welke rest?quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Thanks![]()
*bier neerzet* de rest heetf pech
Da Martquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:08 schreef Muck het volgende:
[..]
welke rest?
de niet-bierdrinkers?
di bestáán heel niet joh
gek!
ja okee, maar die drinkt ook al geen koffiequote:
quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:12 schreef Muck het volgende:
[..]
ja okee, maar die drinkt ook al geen koffie
*ranja met een rietje neerzet
quote:
Nee de mijne, ik word gek van dat dingquote:
ohquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:16 schreef buzzer het volgende:
[..]
[..]
Nee de mijne, ik word gek van dat ding
Heb de advertentie even aangepast aan het gemiddelde niveau op Marktplaats
quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:16 schreef buzzer het volgende:
[..]
[..]
Nee de mijne, ik word gek van dat ding
Heb de advertentie even aangepast aan het gemiddelde niveau op Marktplaats
Ja terug van een filmpje en net even gestudeerd, nu is het tijd voor een borrel.quote:
Welke film?quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja terug van een filmpje en net even gestudeerd, nu is het tijd voor een borrel.
Sweeny Todd.quote:
Ga ik donderdag heenquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Sweeny Todd.
Briljant toffe film.
Weltrustenquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ga ik donderdag heenBen zwaar benieuwd. Johnny Depp is door de jaren heen wel een van mijn favoriete acteurs geworden!
Nu slapen
quote:Op woensdag 20 februari 2008 06:50 schreef DaMart het volgende:
Toen ik net de gordijnen openschoof, hoorde ik al een vogeltje fluiten. Waarschijnlijk zit hij in de boom hier direct tegenover de flat. Dat is volgens mij wel een van de weinige vroege vogels vandaag dan, gezien de rust in de KSC vannacht en het feit dat ik om tien voor zeven een van de eersten ben die een bericht hier achterlaat.
Dat biedt mij natuurlijk wel de kans om iedereen een hele goede morgen te wensen.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 06:59 schreef OA het volgende:
Zo, even de katten eten geven, tanden poetsen, op het fietsje en werken maar weer...
Is bijna vaste prik bij mij in de ochtend..quote:
Bij mij ookquote:Op woensdag 20 februari 2008 07:23 schreef crossover het volgende:
[..]
Is bijna vaste prik bij mij in de ochtend..
quote:Op woensdag 20 februari 2008 07:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bij mij ook
Ik vraag me echt af hoelaat ik de mand in zou moeten gaan, om 's ochtends om deze tijd níet brak wakker te worden.. Ben er gister een uur eerder in gegaan, maar heb echt kut geslapen
Ik heb daar nu alweer zin in, maar het stomme is dat dat in de avond zelden zo isquote:Op woensdag 20 februari 2008 07:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
paar maanden terug sliep je helemaal niet, dus vooruitgang jongen! Verzet je er niet tegen, accepteer het dipje, en vanavond weer lekker slapen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |