Mijn vriend heeft zijn abonnement via Typhone genomen, en dat was naar mijn idee goed verlopen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:33 schreef Ravage het volgende:
Niks mis met abonnementen via Internet bestellen.. Gewoon via telecomvergelijker.nl een goedkoop abbo uitzoeken, daar staat ook per shop de waardering bij
Dat ben ik ook, ik ben zelf OP TIJD begonnen met de aanvraag van een nieuw abonnement. Ik betaal nu nl. 7.50 euro per maand en dat wordt na 1 jaar 22.50 per maandquote:Op woensdag 20 februari 2008 10:37 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Meis meisje toch want zijt gij gefrustreerd
Wat een geschiedenisquote:Op woensdag 20 februari 2008 10:44 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat ben ik ook, ik ben zelf OP TIJD begonnen met de aanvraag van een nieuw abonnement. Ik betaal nu nl. 7.50 euro per maand en dat wordt na 1 jaar 22.50 per maandEn voor mij is dat veel geld. Weggegooid geld
want de bijbehorende belminuten maak ik nooit op.
Vandaar.
Oja en de dag nadat ik mijn contract opstuurde had Typhone precies hetzelfde abonnement in de aanbieding, voor hetzelfde geld, maar nu met telefoon erbij![]()
Neequote:Op woensdag 20 februari 2008 10:50 schreef Syrena het volgende:
Heb je al gelezen van m'n belastingschuld van 900 euro die mijn eigen schuld was?![]()
(en een beetje van mijn vader.... )
quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:14 schreef Syrena het volgende:
Het gaat hard de verkeerde kant op met mijn topic
Je hebt dus een twee-jarig abonnement afgesloten en denkt er na 1 jaar vanaf te kunnen. Ja zo werkt het niet, jij hebt je handtekening gezet onder dat contract, dus zit je er 2 jaar aanvast.quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:44 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat ben ik ook, ik ben zelf OP TIJD begonnen met de aanvraag van een nieuw abonnement. Ik betaal nu nl. 7.50 euro per maand en dat wordt na 1 jaar 22.50 per maandEn voor mij is dat veel geld. Weggegooid geld
want de bijbehorende belminuten maak ik nooit op.
Vandaar.
Oja en de dag nadat ik mijn contract opstuurde had Typhone precies hetzelfde abonnement in de aanbieding, voor hetzelfde geld, maar nu met telefoon erbij![]()
Ik heb helemaal geen tweejarig abonnement. Ik heb een eenjarige simonly van 7.50 bij Vodafone. En dat wordt vanzelf een 22.50 als ik niks doe. Stilzwijgend verlengen jeweets maar dan voor de volle mep.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je hebt dus een twee-jarig abonnement afgesloten en denkt er na 1 jaar vanaf te kunnen. Ja zo werkt het niet, jij hebt je handtekening gezet onder dat contract, dus zit je er 2 jaar aanvast.
Ik doe alleen nog maar sim-only van 1 jaar. Wil niet meer 2 jaar vastzitten aan een abonnement.
Dat weet ik, het is niet de eerste keer dat ik een nieuw abonnement aanvraagquote:Op woensdag 20 februari 2008 11:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
En: je zit toch sowieso tot 21-5 vast aan je huidige abonnement, het is niet zo dat je meteen overgaat naar een ander.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:05 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen tweejarig abonnement. Ik heb een eenjarige simonly van 7.50 bij Vodafone. En dat wordt vanzelf een 22.50 als ik niks doe. Stilzwijgend verlengen jeweets maar dan voor de volle mep.
En daarbij ga ik helemaal niet van Vodafone naar Vodafone, maar van Vodafone naar Debitel.
Ik weet dat ze bepaalde informatie moeten hebben om nummerbehoud te kunnen toepassen, maar die informatie vragen ze niet in het contract. Wat bij andere aanbieders WEL zo is. En aangezien ik 1x per jaar maar een nieuw abonnement aanvraag weet ik niet uit mijn hoofd wat ze daar allemaal voor moeten weten. Want dan had ik dat er met balpen wel bijgekalkt.
Compleet duidelijk beide punten! Succes ermee!quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:08 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat weet ik, het is niet de eerste keer dat ik een nieuw abonnement aanvraag![]()
Mijn punt is meer dat ik nu dus LANGER dan 21-5 aan Vodafone vast zit omdat zij niet VOOR 21-2 die aanvraag naar Debitel verstuurd hebben zodat Debitel mijn abonnement bij Vodafone kon opzeggen.
En hoeveel langer weet ik niet, als ze zo doorgaan is het zometeen 2 maanden ofzo
quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:08 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat weet ik, het is niet de eerste keer dat ik een nieuw abonnement aanvraag![]()
Mijn punt is meer dat ik nu dus LANGER dan 21-5 aan Vodafone vast zit omdat zij niet VOOR 21-2 die aanvraag naar Debitel verstuurd hebben zodat Debitel mijn abonnement bij Vodafone kon opzeggen.
En hoeveel langer weet ik niet, als ze zo doorgaan is het zometeen 2 maanden ofzo
Goed! Ik was op de dag dat het omging alleen vergeten de sim te wisselenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |