wat ze daar allemaal voor moeten weten. Want dan had ik dat er met balpen wel bijgekalkt.
pi_56857179
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 11:36 schreef vrolijke-frits het volgende:

En: je zit toch sowieso tot 21-5 vast aan je huidige abonnement, het is niet zo dat je meteen overgaat naar een ander.
Dat weet ik, het is niet de eerste keer dat ik een nieuw abonnement aanvraag
Mijn punt is meer dat ik nu dus LANGER dan 21-5 aan Vodafone vast zit omdat zij niet VOOR 21-2 die aanvraag naar Debitel verstuurd hebben zodat Debitel mijn abonnement bij Vodafone kon opzeggen.

En hoeveel langer weet ik niet, als ze zo doorgaan is het zometeen 2 maanden ofzo
pi_56857237
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 12:05 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik heb helemaal geen tweejarig abonnement. Ik heb een eenjarige simonly van 7.50 bij Vodafone. En dat wordt vanzelf een 22.50 als ik niks doe. Stilzwijgend verlengen jeweets maar dan voor de volle mep.

En daarbij ga ik helemaal niet van Vodafone naar Vodafone, maar van Vodafone naar Debitel.

Ik weet dat ze bepaalde informatie moeten hebben om nummerbehoud te kunnen toepassen, maar die informatie vragen ze niet in het contract. Wat bij andere aanbieders WEL zo is. En aangezien ik 1x per jaar maar een nieuw abonnement aanvraag weet ik niet uit mijn hoofd wat ze daar allemaal voor moeten weten. Want dan had ik dat er met balpen wel bijgekalkt.
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 12:08 schreef Syrena het volgende:

[..]

Mijn punt is meer dat ik nu dus LANGER dan 21-5 aan Vodafone vast zit omdat zij niet VOOR 21-2 die aanvraag naar Debitel verstuurd hebben zodat Debitel mijn abonnement bij Vodafone kon opzeggen.

En hoeveel langer weet ik niet, als ze zo doorgaan is het zometeen 2 maanden ofzo
Compleet duidelijk beide punten! Succes ermee!
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
  woensdag 20 februari 2008 @ 12:13:43 #22
pi_56857268
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 12:08 schreef Syrena het volgende:

[..]

pi_56868786
Mail van Typhone, net binnen (van persoon nummer vier) Mijn aanvraag MET nummerbehoud is naar Debitel verstuurd
Hopelijk net op tijd. Oja, en mét excuses voor de verwarring. Geeft niet, het droogt wel weer op, zou Herman Finkers zeggen.

Nu wachten op het tweede deel van "Syrena vraagt een abonnement aan".
- Zal Debitel mijn abonnement bij Vodafone nog nét op tijd kunnen opzeggen?!
- Zal ik deze keer weer allerlei toeren moeten uithalen om mijn Debitel-sim geactiveerd te krijgen?!

(toch eens zoeken waar ik dat nummer van de rechtstreekse klantenservice gelaten heb)
pi_66661403
Hoe is het afgelopen?
pi_66661872
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:41 schreef P.F het volgende:
Hoe is het afgelopen?
Goed! Ik was op de dag dat het omging alleen vergeten de sim te wisselen 's Avonds gedaan en kon meteen bellen. Ik heb niets dubbel hoeven te betalen oid.

Inmiddels ben ik weer gewisseld, deze keer direct via de site van de nieuwe provider. Ik ga weer terug naar Vodafone, een tweejarig abonnement, simonly, voor 6.95 per maand. Ik heb de sim al binnen, alleen deze keer even opschrijven dat ik 20 mei de sims moet omwisselen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')