Ja, ik weet het, maar een mod sluitte mijn topic, en zei dat ik het toch hier moest vragen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:03 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Lees even waar dit topic voor is bedoeld?
Soko - I'll Kill Herquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:40 schreef Geerd het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummertje, waar meer een tekst word opgelezen door een dame met vaak de woorden van:"I swear i kill her"
Had ook al even gegoogled en op youtube gekeken maja geen id waar ik naar moet zoeken.
Had hem laatst nog gehoord, dus word nog wel is gedraaid.
tis graag gedaanquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:38 schreef ook_gek het volgende:
Super voor de snelle reacties!!! helemaal goud
Niemand?quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:22 schreef Shoplifter14 het volgende:
Weet iemand het nummer en de titel uit de teaser van de film Dunya en Desie op http://www.dunyaendesiedefilm.nl/
Bedankt alvast
Niemand?quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:02 schreef Matje-1989 het volgende:
Ik zoek:
Een liedje van Moai Wark op de melodie van (ik dacht) "Teenagers-My chemical Romance"
is Michel Sardou - Le lac du Connemara al genoemd ?quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:44 schreef ook_gek het volgende:
Niet geheel de bedoeling van dit topic ik weet het.
Maar ik heb een zooitje bekende nummers nodig die in het frans zijn,
nee nog niet maar deze is ook geweldigquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is Michel Sardou - Le lac du Connemara al genoemd ?
Jawel,quote:
ook niemand??quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:11 schreef heemskerkb het volgende:
Hoi,
Afgelopen zomer hoorde ik Jeroen Post opvallend genoeg een vette remix draaien van Frans Bauer - heb je even voor mij?. Het was geen foute bubling mix ofzo, maar wel house-achtig en heel strak gedaan.
kent iemand die, en uiteraard weet iemand ook de titel??
Ik weet van het bestaan van deze remixen:quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:53 schreef Gstyles het volgende:
repost:
Ik zoek de remix van het nummer van Timbaland - The way I are... hij wordt vaak op FreshFM en Slam gedraaid... is een house versie.. weet iemand hoe deze remix heet? Het is dus niet die ene remix met fat man scoop erin (heel iritant die remix)... niemand
Dat is 'm niet, het was geen R&B (of een genre zoals hip hop) en de zanger zong een stuk vlotter/ vloeiender.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:11 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Associatie met neger en 'same old': Ginuwine - Same Ol' G. Maar ik betwijfel of dit de goede is.
Fall out boy - this ain't a scene, it's an arms racequote:Op woensdag 20 februari 2008 22:00 schreef Charmian het volgende:
Zag vannacht weer eens een clipje waarvan ik wel zou willen weten van wie en wat:
bandje met blanke jongens spelen voor een publiek van zwarte rappers, een andere scene is dat ze dansen en spelen op een begraafplaats je zag ook zo'n gospelkoor en ik dacht even dat de hoes van de Beatles' Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band tot leven was gekomen qua kleur.
Het eindigt dat de jongens van het bandje wakker worden.
Culture Club - Karma Chameleonquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:04 schreef Arjann87 het volgende:
Eitje voor jullie, een songtekst van de jaren 80?
came came came came came cameleon...
Alsnog bedanktquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:08 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Culture Club - Karma Chameleon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |