dat was waarschijnlijk tegelijk met die fictieve bloedneusquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:50 schreef Varen het volgende:
Huub heeft Brian in zijn gezicht geslagen volgens Brian? Is daar een filmpje van of was er SL?
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
@Disana. Gelukkig, "Zo kan he dook" (van de reclame) Ook zonder caps, n.b. na 9 minuten, komt er toch iets moois
on-t: Ik zie heftige gebaren op 1 en 2. Zijn oetlul en oetlullie het nog met elkaar eens![]()
what,s new?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:51 schreef fossil_fossil het volgende:
Brian vindt zichzelf en amanda weer helemaal geweldig
ohhhquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:53 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
dat was waarschijnlijk tegelijk met die fictieve bloedneus
die jongen kan zichzelf echt high praten.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:51 schreef fossil_fossil het volgende:
Brian vindt zichzelf en amanda weer helemaal geweldig
het weglopen van Amanda is juist het sterke.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:53 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik was sterk, ik was rustig...."
(dat ze wegliep vertelt ze dan weer niet)
Ik gok de narcistische persoonlijkheidsstoornis:quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:53 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nee maar als ik jullie posts zo lees, want ik luister niet meer naar ze heDenk ik echt dat Brian psychisch niet helemaal in orde is. Die jongen heeft echt een klap van de molen gehad, damn. Persoonlijksheidstoornisje sluit ik niet uit.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:53 schreef Mokum020 het volgende:
"Ik was sterk, ik was rustig...."
(dat ze wegliep vertelt ze dan weer niet)
maandje geleden concludeerden we "Pathologische leugenaar"quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:57 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Ik gok de narcistische persoonlijkheidsstoornis:
http://nl.wikipedia.org/w(...)oonlijkheidsstoornis
Brian was er niet, dat is juist de reden dat ze wegliepquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:56 schreef avonne het volgende:
[..]
het weglopen van Amanda is juist het sterke.
Dat is wat Brian zo graag wil. Omdat anders Amanda doorflipt en Brian weer in de bres moet / gaat springen.
Tot nu toe liep Amanda nooit weg, en liep het uit de hand.
een joran van der sloot (in alle betekenissen mogelijk: antiliaan, dief, pathologische leugenaar, wifebeater, moordenaar)quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:59 schreef avonne het volgende:
[..]
maandje geleden concludeerden we "Pathologische leugenaar"
nou, dat was wel waar.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:57 schreef fossil_fossil het volgende:
mike is boos dat alles wat over hem gezegd wordt steeds weer herhaald wordt... hij wil dat er eindelijk eens iets persoonlijks over hem gezegd wordt.... hij vind zwerver, junk en dergelijke zeker niet personlijk genoeg.
Mike vind ook dat huub concreet zelf niet met veel nieuws komt... huub stuurt volgens hem waakhondjes claire en erik erop af
Nee, geen klap van de molen maar een schopje van Nena. Zijn hersens niet in de knar maar achter de knieschijven.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:53 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nee maar als ik jullie posts zo lees, want ik luister niet meer naar ze heDenk ik echt dat Brian psychisch niet helemaal in orde is. Die jongen heeft echt een klap van de molen gehad, damn. Persoonlijksheidstoornisje sluit ik niet uit.
je vergeet multi-talent, succesvol in alles...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:00 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
een joran van der sloot (in alle betekenissen mogelijk: antiliaan, dief, pathologische leugenaar, wifebeater, moordenaar)
Misschien een domme vraag maar waarom Jensen?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:58 schreef Lady-night het volgende:
Mogen we nu Jensen zien en het boksfilmpje.....of een...is ook goed vooralsnog.
Foto's van Claire seks onder de douche sturen naar haar vader willen sturen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:00 schreef fossil_fossil het volgende:
Is familie, iets uit het verleden dan niets concreets? of ben ik nu dom? en doen ze zelf ook niet hetzelfde?
bleh!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |