Dat is humor!!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:37 schreef STAP01 het volgende:
Het zou leuk zijn als Eric er met die vent vandoor gaat!
Geloof ik best ja.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:32 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ooit wel is gezien hoe de gemiddelde werknemer bij die redactie er uitziet? Dat wil je niet. Een hoop lelijke nerds die zich vooral heel stoer voelen omdat ze bij De Gouden Kooi/John de Mol werken. Zodra ze dat hek verlaten zijn ze weer de nobodies die ze normaal altijd zijn.
wanneer stuurt er iemand uit naastenliefde het boek "dochters zonder moeder" naar dellie? is leuk voor d'r!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:36 schreef Deisyy het volgende:
Brian: Wij geven Claire nu de kans om Huub terug te pakken en als ze het niet doet is ze nog stommer.
Dus eigenlijk is dit plan geboren uit naastenliefde voor Claire.
Ik zal ruud even mailen of we samen kunnen gaan..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:39 schreef Deisyy het volgende:
B&A doen een verzoek aan de gigolo's in Nederland om contact om te nemen.
Zo triest.
Ik trek het niet, hoor het wel, maar weiger verslag te doenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:46 schreef Marieke_B het volgende:
Wat een vreselijk slecht toneelstuk daar in die chill.
Ik hoop dat ze zo (over een uurtje of zo) te horen krijgen dat het te nep was om uit te zenden..
Alle moeite voor niks.
Ja hoor...ik denk dat Brian en Amanda het hokje wel even overtuigd hebben dat het nu wel weer genoeg is en dat de rollen nu weer 6 weken omgedraaid mogen worden...tot en met de volgende boete voor Huub.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:40 schreef schatje het volgende:
En Brian en Amanda weten nu al dat hun plannetje zal slagen. Wat zullen ze straks vol van zichzelf zijn. Bedankt hoor Febo.
Hij bedoelt waarschijnlijk luid ipv sterkquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:47 schreef fossil_fossil het volgende:
amanda zegt dat erik met verzinsels terug het huis in is gekomen... ze is er trots op dat ze alles zo goed doorstaan heeft.... Brian vindt haar verbaal hartstikke sterk
Ik heb ze vandaag alleen maar over Huub horen praten, wat een triest stel ook.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik trek het niet, hoor het wel, maar weiger verslag te doen![]()
Die veren in hun eigen reet, een pauw is er niks bij
hij was er geeneens bij! onee...hij heeft natuurlijk achter meegekeken...dit was een geplande vuurdoop voor Amanda in d'r eentje tegen de rest.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:47 schreef fossil_fossil het volgende:
amanda zegt dat erik met verzinsels terug het huis in is gekomen... ze is er trots op dat ze alles zo goed doorstaan heeft.... Brian vindt haar verbaal hartstikke sterk
Vluchten van kamer naar kamer, En als ze geen kant meer op kan, naar de FEBO rennen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:47 schreef fossil_fossil het volgende:
goh?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:50 schreef coldstar het volgende:
Brain noemt Eric, menner historicus.....ik vind het wel leuk gevonden.....
Nou, veeg me op.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:50 schreef coldstar het volgende:
Brain noemt Eric, menner historicus.....ik vind het wel leuk gevonden.....
Volledig, de schatjes vliegen je om de oren.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
@Disana. Gelukkig, "Zo kan he dook" (van de reclame) Ook zonder caps, n.b. na 9 minuten, komt er toch iets moois
on-t: Ik zie heftige gebaren op 1 en 2. Zijn oetlul en oetlullie het nog met elkaar eens![]()
ja dat hoorde ik ze eerder al suggereren...dat plannen tegen Eric snel moeten morgen of overmorgen) omdat Eric niet lang meer blijft.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:50 schreef fossil_fossil het volgende:
amanda over erik tegen brian..... erik zoiezo ga je weer snel weg..
erik kijk eens naar het neppe gezicht wat je trekt...
Brian; dit lijkt net op de avond dat huub de plasma heeft gesmackt...... ik de ochtend daarna... ik heb ze allemaal verbaal in het gezicht gesmackt
Graag gedaanquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
@Disana. Gelukkig, "Zo kan he dook" (van de reclame) Ook zonder caps, n.b. na 9 minuten, komt er toch iets moois
on-t: Ik zie heftige gebaren op 1 en 2. Zijn oetlul en oetlullie het nog met elkaar eens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |