commentquote:
Ik maakte een grapje!..quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:21 schreef Aoristus het volgende:
[..]
comment
Als onderhandelpartner.
Amerikanen hebben een lage verwachting van negers, zegt Sanderijn net.
Ja, pas maar op, Moszkowicz zit in de zaal, dus een ezelsbruggetje is snel gelegd..quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:14 schreef Wup het volgende:
[..]
ik ben allang blij dat het een keertje niet over het filmpje van Wilders gaat.
Maar dat duurde niet langquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:14 schreef Wup het volgende:
[..]
ik ben allang blij dat het een keertje niet over het filmpje van Wilders gaat.
Ik hing al live aan haar tieten lippen hoor.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:26 schreef Arcee het volgende:
Ik zal nog even zeggen dat Sanderijn lekkere tieten heeft, dan kijkt golfer nog wel de herhaling mocht-ie nu niet kijken.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:27 schreef Suko het volgende:
Zouden ze in het zapmoment laten zien dat die Wildersfilm in Nieuwspoort vertoond mag worden??? (nova-primeurtje) Yes!![]()
Dat kunnen ook alleen maar Amerikanen verzinnen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:47 schreef Aoristus het volgende:
shockschade. Nooit van gehoord. Is dat niet smartengeld?
ik snap geen reet van zijn verhaal. Wat is de civiele winst aan deze procedurequote:Op woensdag 5 maart 2008 23:48 schreef Suko het volgende:
[..]
Dat kunnen ook alleen maar Amerikanen verzinnen.
hihi...quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:50 schreef Suko het volgende:
Psychisch gedecompenseerd...
Hij doet extra zijn best, zegt iequote:Op woensdag 5 maart 2008 23:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een zwakke civiele zaak heeft die Moskowicz zeg, zie maar eens dat causale verband aan te tonen nu Joran alsnog ontkent er iets mee te maken te hebben. Wellicht dat het voor Amerikaanse begrippen voldoende zal blijken te zijn maar ik heb Moskwicz weleens sterkere betogen zien houden.
Daar is idd niet veel mis mee.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:52 schreef Arcee het volgende:
Wat een heerlijke blik heeft die Sanderijn in huis, zeg.
Ze komt daar waar de gewone burger niet voor wordt uitgenodigdquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:51 schreef DrDentz het volgende:
Op komen voor de burgers, die geplette gast was toch ook een burger? Of bedoelt ze opkomen voor de blanke burgers. Populistisch wijf gaat vast bij elke SBS-Shownieuws rechtzaak zitten waar de "gemiddelde burger" interesse in heeft. Met het voetballogo op de arm.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:51 schreef DrDentz het volgende:
wijf gaat vast bij elke SBS-Shownieuws rechtzaak zitten waar de "gemiddelde burger" interesse in heeft. Met het voetballogo op de arm.
Meer een kutkneus.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:11 schreef DrDentz het volgende:
Wat een populist ben ik he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |