Tell me why misschien?quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:12 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Nu op Radio 2, zijn dat de Beatles?
Iets met Tell me, aah Tell me
Zoek het zo anders wel op bij 'Wat gedraaid'
Nee, dat is 'm niet, maar bedanktquote:
Kane-Catwalk Criminal ?quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:31 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik hoorde vanmiddag een nummer, volgens mij op q-music of SLAM FM, het had iets met een beep... Dus echt zo'n computerdeuntje maar dan wel leuk. Het is dus absoluut niet hem nummer van de Audi R8 reclame
.
Het was tussen 4 en 6 in ieder geval.
eigenlijk ben je dus op zoek naar de mixer ? De titel zal toch wel hetzelfde zijnquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:11 schreef heemskerkb het volgende:
Hoi,
Afgelopen zomer hoorde ik Jeroen Post opvallend genoeg een vette remix draaien van Frans Bauer - heb je even voor mij?. Het was geen foute bubling mix ofzo, maar wel house-achtig en heel strak gedaan.
kent iemand die, en uiteraard weet iemand ook de titel??
nee, als ik zoek onder frans bauer kom ik alleen maar 'foute' remixen tegen, waar alleen maar een stevige beat ofzo is toegevoegd.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]
eigenlijk ben je dus op zoek naar de mixer ? De titel zal toch wel hetzelfde zijn
Nopequote:Op woensdag 20 februari 2008 17:43 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Simone White - The Beep Beep Song?
Ik gok op: Verbena - Ever Rent A Heart?
Kun je idd beter een nieuw topic voor openen, maar okee:quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:44 schreef ook_gek het volgende:
Niet geheel de bedoeling van dit topic ik weet het.
Maar ik heb een zooitje bekende nummers nodig die in het frans zijn,
De volgende nummers heb ik al
Les Poppys - Non,Non,Rien N'a Change
Edith Piaf - Non, je ne regrette rien
ABBA - Voulez Vous
Lees even waar dit topic voor is bedoeld?quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:02 schreef Pendejo het volgende:
Kan iemand mij helpen met het downloaden/verkrijgen van 'Joe Tex & U black - Standardization' ?
Thanks in advance
quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:59 schreef prupke het volgende:
jaques brel : la biere
françoise d'Hardy : tous les garçons et les filles
France gall : il jouait de piano debout
Gerard Lenormand : la balade des gens hereux
en het franse feestnummer waarbij jong en oud van de stoel afkomen :les fetards : darla dirladadaquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
Jo Lemaire - Je suis venue te dire que je m’en vais
Plastic Bertrand - Ça plane pour moi
Sandra Kim - J'aime la vie
Oh ja en Abba - Voulez vous is volgens mij een engelstalig nummer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |