Cruijff als crisismanager dus....quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:16 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Cruijff zal alles vorm geven, uiteindelijk zal het er denk ik uitzien dat
AD: Molenaar
TD: Rijkaard / Blind
Coach: van Basten / van 't Schip
Zodra dit gerealiseerd is zal Cruijff weer afstand nemen denk ik...
Dat betwijfel ik. Misschien neemt hij formeel dan wel afstand, maar met al die stromannen trekt hij nog steeds aan de touwtjes.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:16 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Cruijff zal alles vorm geven, uiteindelijk zal het er denk ik uitzien dat
AD: Molenaar
TD: Rijkaard / Blind
Coach: van Basten / van 't Schip
Zodra dit gerealiseerd is zal Cruijff weer afstand nemen denk ik...
Kunnen er wel van uit gaan dat Bassie nu coach wordt. Als je je daarbij neerlegt, en idd Cruyff en Molenaar even omdraait, vind ik dit wel geslaagd klinken. Maar zou Rijkaard het doen?quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:34 schreef Rumille het volgende:
Cruijff AD, Molenaar voorzitter, Rijkaard TD en van Basten coach?
Volgens mij haal ik nu AD en voorzitter door elkaar, maar goed.
Ik ben er blij mee.
Waarom Rijkaard als TD?quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:34 schreef Rumille het volgende:
Cruijff AD, Molenaar voorzitter, Rijkaard TD en van Basten coach?
Volgens mij haal ik nu AD en voorzitter door elkaar, maar goed.
Ik ben er blij mee.
Blind was niet zo'n succesquote:Op woensdag 20 februari 2008 12:09 schreef Nashje het volgende:
Rijkaard komt nooit TD'en, en terecht. Gewoon Blind ofzo.
Johan Cruijff gaf aan dat hij Marco van Basten graag als nieuwe trainer.coach van Barcelona zou zien, aangezien het Frank Rijkaard-effect daar een beetje uitgemolken lijkt. Misschien dat Cruijff er nu voor zorgt dat Van Basten juist niet de nieuwe trainer/coach van Ajax wordt?quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:10 schreef PizzaSalami het volgende:
Volgens mij is de komst van Marco al rond, al zou Rijkaard denk ik wel heel serieus over een aanbod van Cruijff nadenken.
Naar nu blijkt was dat dus niet alleen de schuld van Blind...quote:

Maar dat is dan nog geen garantie dat het de volgende keer wel goed gaat.quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:17 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Naar nu blijkt was dat dus niet alleen de schuld van Blind... [ afbeelding ]
Ook Van Geel en Van Gaal faalden op die plek.
Die garantie heb je sowieso zelden, bij wie dan ook.quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar dat is dan nog geen garantie dat het de volgende keer wel goed gaat.
Garanties krijg je alleen van Aad de Mos.quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar dat is dan nog geen garantie dat het de volgende keer wel goed gaat.
Goeie keuze, niet meteen te hoog grijpen. Eerst Ajax landskampioen maken, CL winnen, beker winnen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:14 schreef Nashje het volgende:
Van Basten wilde zelf nog niet naar Barcelona / Milan.
Maar meer van een ervaren man dan van Blind die al een keer de kans heeft gehad.quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:26 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Die garantie heb je sowieso zelden, bij wie dan ook.
In welk opzicht faalde Van Gaal precies?quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:17 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Naar nu blijkt was dat dus niet alleen de schuld van Blind... [ afbeelding ]
Ook Van Geel en Van Gaal faalden op die plek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |