Nee want zij denkt dan het om Huub gaat of Jaap. Zij zijn nl zo nep als de hel.quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zelfs als Amanda dat beeldmateriaal ooit onder ogen krijgt, zal ze het nog niet door hebben.
Absoluut. Daar kom je nog niet met de grootste tank doorheen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:34 schreef schatje het volgende:
Die plaat voor d'r kop is haar grootste wapen.
Tamara was mediageil, zei ze. Dat was het. Ze wilde een momentje scoren. Dat is een argument die ze heel vaak gebruikt. Ik hoorde hem gisteren nog voorbij komen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Dan is Tamara jaloers.
Die plaat voor d'r kop is haar grootste wapen.
Yoga en slapen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Absoluut. Daar kom je nog niet met de grootste tank doorheen.
En ... wat gebeurt er hedenmorgen allemaal in de kooi?
Interesting ...quote:
Het is écht net cousin It;quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:56 schreef beequeen het volgende:
Ik vond deze op VOL van ladynight, het is toch te goor voor woorden als je dit zo ziet, jakkes.
[ afbeelding ]
Misschien is er weer een regel dat ze niet bijelkaar in de buurt mogen komen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:40 schreef beequeen het volgende:
Het is weer heel opvallend, HJEC gezellig aan de ontbijttafel, Brian onder de douche en Amanda loopt te rommelen. Durft ze niet te ontbijten zonder Brian aan haar zijde?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zonder sherry geen herrie, bij Amanda.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:40 schreef beequeen het volgende:
Het is weer heel opvallend, HJEC gezellig aan de ontbijttafel, Brian onder de douche en Amanda loopt te rommelen. Durft ze niet te ontbijten zonder Brian aan haar zijde?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is weer Saxay!!!!quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:37 schreef Yavido het volgende:
Zo OP weer klaar voor de liefhebbers.
Trusten
Zou me niks verbazen. Er hangt iig een raar sfeertje, aan de ontbijttafel wordt amper gesproken, Brian en Amanda zijn nog steeds beneden.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:41 schreef marky het volgende:
Misschien is er weer een regel dat ze niet bijelkaar in de buurt mogen komen.
Als dat dan zo is vind ik het wel leuk dat A&B zich dan moeten aanpassen en braaf moeten wachten tot de andere van tafel gaan.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen. Er hangt iig een raar sfeertje, aan de ontbijttafel wordt amper gesproken, Brian en Amanda zijn nog steeds beneden.
Heb even de Cossen door gelezen en ik moet zeggen dat je met deze post en die van Amanda's sterkste wapen (bord voor haar kop), imo precies de spijker op z'n kop slaat. Scherpquote:Op woensdag 20 februari 2008 11:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Zonder sherry geen herrie, bij Amanda.
De gastspelers zullen binnenkort wel komen want dit is niet menselijk meer voor ze.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:52 schreef beequeen het volgende:
Brian slikt dus weer een of ander middeltje om in slaap te komen, hij is er nog steeds duf van.
Amanda wil in de Private ontbijten.
Ik vind het achterlijk, typisch gevalletje van confrontaties vermijden.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:50 schreef Verida het volgende:
Als dat dan zo is vind ik het wel leuk dat A&B zich dan moeten aanpassen en braaf moeten wachten tot de andere van tafel gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |