GIYF: Vul die tekst voor de gein eens in bij Google? De eerste 14(!) resultaten vermelden gewoon allemaal de titelquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:22 schreef Volvoman het volgende:
Ik zoek een nummer dat vaak in discotheken wordt gedraaid.
Best een bekend nummer volgens mij, maar ik ken de titel en artiest niet.
In de tekst zit iets met: If you got a ten dollar bill put your hands up enz.
Is een beetje een hip hop nummer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:33 schreef kvd het volgende:
[..]
Fall out boy - this ain't a scene, it's an arms race
http://www.youtube.com/watch?v=ueOgZPBXY4A
Fatman Scoop - Be Faithfulquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:22 schreef Volvoman het volgende:
Ik zoek een nummer dat vaak in discotheken wordt gedraaid.
Best een bekend nummer volgens mij, maar ik ken de titel en artiest niet.
In de tekst zit iets met: If you got a ten dollar bill put your hands up enz.
Is een beetje een hip hop nummer
Queens of the Stone Age - No One Knowsquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:40 schreef Blistering het volgende:
Zoek dat nummer waarin een hert wordt doodgereden midden in de nacht. Tis een rockgroep, en ligt op het puntje van m'n tong maar kan er niet opkomen. Kan iemand me helpen? Tis vrij bekend!
Ik kan me herinneren dat dit nummer gebruikt werd: Bo vs. DJ Gee - The Ride (vind ik ook op internet)quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:02 schreef Roppenzo het volgende:
Vroeger volgens mij themesong van "The Dj's" of weet ik het op TMF.. (spreek over pakweg 10 jaar terug) Zware stem constant door de tune: "The DJ.. The DJ.. The DJ.. The DJ.. The DJ.. The DJ.. The DJ.." iemand enig idee?
Het zijn niet:
Disco Macabre - The Deejay's
The DJ - Dee-Jay
Hey BrandX bedankt maar helaas zijn ze het alle drie niet (ff gedownload op LimeWire..) dus ben nog steeds op zoekquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik weet van het bestaan van deze remixen:
The Way I Are (Timbaland Vs Nephew) (Feat Keri Hilson & D.O.E.)
The Way I Are (Jatins Desi Mix) (Feat Keri Hilson &D.O.E.)
(die is pas fucking irritant trouwens, kutremix)
The Way I Are (One Republic Remix) (Feat Keri Hilson & D.O.E.)
Canned Heat - I'm So Tired?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:55 schreef woeshie het volgende:
Ik zoek een oud (vrolijk) liedje en de enige tekst die ik me nog herinner is :
Baby i'm tired of working all day, gonna .. tududu tududu
'k Heb het gevonden, ik zat blijkbaar goed foutquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:55 schreef woeshie het volgende:
Ik zoek een oud (vrolijk) liedje en de enige tekst die ik me nog herinner is :
Baby i'm tired of working all day, gonna .. tududu tududu
http://www.youtube.com/watch?v=jN41MDONgOAquote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:18 schreef Modus het volgende:
Popnummer, klonk enigszins als Krezip, de enige tekstflarden die ik zo snel uit het refrein kon opvangen iets van 'save me from sorrow, we've been living too long by numbers'.
Yes!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=jN41MDONgOA
The Sounds - Painted By Numbers
Het doet mij denken aan de soundtrack van Amélie, van Yann Tiersen. Kan er alleen niet een specifiek nummer uithalen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:26 schreef Amadeo het volgende:
Weet iemand hoe de achtergrondmuziek heet bij de reclame van het programma "de 8" op de belgische zender 'één'?
Deze dus: http://www.een.be/televis(...)/index.shtml?video_1
hmm... eerste ingeving kylie minoque - two heartsquote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:44 schreef kilianh het volgende:
Ik zoek een nummer dat de laatste tijd veel op TMF wordt gedraaid, maar ik ben de titel weer vergeten en de laatste keer heb ik het liedje niet afgezien waardoor ik de titel niet weet. Op de TMF site heb ik ook nog niks kunnen vinden. Het is een liedje waarbij een vrouw met blond haar staat te zingen voor een volgens mij blauwe achtergrond. Ze heeft een microfoon op een standaard voor haar staan en die houd ze vast. Later in de clip komt er nog een tweede vrouw bij. De naam van de artiest was volgens mij best lang, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Hopelijk weten jullie de titel en/of artiest van dit liedje.
Ik heb die soundtrack, de melodie doet me hier wel wat aan denken, maar dit lied is toch iets elektronischerquote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:41 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Het doet mij denken aan de soundtrack van Amélie, van Yann Tiersen. Kan er alleen niet een specifiek nummer uithalen.
Nee het is 'm niet. Toch heel erg bedankt voor het antwoord! Hopelijk zie ik het liedje nog eens voor bij komen of weet iemand anders hetquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:10 schreef bonzai-bart het volgende:
[..]
hmm... eerste ingeving kylie minoque - two hearts
http://youtube.com/watch?v=JSTj5u_smTo
alleen na het ff gecheckt te hebben mis ik enkele cruciale onderdelen (blauwe achtergrond, staande microfoon ed.) maar misschien is het hem toch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |