t zal een combi zijn...maar ik herken wel veel in het narcistische profiel!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:59 schreef avonne het volgende:
[..]
maandje geleden concludeerden we "Pathologische leugenaar"
dat ben ik met je eensquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:01 schreef avonne het volgende:
[..]
nou, dat was wel waar.
Hij zat Claire te instrueren en te souffleren
YEP vanavond om 24 00 uur gaat de stekker er uitquote:
Maar niet omdat hij zelf niet durft, maar om Claire tv te laten maken.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:01 schreef avonne het volgende:
[..]
nou, dat was wel waar.
Hij zat Claire te instrueren en te souffleren
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:04 schreef 2live het volgende:
[..]
Maar niet omdat hij zelf niet durft, maar om Claire tv te laten maken.
Joran heeft zelfmoord gepleegd.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:02 schreef avonne het volgende:
[..]
je vergeet multi-talent, succesvol in alles...
kamagurka RULES !!!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:03 schreef Kinga het volgende:
De ongelooflijke domheid van Brian en Amanda komt hen alleen maar ten goede. Kan het niet anders zeggen.
Ik heb dit altijd zo'n leuke gevonden.
[ afbeelding ]
zullen ze in Eemnes blij mee zijn... Schoppen ze kutzwerver op straat, blijft ie daar wonen!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:03 schreef Frasier het volgende:
[..]
Is die zwerver nou nóg niet naar huis ? Oh nee, want die heeft ie niet.
het ging toch om de zwakte van Claire (de context)quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:04 schreef 2live het volgende:
[..]
Maar niet omdat hij zelf niet durft, maar om Claire tv te laten maken.
laat me radenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:03 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
t zal een combi zijn...maar ik herken wel veel in het narcistische profiel!
NPS-lijders kunnen in eerste instantie overkomen als charmant en interessant, maar als relaties langer duren blijkt hun egocentrisme vaak een ernstig obstakel. Niet zelden eisen ze een voorkeursbehandeling. Als dit niet gebeurt, voelen ze zich snel gekrenkt of ondergewaardeerd en zijn hierdoor vatbaar voor depressieve verschijnselen. Anderzijds kan hun kwetsbaarheid ook tot woedeaanvallen leiden....
De persoon heeft gevoelens van grootsheid en eigen belangrijkheid (hij overdrijft bijvoorbeeld zijn prestaties, talent, kennis, contacten en persoonlijke eigenschappen en eist als superieur beschouwd te worden, ook als zijn prestaties hiertoe geen aanleiding geven).
Zegt Mike die nu letterlijk voorgekauwd krijgt wat hij moet zeggen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:08 schreef avonne het volgende:
[..]
het ging toch om de zwakte van Claire (de context)
Mike is teleurgesteld dat Claire zich zo laat leiden
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Joran heeft zelfmoord gepleegd.Maar dat zal ook wel weer oud nieuws zijn.
![]()
Teveel werk de laatste dagen, te weinig bijgelezen.![]()
brian-huubquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:09 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
laat me raden
je heb het over huub ?
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:58 schreef Lady-night het volgende:
Mogen we nu Jensen zien en het boksfilmpje.....of een...is ook goed vooralsnog.
NSB vond ik ook niet kunnenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:10 schreef Varen het volgende:
Brian noemt Huub Klux Klux klan Huub
Het is iets concreets, als het wat toe voegt. Enig idee wat? Wat bereik je nou om iemand steeds aan te vallen over hem/haar familie. Wat kan jij er nou aan doen wat je familie doet of laat......quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:00 schreef fossil_fossil het volgende:
amanda.... ze herhalen steeds dingen uit het verleden.. hebben het over familie en zo.. ze moeten liegen, kunnen niet met iets concreets tegen ons komen.....
Is familie, iets uit het verleden dan niets concreets? of ben ik nu dom? en doen ze zelf ook niet hetzelfde?
bleh!!
quote:
Dat wist ik nog nietquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:14 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Heeft 'ie zelf verklaard !!Morgen zal 'ie het in Pauw & Witteman toelichten...
moaw met een paar borrels achter de kiezen en compleet over de rooie zal huub zoiets echt niet nalatenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:11 schreef avonne het volgende:
[..]
brian-huub
lood-oud ijzer
oh, wacht... ik denk niet dat Huub iemand die op de grond ligt vol in het gezicht zal schoppen.
Brian is alweer wat dieper gezonken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |