Nee. Combinatie van factoren waarvan gebrek aan assertiviteit misschien wel de grootste factor is, maar dat is altijd moeilijk te zeggen van buitenaf.quote:
Nu je het zegtquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Waren het toevallig niet de ouders van Lein
Zolang het maar een paar keer per dag over seks hier gaat is erg saai verder.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:04 schreef Spazzattack het volgende:
En ik maar denken dat de SC hier over koken en eten zou gaan. Blijkaar niet, dit is een heel groot verschil.
Misschien toch maar eens wat vaker hier komen kijken en mee gaan kletsen.
Het gaat ook wel over koken en eten hoor! Soms!quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:04 schreef Spazzattack het volgende:
En ik maar denken dat de SC hier over koken en eten zou gaan. Blijkaar niet, dit is een heel groot verschil.
Lastige situatie om in te zitten hoor...quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:59 schreef Stereotomy het volgende:
Nee. Combinatie van factoren waarvan gebrek aan assertiviteit misschien wel de grootste factor is, maar dat is altijd moeilijk te zeggen van buitenaf.
Oh??quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het gaat ook wel over koken en eten hoor! Soms!
Ik heb afgelopen weekend nog gekookt! En recepten van strooptaart en cherrytomaatjes/pijnboompitjes salade gedeeld met hullie!quote:
Dit heb ik nog nooit geprobeerd. Wel andere etenswaren, en ik kan vla niet aanraden, dat geeft echt een smeerboel over heel de lakensquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:24 schreef Stereotomy het volgende:
Wie heeft er wel eens sex met jam gehad?
Whehehe, het gaat hier over zo goed als alles en af en toe ook over iets cullerigsquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:04 schreef Spazzattack het volgende:
Veel te plakkerig. En te dik. Beter zijn chocoladesaus en slagroom. Maar dan wél zelfgemaakte slagroom. Goed stevig geklopt.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:24 schreef Stereotomy het volgende:
Wie heeft er wel eens sex met jam gehad?
is 1 van mijn favo filmsquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:53 schreef Stereotomy het volgende:
Finding Neverland op Canvas. Aardige film.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |