Daarom had ik nooit verwacht dat hij het echt zou aanpakken. Hij zet eigenlijk zijn hele reputatie op het spel nu (jaren roepen van de zijlijn), zal er dus wel vertrouwen in hebben.quote:Op woensdag 20 februari 2008 08:58 schreef Bruce117 het volgende:
Mooi voor Ajax.
Risico voor Cruijff is dat het eigenlijk alleen maar fout kan gaan, aangezien de verwachtingen enorm zijn.
Trainer/coach en TD moeten op één lijn zitten, was één van de conclusies van Uri Coronel, en met Marco van Basten en Johan Cruijff zit dat wel goed. Daarbij heeft Cruijff in zijn linkerteelbal nog meer voetbal- en Ajaxgevoel dan Maarten Fontein en John Jaakke bij elkaar, blij dat ze dus oprotten.quote:Op woensdag 20 februari 2008 08:39 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Meer vertrouwen in san Marco?
Degradatie komt zo wel érg dichtbij.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:25 schreef Dylan Dog het volgende:
Hoera: welkom aan het 2-1-7 systeem!
* Dylan Dog droomt van 10 landstitels op rij!
Ik had het over ajax zelfquote:Op woensdag 20 februari 2008 09:11 schreef PizzaSalami het volgende:
Ze knijpen hem al in lampegat.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:11 schreef PizzaSalami het volgende:
Ze knijpen hem al in lampegat.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:25 schreef Dylan Dog het volgende:
Hoera: welkom aan het 2-1-7 systeem!
* Dylan Dog droomt van 10 landstitels op rij!
Doelstelling voor dit seizoen was toch echt een plek bij de 1e vijf, ik weet niet of die allemaal kampioen worden?quote:Op woensdag 20 februari 2008 08:10 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Typisch Ajax![]()
Feyenoord roept altijd aan het begin van het seizoen dat ze kampioen worden, zelfs aan het begin van dit seizoenOm er na een paar maand toch weer achter te komen dat het niet echt realistisch is.
Sowieso al, liever Marco van Basten met Johan Cruijff erboven dan Van Basten met John Jaakke en Maarten Fontein erboven.quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:31 schreef ErikT het volgende:
Haha iedereen hier juichen, terwijl Van Basten nu volgend jaar bij Ajax zit.
Van Basten haalt bij het NL elftal gewoon resultaat hoor, net als Psv de afgelopen jaren (niet piepen, was niet negatief). Bij Jong Ajax was hij de enige die het team in jaren aan het voetballen kreegquote:Op woensdag 20 februari 2008 09:31 schreef ErikT het volgende:
Haha iedereen hier juichen, terwijl Van Basten nu volgend jaar bij Ajax zit.
Maar toch met Marcoquote:Op woensdag 20 februari 2008 09:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Sowieso al, liever Marco van Basten met Johan Cruijff erboven dan Van Basten met John Jaakke en Maarten Fontein erboven.
Eindelijk eens iemand die het objectief bekijktquote:Op woensdag 20 februari 2008 09:35 schreef Prosac het volgende:
Respect voor Cruijff, de beste zeeman aan wal, stapt nu daadwerkelijk op het zwalkende schip. Het zal me benieuwen
Klopt, maar hoe erg ik ook tegen ben, naar mij luisteren ze toch niet.quote:
Ja laten we die discussie hier ook ff gaan voerenquote:Op woensdag 20 februari 2008 09:34 schreef denthemen het volgende:
[..]
Van Basten haalt bij het NL elftal gewoon resultaat hoor, net als Psv de afgelopen jaren (niet piepen, was niet negatief). Bij Jong Ajax was hij de enige die het team in jaren aan het voetballen kreeg
Nou nou nou, in 2004/2005 speelde PSV hartstikke leuk. En het team met Nilis en Jonk was ook leuk. Die wedstrijden tegen Barca. En met Kezman tegen Manchester, en tegen Bayern Munchen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:36 schreef M0NTANA het volgende:
Succesvol, maar niet om aan te zien. Beetje zoals PSV de afgelopen tien jaar.
Ja, en Oranje speelde ook een paar prima wedstrijdenquote:Op woensdag 20 februari 2008 09:37 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nou nou nou, in 2004/2005 speelde PSV hartstikke leuk.
Wie moet er dan komen? Elke coach heeft toch wel eens kut resultaten ergens?quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:36 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja laten we die discussie hier ook ff gaan voeren
Mijn argument: WK 2006
Nou, ik vind ook dat Van Basten moet komen. Dat lijkt me wel een succes.quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:38 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wie moet er dan komen? Elke coach heeft toch wel eens kut resultaten ergens?
Ja... op papier wel ja. Jammer dat bleek dat de Serviërs niet konden voetballen en dat de Ivorianen niet konden scoren.quote:En een poule doorkomen met Servie, Ivoorkust en Argentinie is gewoon goed
Ga nou niet Marco van Basten zijn prestaties als bondscoach goedpraten.quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:38 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wie moet er dan komen? Elke coach heeft toch wel eens kut resultaten ergens?
En een poule doorkomen met Servie, Ivoorkust en Argentinie is gewoon goed
Tuurlijk wel, maar da's een ander topicquote:Op woensdag 20 februari 2008 09:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ga nou niet Marco van Basten zijn prestaties als bondscoach goedpraten.
Dat het een ander topic is, heb je gelijk in.quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:46 schreef Doc het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar da's een ander topic
Wat jij zegt dus. Opmerkelijk dat het voornamelijk psvers zijn die een hekel aan Marco hebben, terwijl Oranje resultaat haalt met saai voetbal.quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:34 schreef denthemen het volgende:
[..]
Van Basten haalt bij het NL elftal gewoon resultaat hoor, net als Psv de afgelopen jaren (niet piepen, was niet negatief).
Het is een vaste aanstelling hoor.quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:15 schreef pfaf het volgende:
Overigens is Cruijff er dus alleen de opzet, verder geen enkel technisch aspect. Een beetje vriendjes aanstellen en dan weer naar Spanje...
Ok, dan lees ik niet goed.quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:17 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Het is een vaste aanstelling hoor.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:22 schreef Nashje het volgende:
Is het nu een vaste aanstelling of niet? En welke functie heeft Cruijff dan? Algemeen directeur?
quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoogstens technisch directeur
precies wat ik dacht vanochtendquote:Op woensdag 20 februari 2008 09:17 schreef Doc het volgende:
Intrigerende ontwikkeling.
....? Mag ik meelachenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |