* Bluezz grijpt steer stevig vast, gooit hem achterover op de bank en kust hem ff lekker terug vol op de bek.quote:
* dwarslaesie heeft nuquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
* Bluezz grijpt steer stevig vast, gooit hem achterover op de bank en kust hem ff lekker terug vol op de bek.
Zo das weer even genoeg beweging voor één middag
Klinkt goed DEquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:54 schreef DarkElf het volgende:
trouwens, we zijn naar Knokke geweest![]()
Zalig weer, Heerlijk gezelschap, lekkere lunch en dito wijn (naar goed Belgisch gebruik)
Ja, die was gister op wonderbaarlijke wijze weer ineens genezen. Het ene moment liggen ze met koorts half dood te gaan en het andere moment vragen ze doodleuk om snoep en cola. Vanmorgen maar weer naar school gestuurd en ze heeft gewoon de hele middag gespeeld!quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:35 schreef Bluezz het volgende:
Tezz, is je kindeke alweer helemaal beter?
Geen boerenkool vandaag (maandag al gegeten bij mijn mammie)quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:33 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga gewoon boerenkool eten en baantjes zwemmen, Tezz. En jij?
Dan mag euc zn korsertje voorgoed uit!quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:37 schreef Bluezz het volgende:
Tot?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:46 schreef Leintjeuh het volgende:
Raadsel: wat is een co-assistent met een ontsteking?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die neem ik morgen even mee naar het werk![]()
Ik las korstjequote:Op woensdag 20 februari 2008 17:43 schreef Leintjeuh het volgende:
Dan mag euc zn korsertje voorgoed uit!
En je ging nogal wat voor me weg!quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:23 schreef cul_non_kul het volgende:
't Is twee uur en tig telefoontjes later, ik ben eindelijk thuis ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |